וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקססורי הקטן שעושה סוף למסמרים על קירות הבית

וואלה! NEWS בשיתוף 3M, וואלה! NEWS בשיתוף 3M

14.8.2018 / 7:21

כולנו מכירים את תחושת החשש מנזק כשאנחנו קודחים חור באריחי האמבטיה כדי לתלות מתלה למגבות, או כשדופקים מסמר בקיר הסלון. ובכן, לא עוד. הכירו את הפריט העיצובי והפרקטי שיחסוך מכם בלגן, ואשר תוכלו להרכיב ולהסיר בקלות

אישה תולה תמונה. ShutterStock
קדיחת חורים או דפיקה של כמה מסמרים יכולים לגרום לנזקים שעלות התיקון שלהם יקרה ולא משתלמת/ShutterStock

כולנו אוהבים לעשות שינויים קטנים בבית מדי פעם. בין אם מדובר בדירה משלנו, בבית פרטי ואפילו בדירה שכורה, אין כמו לרענן את העיצוב ולעשות סדר בעזרת פריטים קטנים כמו כמה כריות חדשות, כיסוי מיטה צבעוני, שידה חדשה או כמה תמונות שיהפכו את החלל שאתם חיים בו למזמין ומעניין יותר.

הבעיה מתחילה כשהשינויים הופכים לבלתי הפיכים ועלולים לגרום לנזק. קדיחת חורים או דפיקה של כמה מסמרים יכולים לגרום לנזקים שעלות התיקון שלהם יקרה ולא משתלמת, ופתאום הרצון לשדרג הופך ללא כדאי ולא כלכלי. אז מה אפשר לעשות אם רוצים להפוך את הבית או המשרד למזמין ונוח יותר? איך יוצרים טאץ' אישי מבלי להיגרר לפעולות מורכבות הדורשות מאמץ נוסף? כיום, ניתן למצוא מגוון גדול במיוחד של פתרונות עיצוב שאתם יכולים להשתמש בהם בקלות, בלי חשש לנזק ומאפשרים לכם גם לשנות דעתכם על הדרך.

בסלון: בין אם מדובר בדירה שכורה או בדירה שלכם, אתם לא חייבים להתחייב לתמונה במקום אחד לנצח. כל מה שצריך הוא להשתמש במתלים דביקים מיוחדים שמאפשרים לתלות תמונות מבלי לקדוח או לדפוק מסמרים, וכשרוצים - ניתן להסיר אותם ללא כל נזק לקיר או להחליף את מיקומם בקלות. החשש מפספוסים ונזק לקיר מתעצם כשמעוניינים לתלות תמונות גדולות או קולאז' תמונות. במקרה כזה ניתן להשתמש בצמדנים דביקים מיוחדים לתמונות, המאפשרים לכל אחד לעצב ברגע את הבית ללא תלות בבעלי מקצוע, מבלי לקדוח, לשים דיבלים או ברגים, מבלי לסתום חורים ולצבוע. הצמדנים הדביקים חזקים במיוחד ומסוגלים לשאת משקלים שונים. הייחוד שלהם הוא בפטנט ייחודי המאפשר הסרה ללא נזק לתמונה עצמה, למסגרת או לקיר עליו הורכבו.

מתלים של 3M.
מתלים דביקים של Command מבית 3M

באמבטיה: אחד המקומות שהכי מפחיד לעצב הוא חדר האמבטיה. הקירות בדרך כלל מכוסים קרמיקה עדינה וכל מכת פטיש מרגישה לנו כמו התגרות בגורל, הרי אף אחד לא באמת רוצה לחפש אריחים חדשים רק בגלל שרצינו להוסיף מקום לתלות בו מגבת לידיים. מצד שני, גם הדבקה נראית לא רלוונטית - האדים, החום והלחות מנצחים כל דבק בתוך כמה שבועות והופכים כל אביזר תלוי לסכנה.

לשמחתנו, היום ניתן למצוא מתלים דביקים מיוחדים לחדר האמבטיה העמידים במים, יורדים ללא כל נזק לקיר ובעיקר מאפשרים לנו לעצב, להוסיף, ולתלות את כל מה שאנחנו רוצים, בין אם זה וו למגבת או ראי קטן שיהפכו את המקום למעוצב יותר.

צפו בהוראות השימוש ובסרטוני ההדרכה

מתלים דביקים של 3M.
מתלים דביקים של Command מבית 3M

במרפסת: אחד המקומות שאנחנו נוטים להתעלם מהם הוא המרפסת, ומשום מה אנחנו חושבים שתהליך העיצוב מסתיים ברגע שמגיע ריהוט הגן. הקירות בדרך כלל עשויים אבן שאנחנו לא רוצים להרוס עם דיבלים או מסמרים, בקיץ הדבק פשוט מתאדה ובחורף, הגשם והרוחות מעיפים כל דבר ששכחנו להכניס פנימה. אבל גם במקרה הזה, מסתבר שאפשר (ורצוי) לעצב את המרפסת ולהפוך אותה למזמינה יותר.

המתלים הדביקים של קומנד עמידים גם בתנאי מזג אוויר קשים ומיועדים לשימוש בחוץ, כך שאתם יכולים בקלות לוותר על הבלגן ולתלות מחוץ לבית את כל מה שאתם צריכים - בין אם אלו כלים למנגל, עציצים ופנסים, אביזרים לבריכה המתנפחת של הילדים ואפילו את צינור המים המטפף שאתם אף פעם לא יודעים איך לסדר.

במחסן: המחסן הוא אחד המקומות בהם תמיד יש בלגן. אין אדם שנכנס למחסן ולא חושב לעצמו "בפעם הבאה, אני חייב לעשות פה סדר", אבל המחשבה הזו מתפוגגת בדרך כלל כמה דקות אחרי שאוספים את מה שצריכים.

הדרך הפשוטה ביותר לעשות סדר היא לנצל את שטח המחסן עד הסוף - ואם אין לכם זמן או רצון להשקיע בקניית ארונות או תליית מדפים, אתם תמיד יכולים להשתמש במתלים בגדלים שונים המתאימים לתליית חפצים שונים עד 4.3 ק"ג. המתלים נדבקים בחוזקה ויאפשרו לכם סוף סוף לעשות סדר מבלי להשקיע יותר מדי זמן או מאמץ. ואם תרצו אחר כך להוסיף, להסיר, לשנות - אין בעיה.

היכן להשיג?
ניתן למצוא את סדרת המתלים והצמדנים הדביקים של Command מבית 3M ברשתות אייס, קרביץ, אופיס דיפו, טמבוריות מובחרות ברחבי הארץ.

וואלה! NEWS בשיתוף 3M, וואלה! NEWS בשיתוף 3M
  • עוד באותו נושא:
  • מתלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully