וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

180 מ"ר של חלום: דירת הנופש המרהיבה בשרון שמביאה את אירופה לישראל

וואלה! NEWS בשיתוף מערכת מגזין עיצוב, וואלה! NEWS בשיתוף סטודיו "בוכהלטר"

4.9.2018 / 12:53

ביחד עם הלקוחות, תושבי חוץ, הוחלט לעצב את הדירה הזו בסגנון ישראלי עכשווי, כאשר הרעיון נבע מהרצון לייצר את חוויית הישראליות עם נגיעות אירופאיות יוקרתית. התוצאה: מרהיבה

דירה מעוצבת בשרון. סטודיו "בוכהלטר",
דירה מעוצבת בשרון/סטודיו "בוכהלטר"
"השנים והניסיון לימדו אותנו כי תהליך עבודה מיטבי, נוצר כאשר נרקמים יחסים אישיים שמאפשרים הכרות מעמיקה של המאוויים הפנימיים, הטעמים, הריחות והאנרגיות של לקוחותנו"

תכנון: אורנית וגיא בוכהלטר, סטודיו "בוכהלטר"

"האתגר העיקרי עמו התמודדנו בפרויקט זה, הוא הפער העצום בין סגנון העיצוב הישראלי, המאופיין לרוב בחדשנות עיצובית ואימוץ טרנדים, לבין התרבויות שמהן מגיעים הדיירים", מספרים אורנית וגיא בוכהלטר, מסטודיו "בוכהלטר".

מדובר בבניין יוקרה בשרון, שבאחת מקומותיו העליונות שוכנת דירה בעלת נוף מרהיב לים. הבניין נבנה בסטנדרט גבוה, ומיועד בעיקרו לתושבי חוץ. הדירה עצמה מחולקת לחלל ציבורי של כ-80 מ"ר והשאר, כ-100 מ"ר, מיועדים לחלל הפרטי.

"הלקוחות, תושבי חוץ, הגדירו את הדירה כדירת נופש, שאולי בהמשך יעברו להתגורר בה באופן קבוע. כך שרוב העבודה נעשתה ב'שלט רחוק', ללא הכרות ממש מעמיקה, לה אנו שואפים. השנים והניסיון לימדו אותנו כי תהליך עבודה מיטבי, נוצר כאשר נרקמים יחסים אישיים שמאפשרים הכרות מעמיקה של המאוויים הפנימיים, הטעמים, הריחות והאנרגיות של לקוחותנו. לשיטתנו, כך אנו יוצרים ללקוחותינו בית במובן העמוק של המילה".

דירה מעוצבת בשרון. סטודיו "בוכהלטר",
סטודיו "בוכהלטר"/סטודיו "בוכהלטר"

אווירה ישראלית עם יוקרה אירופאית

"רצינו שהעיצוב ישדר נוחות, ניקיון וידגיש את גודל החלל, מתוך הבנה כי אם לא נשמור על המינונים הנכונים, המרחב יהפוך למינימליסטי וקר"

ביחד עם הלקוח הוחלט לעצב את הדירה בסגנון ישראלי עכשווי, כאשר הרעיון נבע מהרצון לייצר את חוויית הישראליות עם נגיעות אירופאיות יוקרתית. יוקרה אמתית אינה תלויה בסגנון עיצוב ספציפי, אלא בעיצוב מדויק וממונן, שמצליח לשלב בין סגנון החיים לבין חוויית המגורים. שימוש בחומרי גלם מהמתקדמים והאיכותיים שיש, הם אלו שבסופו של דבר מעניקים את היתרון ה"יוקרתי".

"האתגר בלעצב דירה בפרויקט, שבנייתו לוקחת כארבע שנים, היא הניסיון להעריך מה יוסיף להיות רלוונטי כשהדיירים החדשים ייכנסו לביתם".

בדירה חללים נקיים, ולא מהודרים. הריהוט עם רגליים חשופות, בכדי ליצור תחושה של מרחב וקלילות. נעשה שימוש במתכות ובזכוכית, שהם חומרים עכשוויים ופופולריים ונשמר מינון נמוך של חומרים מורכבים.

כדי לשמור על תחושת הנופש נבחרה פלטת צבעים בהירה, עם נגיעות של עץ להוספת חום. "רצינו שהעיצוב ישדר נוחות, ניקיון וידגיש את גודל החלל, מתוך הבנה כי אם לא נשמור על המינונים הנכונים, המרחב יהפוך למינימליסטי וקר. לכן, למרות השימוש בריהוט ואקססוריז בצורות פשוטות הוספנו חיפויי עץ על הקירות, להם התאמנו פינת אוכל בגוון דומה, על מנת שלא להעמיס במגוון החומרים והצבעים, וילונות רכים שיאפשרו גם את החשכת החלל כשהשמש מכה, ספות הבד שלמרות היותן רחבות מכניסות רכות ועדיין שומרות על הקלילות ששאפנו אליה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דירה מעוצבת בשרון. סטודיו "בוכהלטר",
דירה מעוצבת בשרון/סטודיו "בוכהלטר"

אלמנט עיקרי נוסף שהיה חשוב למתכננים להכניס היה קיר הכוח, שעוצב כספריה מאווררת, אך עם נוכחות משמעותית. הספרייה משמשת הן כאלמנט עיצובי והן כרהיט פרקטי האוגד בתוכו ספרים, פרטי אמנות וחפצים שנאספו לאורך השנים, שהם חלק בלתי נפרד מתחושת בית אמיתי. כי למרות שמדובר בדירת נופש, אין כמו התחושה של לחזור הביתה, לפריטים שמזכירים ומחברים אותך לאירועים מהעבר.

"אהבתנו לעיצוב ולאמנות על כל סוגיה באה לידי ביטוי במיטבה בעולמנו המקצועי, באתגר לשמור על רלוונטיות, להיות מחוברים למגמות העכשוויות ולהיות חשופים למתרחש בעולם הנדל"ן והעיצוב", אומרים אורנית וגיא בוכהלטר.

"לשיטתנו, חשוב לא להיסחף לבונטון הטרנדי. מדי שנה או שנתיים עולה טרנד או טכנולוגיה חדישה שלצערנו רבים מאמצים אותה. בית אמתי לא נקנה בחנות, הוא שילוב של ישן וחדש. ישן, שאוצר בתוכו זיכרונות מהילדות, מטיולים, ומחיים שלמים שעברנו, וחדש - שנקנה ומותאם במיוחד לעכשיו".

לאתר מגזין העיצוב

דירה מעוצבת בשרון. סטודיו "בוכהלטר",
דירה מעוצבת בשרון/סטודיו "בוכהלטר"
וואלה! NEWS בשיתוף מערכת מגזין עיצוב, וואלה! NEWS בשיתוף סטודיו "בוכהלטר"
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully