וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ואחרי: האקססוריז שיעשו לכם סדר בבית

וואלה! NEWS בשיתוף 3M, וואלה! NEWS בשיתוף 3M

15.8.2018 / 7:04

אם גם בבית שלכם יש ערימות כביסה בכל פינה, חדר ילדים שלא רואים בו את הרצפה וארונות שמפחיד לפתוח, מצאנו לכם כמה פתרונות קטנים-גדולים שיעזרו לכם לארגן הכול ללא מאמץ או השקעה כלכלית

אמא עייפה. ShutterStock
יש פתרון לבלגן והוא פשוט, נקי וזול/ShutterStock

בלגן. לא משנה עד כמה אנחנו מסודרים ונקיים, בכל בית יש פינות מבולגנות שכבר התרגלנו לראות. זו יכולה להיות הכניסה לבית, עם ערימת נעליים מטרידה, הארון שבתוכו מסתתר אי סדר תמידי שמאיים לפרוץ לגבולות הסלון, ערימות של מגבות בכל פינה באמבטיה וכמובן חדר הילדים, שמתבלגן פחות מ-30 שניות אחרי שסידרנו אותו. נראה שאף פעם אין לנו מספיק מקום לשום דבר, ואנחנו תמיד מחפשים עוד מקומות אחסון ודרכים חדשות ליצור סדר.

אבל מסתבר שהפתרון פשוט, נקי וזול ממה שציפינו. בעזרת מגוון של ווים, מתלים וסטריפים עם פטנט הסרה מיוחד שיורד ללא סימנים או נזק, אפשר ליצור סדר בבלגן, ללא מאמץ או השקעה כלכלית.

מתלים של 3M.
מתלים דביקים של Command מבית 3M

חדר הילדים

זהו בדרך כלל אחד המקומות המבולגנים ביותר. בין אם אלו בגדים או תיקים שנזרקים על כיסא או רצפה, שרשראות, כובעים וצעצועים הזרוקים בכל מקום.

הפתרון: החופש הגדול הוא הזדמנות נפלאה לעצב לילדים סביבה נעימה ומאורגנת לקראת תחילת שנת הלימודים, ואפילו בלי מאמץ. את כל אי הסדר הזה ניתן לפתור על ידי מתלים ייחודיים, שמספקים פתרון פשוט וקל ולא מצריכים מאיתנו לקדוח או לשים דיבלים. הם גם לא משאירים כל סימן או נזק לקיר ברגע שהחלטנו להסיר אותם. אפשר להדביק מתלים גדולים המותאמים למשקל של עד 3.4 קילו למעילים ותיקים, וווים קטנים בצבעים כמו לבן, כסוף או שקוף שישמשו מקום מושלם לתליית האקססוריז, המפתחות ויצירת סדר, כדי שתוכלו להיכנס לחדר בחיוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מתלים דביקים של 3M.
מתלים דביקים של Command מבית 3M

המטבח

בין אם אתה חובב בישול או לא, כל אחד יודע שסדר במטבח משפיע על האווירה בבית כולו. זה נכון במיוחד לאור מגמת עיצוב החלל הפתוח הנהוגה בשנים האחרונות, שהופכת את המטבח לחדר בלתי נפרד מהסלון.

המטבח הוא אזור מלא באביזרים וכלים שצריכים להיות נגישים וזמינים בקלות. בין אם אתם מאותם ברי המזל שנהנים ממטבח מפנק וגדול בעל שטח אחסון מכובד, או שאתם צריכים להסתפק באזור קטן וכמה מגירות- בשני המקרים אנחנו בטוחים שמה שחסר לכם הוא ארגון וסדר. הרי לא משנה כמה גדול המטבח שלנו, תמיד יש בו מגירות מבולגנות מלאות בסכו"ם, כלים, מגבות מטבח, מכסים ועוד.

מתלים דביקים של COMMAND מבית M3.
מתלים דביקים של Command מבית 3M

הפתרון: מסתבר שבכל מטבח יש מקום שאנחנו לא טורחים לנצל - בין אם זה קיר המטבח ובין אם זה החלק הפנימי של דלתות הארונות. בעזרת ווים קטנים תוכלו להפוך כל מטבח מבולגן, גדול או קטן - למטבח מעוצב ופרקטי. אפשר לתלות על הקיר או על הצד הפנימי של דלתות הארון אביזרים שאף פעם אין איפה להניח - כפות הגשה, מגבות מטבח, קרשי חיתוך ועוד, שבמאמץ קטן נותנים נופח עיצובי למטבח, אפילו הקטן ביותר.

מתלים לאמבטיה של 3M.
מתלים דביקים של Command מבית 3M

האמבטיה

גם לכם יש באמבטיה ערימת מגבות או מעמד קטן מדי בו אתם מנסים להכניס את כל תכשירי הטיפוח שלכם יחד עם הבשמים, מוצרי השיער והחלוק שאתם הכי אוהבים? ומה עם המקלחת עצמה? האם גם בתוכה זרוקים דברים כמו ספוג אמבטיה צבעוני או כובע רחצה רטוב? במקרה הזה אין כמו לתלות את כל מה שאתם צריכים על מתלים נוחים שיהיו עמידים גם בתנאי לחות וחום.

הפתרון: כמה ווים קטנים בתוך המקלחת עצמה, וכמה מתלים גדולים יותר בחדר האמבטיה יפנו לכם המון מקום ויאפשרו ליצור מקום ייעודי למגבות הנקיות או כאלו שתרצו להתנגב בהן שוב, לחלוק ואפילו לבגדים שאתם עומדים ללבוש אחרי שתתקלחו. המתלים דביקים, כך שלא צריך לקדוח בקרמיקה ולהסתכן שתפגעו באיזה צינור מים באמבטיה, ואם תרצו להזיז, אין בעיה להסיר ללא נזק למשטח או לקיר.

איך עושים את כל הקסם הזה? פשוט וקל! צפו בהוראות השימוש ובסרטוני ההדרכה

היכן להשיג?
ניתן למצוא את סדרת המתלים והצמדנים הדביקים של Command מבית 3M ברשתות אייס, קרביץ, אופיס דיפו, טמבוריות מובחרות ברחבי הארץ.

מתלים לאמבטים של 3M.
מתלים דביקים של COMMAND מבית 3M
וואלה! NEWS בשיתוף 3M, וואלה! NEWS בשיתוף 3M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully