וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד כמה הישראלים מעודכנים וחדשניים כשמדובר בעיצוב? בדיוק מה שחשבתם

וואלה! NEWS בשיתוף Arcdb, וואלה! NEWS בשיתוף Arcdb

15.8.2018 / 7:54

כשאנחנו מעצבים את הבית אנחנו בעצם משקפים את האופי והרצונות שלנו. עד כמה אנחנו אוהבים חידושים ומאמצים אותם? פאנל מומחי העיצוב אפיין באולפן וואלה! NEWS את הטרנדים העכשוויים בעולם עיצוב הבית ואת ההעדפות של הלקוח הישראלי

צילום מסך

בית הוא המקום שמשקף את מי שאנחנו והמקום שבו אנחנו רוצים להרגיש הכי נוח וטבעי. כדי להגיע לכך אנחנו מעצבים אותו בהתאם לטעם האישי שלנו, אבל בתוך קו העיצוב הכללי אנחנו אוהבים "לשחק" עם המראות השונים, הצבעים שיפים בעיננו ולבדוק כל מיני שילובים של חומרים שאטרקטיביים בעינינו, כגון עץ, זכוכית או ברזל. בקיצור: למצוא את הטרנד האופנתי שיתאים לסגנון האהוב עלינו.

איך נוצר טרנד ומהי ההשפעה של טרנדים בעיצוב הבית על הישראלים? עד כמה אנחנו אוהבים את החידושים ומאמצים אותם? פאנל מומחי העיצוב אפיין באולפן וואלה! NEWS את הטרנדים העכשוויים בעולם עיצוב הבית ואת ההעדפות של הלקוח הישראלי.

"טרנד הוא אופנה או מגמה ואופנה היא מתחלפת, כשמדברים על עולם האדריכלות טרנד הוא יותר קשה כי האדריכלות היא קבועה, אבל מאחר שהיום אנחנו חשופים לעולם זה נכנס אלינו הביתה, אם דרך העיצוב והצבעים והתאורה וכמעט כל דבר אפשרי, כל אחד מתאים לעצמו את הסגנון", אומר האדירכל ומייסד arcdb ד"ר אלי מזרחי. "מנהלי החברות המשווקות מסתובבים בעולם ורואים בתערוכות מה קורה וקובעים מה יגיע לארץ ומה הקהל יראה באולמות התצוגה. כך הקהל נחשף".

"מה שחדש הוא עניין 'כנות החומר', יש אריחים וחומרים סינטטיים שמחליפים את החומר האמיתי וזה נותן, מעבר ליופי, חומר שנשאר לאורך זמן ולא צריך לתחזק אותו", אומרת האדריכלית עדי ארונוב, "הלקוח הישראלי הוא לא פראייר, הוא מושפע מכל מה שקורה בעולם, אפילו בדים וחומרים שונים שהוא רוצה להכניס לחדר האמבטיה, גם במטבח נעלם המושג 'שיש' ונכנס חומר אחר שיכול לקבל חום וקור ולא נשרט. הישראלים יודעים לבקש את מה שהם רוצים".

"עולם החיפויים הוא מאוד מגוון והחומרים משתנים, השיש מוחלף באריחים, הצבעים מאוד נועזים ואם פעם היו הולכים לצבעים קונבנציונליים, כיום רואים עוד צבעים. השוק הישראלי קטן אבל הוא נועז ומאמץ את הטרנדים, מוסיפה מנהלת שיווק של מודי קרמיקה עדי לביא אורינגר.

תחום הווילונות הוא דוגמה לעיצוב שמשלב פרקטיות וטרנדיות. "אפשר לפתור המון סוגיות ובעיות מבעוד מועד, אם יש לדוגמה חלונות שאינם באותו גודל וצורה אפשר בווילון גדול לגשר על הפער", מסביר טל אורן מ-Blinds us, חברה המייצרת וילונות ומוצרי הצללה. "יש אופציה גם של הצללה, היא פרקטית, בהצללה מרוויחים את האור מבחוץ בלי לסגור תריסים. יש גם אפשרות של וילון שעושה האפלה, להחשיך את החדר בלי לסגור תריס, כמו בבתי המלון. בימינו, כשחשופים לאינפורמציה רבה, אפשר לראות הדמיות. חשוב לבצע ]גישה בבית הלקוח ולהכיר את האופי שלו ואת הבית כדי לשים את הווילון הנכון בחלל".

וואלה! NEWS בשיתוף Arcdb, וואלה! NEWS בשיתוף Arcdb
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
  • ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully