וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרים בדירה שכורה? עיצובים מגניבים שלא יסבכו אתכם עם בעל הבית

וואלה! NEWS בשיתוף 3M, וואלה! NEWS בשיתוף M3

12.8.2018 / 7:45

בלי לקדוח ובלי לדפוק מסמרים בקירות: אם גם אתם חיים בדירה שכורה ורוצים לשדרג אותה בקלות ובמהירות, תשמחו לגלות כמה דרכים פשוטות ליצור חלל יפה ומעוצב, ללא מאמץ או השקעה כלכלית גבוהה

צילום מסך

פעם, כשאנשים היו שוכרים דירה לשנה או שנתיים, היינו שומעים בכל פעם מחדש את המשפט "אנחנו לא משקיעים בדירה הזו, היא זמנית". הם לא היו תולים וילונות, משתדלים לא לקדוח בקיר כדי להתקין מדפים ולא תמיד צובעים את החדרים, רק כי לא רצו להכעיס את בעל הבית או להשקיע סכומים גבוהים בשיפוץ של נכס שלא שייך להם.

אבל הזמנים השתנו. אנחנו כבר לא מוכנים לחיות בספייס שלא מרגיש לנו נכון ואישי ולשמחתנו ניתן למצוא היום מגוון אפשרויות עיצוב זולות, ומוצרים שמאפשרים לשדרג את הבית בלי להתאמץ. בשנים האחרונות אפילו הדירות הפשוטות והקטנות ביותר מקבלות טאצ'ים עיצוביים מיוחדים, מפתיעים ויפים במיוחד ונראות מתאימות יותר לקטלוג עיצוב מאשר לתמונת "לפני".

אם גם אתם חיים בדירה שכורה ורוצים לשדרג אותה בקלות ובמהירות, תשמחו לגלות כמה דרכים פשוטות ליצור חלל יפה ומעוצב, ללא מאמץ או השקעה כלכלית גבוהה:

קיר קולאז'.
מתלים דביקים של Command מבית 3M

קולאז' תמונות משתנה

אחד הטרנדים הגדולים בעולם העיצוב הוא קולאז' תמונות הרמוני ומעניין - בסלון, בפינת העבודה ואפילו בחדר השינה. בין אם אלו תמונות שצילמתם או כאלו שהזמנתם און ליין, הפחד ביצירת קולאז' הוא בדרך כלל העובדה שהוא פשוט הורס את הקיר שעליו הוא תלוי. הצורך לקדוח יותר מעשרה חורים שאחר כך יזדקקו לכיסוי בטיח וצבע, הופכים את המחשבה על התוספת העיצובית המהממת הזו למחייבת ויקרה. לשמחתנו, כיום יש פתרון פשוט, זול ונקי לבעיה: מתלים דביקים עם פטנט ייחודי שמאפשר להסיר אותם ללא סימנים. המתלים נותנים לנו את ההזדמנות ליצור קולאז' מודולרי לחלוטין, שיכול להשתנות כל הזמן ולבסוף להיעלם כלא היה, ללא נזק לקיר.

מה עושים: פשוט וקל! כל מה שצריך הוא להדביק את הסטריפים על גב התמונות ולהצמיד לקיר בהתאם להוראות, וכשנמאס, למשוך את פס ההדבקה כלפי מטה ולראות את הדבק "נעלם" לחלוטין.

צפו בהוראות השימוש ובסרטוני ההדרכה

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

חדר ילדים מודולרי

אנחנו רוצים ליצור לילדים שלנו חדר מעוצב ושימושי עם איזור משחקים ושינה נעים וצבעוני, שיתאים לצרכים שלהם. הבעיה מתחילה בעובדה שבניגוד לצרכים של מבוגרים, שנשארים זהים למשך שנים ארוכות, הצרכים של הילדים שלנו משתנים ללא הפסקה. הם גובהים, נזקקים למשחקים ואביזרים שונים ובעיקר צריכים חדר שישתנה יחד איתם. אחת הדרכים הפשוטות ביותר ליצור אזור מותאם שישתנה יחד עם הילדים היא בעזרת מתלים מעוצבים שיצרו סדר בבלגן - וו יעודי לתיק מהגן, מקום לתלות בו את המעיל בחורף ואפילו וו לתלות עליו את השרשראות או המפתח שלא ילך לאיבוד. הכל אפשרי בעזרת מתלים דביקים ומעוצבים שיוצרים סדר ברגע.

מה עושים: ממש משחק ילדים! לא צריך לקדוח ולהבריג, לא צריך לכסות ולצבוע - פשוט להדביק, להשתמש ולהסיר או להזיז כשהצורך משתנה.

מתלים של 3M.
מתלים דביקים של Command מבית 3M

ניצול מקסימאלי של מקום

אחת הבעיות של דירות שכורות היא חוסר פראקטיות. לא פעם אנחנו נתקלים בחדרי ארונות או חדרי אמבטיה עם "מקום מבוזבז" דוגמת קירות ריקים שיכלו בקלות לשמש לאחסון או תליה ונשארים מיותמים רק בגלל שאנחנו לא יודעים אם קיר הגבס יכול להחזיק משקל של מתלה למגבות או להפוך לאזור תליה לתיקים.

מה עושים: במקרה הזה הדרך הטובה ביותר ליצור סדר ולנצל את השטחים המתים היא על ידי ווים ומתלים דביקים שיתאימו לצרכים האישיים שלכם, מתלים קטנים ובינוניים לאביזרים קטנים כמו מגבות ידיים, חגורות, תכשיטים ואפילו כובעים, ומתלים גדולים וחזקים יותר לתליה של מגבות גדולות, מעילים שאין להם מקום בארון ובעצם כל דבר אחר שעד היום לא הצלחתם למצוא לו פינה קבועה.

היכן להשיג?
ניתן למצוא את סדרת המתלים והצמדנים הדביקים של Command מבית 3M ברשתות אייס, קרביץ, אופיס דיפו, טמבוריות מובחרות ברחבי הארץ.

וואלה! NEWS בשיתוף 3M, וואלה! NEWS בשיתוף M3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully