וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשרדים המעוצבים בתל אביב שהייתם חולמים לעבוד בהם

וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB, וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB

7.11.2018 / 7:32

"היום משרדים מסוימים נדרשים לספק לעובדים מעבר לכיסא, שולחן, מחשב ומכונת קפה", אומר האדריכל נדב שחורי, שעיצב לחברת Woo.io משרדים מודרניים, דינמיים, צבעוניים ופרקטיים. כך הופכים 1,000 מ"ר למרחב עבודה מושלם

משרדי Woo.io בלב תל אביב בעיצוב האדריכל נדב שחורי. לירן שרעבי,
המשרדים הישנים הפכו למרחב עבודה פתוח ומואר/לירן שרעבי

הפרויקט: עיצוב משרדי Woo.io בלב תל אביב
שטח: 1,000 מ"ר

כיצד מעצבים מרחב עבודה לסטארט-אפ תחת תקציב הדוק ובלוח זמנים צפוף במיוחד? האדריכל נדב שחורי יצר עבור חברה טכנולוגית גלובלית בתחום ההשמה בשם Woo.io חלל עבודה חדש בבניין משרדים בלב תל אביב.

"הפרויקט לווה באתגרים רבים", מספר האדריכל. "הסבה של משרדים ישנים, עמוסים במסדרונות, חדרים חשוכים וכבילה מסורבלת למרחב עבודה פתוח ומואר המייצר אינטראקציה בין העובדים, ללא היררכיה של בעלי תפקידים".

לדבריו, התכנון נעשה תוך כדי שמירה על ערכי הליבה של החברה ותרבותה. "פתיחות, איזון בעבודה, שקיפות ועוד", אומר שחורי, "עמדו לרשותנו שלושה חודשים בלבד מתכנון ועד השלמת השיפוץ בתקציב מוגדר מראש ומוגבל".

משרדי Woo.io בלב תל אביב בעיצוב האדריכל נדב שחורי. לירן שרעבי,
בתכנון נלקחה בחשבון צמיחה משמעותית של החברה/לירן שרעבי

הסטארטאפ הישראלי מפתח פלטפורמה שמאפשרת למועמד להגדיר מהן דרישותיו ממקום העבודה העתידי, תוך כדי שמירה על אנונימיות כשרק במידה ונמצאת התאמה לתנאים שהוא מחפש - הוא יקבל התראה ויחליט האם להיחשף בפני מקום העבודה הפוטנציאלי ולהמשיך את התהליך. לכן נדרש מהאדריכל עיצוב פתוח ומזמין, שיאפשר לצוות תקשורת יעילה וכן מקום למפגשים בלתי פורמאליים.

בתכנון נלקחה בחשבון צמיחה משמעותית של החברה וכן גידול בכמות העובדים ולכן נוצרו חללים מסוגים שונים, חדרים קטנים ושטחים פתוחים נוספים שיאפשרו בעתיד התאמה פשוטה לשינויים במבנה החברה ובכוח האדם שלה.

עוד באותו נושא

סופר-טכנולוגי: המשרדים החכמים של חברת הסייבר הישראלית

לכתבה המלאה
משרדי Woo.io בלב תל אביב בעיצוב האדריכל נדב שחורי. לירן שרעבי,
"אווירה ייחודית ואפשרות לעבוד במגוון סיטואציות לצד פעילויות ואינטראקציות חברתיות הן חלק מהותי בעיצוב החלל"/לירן שרעבי

"הרעיון היה להבטיח נוחות מקסימלית ויעילות מרבית לצד התאמה לתרבות הארגונית של החברה. היום משרדים מסוימים נדרשים לספק לעובדים מעבר לכיסא, שולחן, מחשב ומכונת קפה. אווירה ייחודית ואפשרות לעבוד במגוון סיטואציות לצד פעילויות ואינטראקציות חברתיות הן חלק מהותי בעיצוב החלל, לכן החלל המשותף תופס מוקד משמעותי".

"לצד המענה הבסיסי על הצרכים הפרוגרמתיים ובסינרגיה עם העיצוב היחסית רגוע ונקי שילבנו עבודה של אמן גרפיטי מהמובילים בארץ - DIOZ, התהליך שעברנו אתו והיצירה שלו על גבי הקירות הלבנים הפכה את הפרויקט לשלם יותר ובעצם חיברה אותו באופן מסוים לתרבות הרחוב התל אביבית".

משרדי Woo.io בלב תל אביב בעיצוב האדריכל נדב שחורי. לירן שרעבי,
המראה המוביל הוא נקי ומעט תעשייתי/לירן שרעבי

המראה המוביל הוא נקי ומעט תעשייתי, רצפת יציקת בטון ותקרה פריקה ואקוסטית עשויה ממרישי עץ שדרכה הוטמעו גופי התאורה. ריהוט מודרני ונגיעות צבע ששוברות את סקלת הגוונים של לבן ושחור עם כורסאות וכיסאות בצהוב מאיר עיניים ושטיח אדמדם, עץ טבעי שיוצר ניגוד מעניין על רקע הוויטרינות העצומות והמסגרות המתכתיות. מחיצות שמייצרות שקיפות ועם זאת הפרדה החוצצת בין המשרדים לשטח הציבורי.

הפרויקט הוא המחשה של המשרד ההיברידי העכשווי שהוא מגוון וורסטילי. התכנון מייצר דינאמיקה בחלל ומאפשר מעבר מהיר בין חללים שקטים לחללים משותפים. המרחב הציבורי אורכי ומשמעותי בתכנון המשרדים ומאופיין בפינות ישיבה נעימות ומיועד להפסקה בעבודה אך גם לסיעור מוחות בין העובדים.

משרדי Woo.io בלב תל אביב בעיצוב האדריכל נדב שחורי. לירן שרעבי,
משרדי Woo.io בלב תל אביב בעיצוב האדריכל נדב שחורי/לירן שרעבי

שחורי מסכם ש"בפרויקט של משרדי Woo.io. כל הזמן היינו צריכים להיות זמינים, גמישים ולקבל החלטות מהירות - מתוך תקווה שהקבלן ישתף פעולה. תהליך התכנון היה אינטנסיבי, "המוצר" התפתח בהדרגה, והתוצאה הסופית היא של שיח ייחודי ביננו ובין הלקוח.

אני אוהב לעבוד עם חברות היי-טק וחברות סטארט-אפ, המפגש עם יזמים בעלי מוטיבציה גבוהה ואינטליגנציה, שרוצים ליצור משהו משמעותי בעולם הוא מרתק. לעתים קרובות אני מרגיש שאדריכלים, מעצבים ויזמים כולם חולקים באופן מסוים את אותה התשוקה והרצון להשפיע על הסובבים אותך".

לפרויקטים נוספים של האדריכל נדב שחורי

וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB, וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully