וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממ... מה?! אנתרופולוג'י מוכרת 20 זרדים ב-42$

27.11.2018 / 15:24

בין צרכנות נבונה לחוסר שפיות: הרשת גועשת וצוחקת על חברת אנתרופולוג'י המוכרת אצלה באתר חבילת ענפים דקים ב-42 דולר ומבטיחה כי המוצר יוסיף מגע מחוספס לכל חלל. עמוק בלב אנחנו מקווים שמדובר בבדיחה פנימית בין עובדי החברה

אנתרופולוג'י מוכרת זרדים ב-42 דולר. Anthropologie,
צילום המוצר באתר החברה/Anthropologie

להגעתו של מותג הלייף סטייל והאופנה אנתרופולוג'י מצפים רבים מחובבי העיצוב בארץ. ממש זה עתה פתח המותג אתר אינטרנט רשמי למכירת פריטיו בישראל והחנות הממשית צפויה להיפתח בקניון גינדי בתל אביב במרץ 2019. אולם לא זו הסיבה שבגללה כרגע גועשת הרשת ואפילו מטילה ספק בשפיות מקבלי ההחלטות שם במסדרונות החברה.

אנתרופולוג'י מוכרת זרדים ב-42 דולר. Anthropologie,
וככה זה יראה אם תפזרו קצת את הענפים/Anthropologie

אם תבקרו כעת באתר אנתרופולוגי העולמית, תתקלו במוצר מסקרן ששמו Birch Branch Bundle (מארז ענפי ליבנה) שעולה 42 דולר. אם לרגע אתם תוהים מה מסתתר מאחורי השם המסקרן, נעשה לכם ספויילר ונגלה - זה בדיוק מה שזה ואין כאן שום מסתורין. מדובר על מארז של ענפים דקים למדי של עץ ליבנה, שהחברה מייעדת אותם לצרכים דקורטיביים על פי שיקולו של הצרכן. הבעיה היחידה היא שהענפים לא שונים מהענפים שתוכלו למצוא אצלכם בחצר. בתיאור המוצר כתוב כי מדובר בעץ ליבנה מיובא (מאיפה?) ושהחבילה הדקורטיבית מכילה 20 ענפים. במחיר המבוקש מדובר על כ-2 דולר לענף, כך שאנחנו ממש מקווים שהחבילה אכן מכילה את כל הכמות המובטחת.

החברה זוכה ללגלוג רב ברשת בימים האחרונים בגלל ההמצאה המאד יצירתית הזו. מגולשים שמאחלים לאלו שיקנו את המוצר לצאת יותר מהבית ועד לכאלה שמדקדקים בציציות ומתעקשים להבין מאיפה מייבאים את המוצר המופלא. כך גם באזור התגובות של אנתרופולוג'י עצמם:

עוד באותו נושא

בשנה הבאה? 10 מותגי עיצוב לבית שנרצה לראות בארץ

לכתבה המלאה
אנתרופולוג'י מוכרת זרדים ב-42 דולר. Anthropologie,
הגולשים מלגלגים בתגובות/Anthropologie

אנתרופולוג'י מצהירה אצלה באתר שהיא מחויבת לספק ללקוחותיה "אוסף מדויק של ביגוד, אקססוריז, מתנות ופריטים לעיצוב הבית, שמשקפים את הסגנון האישי שלהם ומתדלקים את התשוקות של חייהם". תקוותנו הגדולה היא שאף אחד לא באמת מוצא ביטוי לתשוקותיו העמוקות בחבילה מתומחרת בהגזמה של ענפים.

אנתרופולוג'י מוכרת זרדים ב-42 דולר. shutterstock, GettyImages
מצא את ההבדלים - "סתם" ענפים לא ממותגים/GettyImages, shutterstock
אנתרופולוג'י מוכרת זרדים ב-42 דולר. shutterstock, GettyImages
ואם תחשקו במארז בכל זאת, אולי פשוט תעשו את מה שהילד הזה עושה/GettyImages, shutterstock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully