וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות עסקאות כבר נסגרו: האתר שמייצר פרויקטים לאנשי המקצוע המובילים

כתבה פרסומית, בשיתוף ARCDB

28.10.2018 / 11:34

בשבועות האחרונים נסגרו דרך ARCDB עשרות עסקאות, ושני המייסדים אלעד גרגיר וד"ר אלי מזרחי, מונים חלק מהפרויקטים שיצאו לפועל. הכירו את הפלטפורמה שמחברת בין מי שבונה ומשפץ את הבית, לבין מאגר עצום של אנשי המקצוע המובילים בתחומי האדריכלות, העיצוב וענפי הבנייה

יח"צ - חד פעמי

החיפוש אחרי אדריכל, מעצב פנים או קבלן לקראת שיפוץ או בנייה הוא מתיש. השוק מוצף וקשה לשים את האצבע על אנשי המקצוע האיכותיים. אתם מנסים להישען על המלצות של חברים, אבל גם הם לא באמת בקיאים בעולם הנדל"ני ומכירים את כל האפשרויות. שלושה חברים, אלעד גרגיר, ד"ר אלי מזרחי וגיא גודס, שהגיעו מעולמות השיווק, העיצוב, הפיתוח העסקי, האדריכלות והמכירות, זיהו את הצורך של הקהל בפלטפורמה שתפגיש אותו עם בעלי המקצוע הטובים ביותר, ותספק חוות דעת אמינות מקהילה גדולה של משתמשים. לכן, הם הקימו את Arcdb: פלטפורמה טכנולוגית עסקית חדשנית לענף הבנייה, שנוסדה בדיוק בשביל לחבר בין מי שבונה ומשפץ את הבית, ובין מאגר עצום של אנשי המקצוע המובילים בתחומי האדריכלות, העיצוב, הייעוץ וענפי הבנייה לסוגיהם.

איך זה עובד?

Arcdb היא פלטפורמה שמותאמת לדסקטופ ולמובייל, ומאפשרת לגולשים בה לאתר וליצור קשר עם בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, בצורה הקלה והפשוטה ביותר. ברגע שתכנסו אליה תוכלו לבצע חיפוש מהיר לפי הקטגוריה אותה אתם מחפשים: אדריכלות, אדריכלות נוף, עיצוב פנים, ניהול ופיקוח בניה, קבלנים, יועצים וספקים נבחרים, או דרך חיפוש ישיר שיוביל אתכם לאיש המקצוע אותו תרצו לאתר.

ברגע שתבחרו בבעל המקצוע הרלוונטי אליכם תגיעו לעמוד אודות המתאר את הניסיון שצבר, תוכלו לבחון את תיק העבודות שלו, פרויקטים שלקח בהם חלק, וכן לצפות בסרטונים וכתבות שנעשו עליו באמצעי המדיה השונים. כמו כן תוכלו להבחין בדירוגים שלו, בהמלצות, בחוות דעת מקצועיות ובכמות העוקבים שצבר. אם תרצו ליצור איתו קשר, סרגל האייקונים שבעמוד האישי שלו יאפשר לכם לשלוח לו מייל, הודעה בפייסבוק, להתחבר אליו בגוגל פלוס ואפילו לשלוח לו וואטסאפ אישי.

יתרון נוסף שיש לפלטפורמה הוא היכולת לדבר עם נציג מטעמה שידע להתאים לכם את בעל המקצוע המתאים ביותר. הייעוץ החינמי והיצע בעלי המקצוע הגדול יכולים לעשות את העבודה עבור מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם השיפוצים, ומחפש את ההכוונה הראשונית הזו. בנוסף, arcdb מאפשרת ללקוחותיה למצוא הטבות ומבצעים ייחודיים במגוון חנויות מובילות בארץ.

בונים בית? משפצים דירה? בואו לפגוש את מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים בישראל

כתבה פרסומית, בשיתוף ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully