וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדחו בבטון! רגע, עצרו: צפו בדרך הקלה לתלות על קירות הבית

וואלה! NEWS בשיתוף 3M, וואלה! NEWS בשיתוף 3M

12.9.2018 / 8:10

לא צריך להכין מלט ולא לבקש מקדחה מהשכן, כי כשמדובר במתלים, תמונות, קולבים או ווים לשימוש פרקטי או דקורטיבי, יש פתרון הרבה יותר פשוט ואלגנטי. עדי כרמלי כבר יודעת איך עושים זאת נכון

צילום מסך

אנחנו לא ממש שיפוצניקים והאמת שגם לא ממש חייבים להיות. מעבר דירה הוא בדרך כלל השלב שבו אנחנו מקננים בביתנו החדש ומתחילים לקדוח פה ולשלוף מסמרים מהקיר שם, רק כדי שנוכל לתלות את מה שאנחנו רוצים איפה שצריך וכמו שצריך. אוקיי, ברור שכשמדובר במדפים או ארונות גדולים אז צריך לקדוח ולחזק, אבל כשמדובר במתלים, תמונות, קולבים או ווים לשימוש פרקטי או דקורטיבי, אז חברים - תתקדמו.

ניתן למצוא היום מגוון אפשרויות עיצוב זולות, ומוצרים שמאפשרים לשדרג את הבית בלי להתאמץ. בשנים האחרונות אפילו הדירות הפשוטות והקטנות ביותר מקבלות טאצ'ים עיצוביים מיוחדים, מפתיעים ויפים במיוחד וכל זה הודות למתלים דביקים של Command מבית 3M.

למעשה זהו הפריט שיסדר לכם את הבית. ישנם מתלים גדולים המותאמים למשקל של עד 3.4 קילו למעילים ותיקים, וווים קטנים בצבעים כמו לבן, כסוף או שקוף שישמשו מקום מושלם לתליית תמונות, אקססוריז ומתלים לחפצים קטנים יותר. אם גם אתם חיים בדירה שכורה וגם אם לא - זאת הדרך המהירה והקלה לשדרוג הבית ולהכניס לו קצת עיצוב חדש.

וואלה! NEWS בשיתוף 3M, וואלה! NEWS בשיתוף 3M
  • עוד באותו נושא:
  • מתלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully