וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה בין פוקס הום לסטודנטים מבצלאל

8.10.2018 / 14:32

כשהעולם האמיתי פוגש בסטודנטים יצירתיים קורים דברים נפלאים: במסגרת קורס מיוחד נוצר שיתוף פעולה בין רשת "פוקס הום" לסטודנטים לעיצוב קרמי בבצלאל. חלק מהתוצרים תוכלו לרכוש בקרוב בחנות הרשת הקרובה לביתכם

שת"פ הום פוקס עם סטודנטים מבצלאל. פלורה דבורה,
סוף אלון: כלים לארוחת בוקר מחימר לבן המעוטרים בפרחים מאוירים בעבודת יד/פלורה דבורה

שיתופי פעולה בין בתי ספר לעיצוב לחברות מהתעשייה הם יוזמה נפלאה, ממנה מרוויחים שני הצדדים. החברות זוכות להיחשף לרעיונות של הסטודנטים הצעירים חדורי המוטיבציה, ואילו הם בתורם מקבלים הצצה לתוך התנהלות בעולם האמיתי.

כזהו שיתוף הפעולה בין רשת FOX HOME למחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית באקדמיית בצלאל. כ-16 סטודנטים מהמחלקה עיצבו מערכות כלים לקינוחים, במסגרת קורס מיוחד שיצרו באקדמיה לעיצוב ואמנות. הסטודנטים המצטיינים של הקורס "עושים כלים" יקבלו מענק כספי ועבודות של סטודנטים נוספים יזכו לככב בקולקציות עתידיות של הרשת.

שת"פ הום פוקס עם סטודנטים מבצלאל. פלורה דבורה,
צפנת בוהדנה: מסננות ככלי הגשה לפירות שטופים בטכניקה של חומר קרמי, גלזורות מעורבות, עבודת אובניים וחירור ידני/פלורה דבורה

עירית אבא, מנחת הפרויקט וד"ר ערן ארליך, ראש המחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית בבצלאל הפגישו את הסטודנטים עם הצוות הבכיר של הנהלת הרשת. טליה פורת, מנכ"לית , FOX HOME ועומרית גזית קניון, סמנכ"לית פיתוח ועיצוב של FOX HOME ליוו את התהליך הלימודי, אפיינו את המותג והסבירו לסטודנטים כיצד הרשת מצליחה לייצר כלים שהם פרקטיים, מסחריים ומעוצבים כאחד. הסטודנטים הונחו לעצב מוצרים בעלי אמירה עיצובית, פונקציונליים ונוחים לכיס מבחינת המחיר.

הכלים המקוריים ומעוררי ההשראה שנוצרו במסגרת הקורס מוצגים בימים אלה בתערוכה שמתקיימת בסמוך לחנות FOX HOME בקניון רמת אביב, ותהיה פתוחה עד ה-11.10.18. חלק מהפרויקטים יזכו להשתלב בקולקציות עתידיות של הרשת וייוצרו בייצור מסחרי, דבר שהוא כמובן בעל חשיבות רבה עבור הסטודנטים.

עוד באותו נושא

שובו הגדול של המטאל

לכתבה המלאה
שת"פ הום פוקס עם סטודנטים מבצלאל. פלורה דבורה,
מור אמגר: ספלי "קנגרו" הומוריסטיים מפורצלן בעבודת יד, עם כיסים לנשנושים הקטנים שמתלווים לשתייה החמה/פלורה דבורה

ד"ר ערן ארליך, ראש המחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית בבצלאל מוסיף: "המהלך שפיתחנו יחדיו, FOX HOME ובצלאל, הוא חלק מתפיסה הרואה במפגש של הסטודנטים עם המציאות המקצועית הזדמנות להבין כיצד בנויים תהליכים בתעשייה ולא רק באקדמיה וכיצד נכון להם לפעול במציאות הזו בהתאם למי שהם. במחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית יש סטודנטים מעולים ולנו חשוב לחשוף אותם בפני התעשייה המקומית וזו שבחו"ל, כדי שבעתיד יוכלו לנצל התחלות אלו כצבירת נסיון מקצועי. פיתוח פרויקטים קרמים הוא תהליך מאד מורכב ודורש הבנה עיצובית וחומרית עמוקה כדי שבסופו של תהליך יהיה מוצר שהוא גם מיוחד, גם יפה, גם שימושי וגם נכון מבחינת תהליך הייצור שלו. הסטודנטים שהשתתפו בסטודיו עם FOX HOME בחרו במיוחד בקורס הזה בגלל האתגר שהוא הציב להם ואני בטוח שהם יצאו נשכרים מכך. מעבר לעובדה שחלק מהעיצובים נבחרו על ידי FOX HOME לייצור סדרתי, שזו הזדמנות שמעט מעצבים זוכים לה, ההתנסות הזו תסייע להם לפתוח דלתות נוספות בעולם העיצוב".

שת"פ הום פוקס עם סטודנטים מבצלאל. פלורה דבורה,
סט שתיה חמה של סוף אלון/פלורה דבורה
שת"פ הום פוקס עם סטודנטים מבצלאל. פלורה דבורה,
נטע פרבר: סטים של כלים בעבודת יד למשקאות מרעננים מפורצלן בצבעי פסטל/פלורה דבורה
שת"פ הום פוקס עם סטודנטים מבצלאל. פלורה דבורה,
דביר בן טל: כלים נערמים/פלורה דבורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully