וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעבוד פה נראה כמו חלום: כשהייטק ותעשייה נפגשים במרחב אחד

וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB עיצוב פנים, וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB עיצוב פנים

2.7.2018 / 8:20

פינות פנאי נעימות ומודרניות, חדר ישיבות יפהפה ושילוב צבעים וחומרים שיוצרים מרחב עבודה מרהיב. האדריכל אלון אמירים עיצב לחברה הטכנולוגית החדשנית Roboteam סביבת עבודה שכולה פתיחות ושקיפות

משרדי חברת Roboteam בעיצוב האדריכל אלון אמירים. אייל תגר,
חלל העבודה בחרת Roboteam/אייל תגר

תכנון אדריכלי דומה במובנים רבים לתהליך פיתוח מוצר: בוחנים את צרכי הלקוחות, ממפים את הדרישות מול האילוצים הטכניים והופכים את החזון למציאות בתהליך מוקפד בו כל פרט משחק תפקיד חשוב.

מלאכת מחקר ופיתוח הושקעו גם בפרויקט של עיצוב סביבת עבודה לחברה טכנולוגית חדשנית בשם Roboteam על ידי האדריכל אלון אמירים. אמירים מספר ש"החברה כוללת זרוע אזרחית וזרוע צבאית. לאחר שכבר עיצבנו את מתחם העבודה לזרוע האזרחית בבניין אלקטרה סיטי, פנינו לפרויקט הבא: עיצוב מתחם הזרוע הצבאית בבן אביגדור בדרום תל-אביב. אזור שונה מאוד מהאזור בו ממוקמת הזרוע האזרחית וגם העשייה עצמה של הזרוע שונה ולכן החללים מאוד שונים זה מזה".

משרדי חברת Roboteam בעיצוב האדריכל אלון אמירים. אייל תגר,
מצד אחד, יש תהליכי פיתוח ממוחשבים ומצד שני, סביבה בה בונים פיזית במעין סדנה את המודלים/אייל תגר

במסגרת הפרויקט, נדרש אמירים להרחיב את המבנה הקיים ב-1,600 מ"ר נוספים ולשמור על הקו הרעיוני ועל ה-DNA של החברה - שילוב ייחודי בין תעשייה להייטק. מצד אחד, יש תהליכי פיתוח ממוחשבים ומצד שני, סביבה בה בונים פיזית במעין סדנה את המודלים עצמם לפני ייצור.

"חשפנו מחסן שפורק לחלוטין על ידינו ובנינו את השטח מחדש כולל החזית לרחוב שנפתחה ויצרנו מבואת כניסה עם קיר מסך מרשים. בחרנו בקונספט של סביבת עבודה פתוחה. חלל מרכזי מהווה מעין 'כיכר' ומסביב ולמעלה יש משרדים וחדרי ישיבות במעטפת שקופה בפתיחות מלאה לחלל בגבהים משתנים. התוצאה היא שמי שיושב בשולחנות למטה, יכול לצפות למעלה בעובדים שמרכיבים את החלקים/כותבים את תוכנות ההפעלה ולהפך. זו חברה בה אין כל כך התנהלות היררכית ולכן, התכנון גם מבטא את העשייה ואת ההתנהלות היומיומית שלה - תקשורת ישירה, פתיחות, שקיפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
משרדי חברת Roboteam בעיצוב האדריכל אלון אמירים. אייל תגר,
מערכת תאורה LED לשעות החשיכה תוך דגש על פיזור של אור נעים ומרגיע לעבודה מתמשכת/אייל תגר

כדי למקסם החדרה של אור טבעי, פרץ אמירים את החלק העליון באמצעות גג שקוף. "יצרנו רצועות של גג שקוף מפנל מבודד שקוף, שמחד, אטום למזג האוויר ומאידך, מבטיח הצפה של אור שמש טבעי בכל שעות היום. בנוסף, יצרנו מערכת תאורה LED לשעות החשיכה תוך דגש על פיזור של אור נעים ומרגיע לעבודה מתמשכת".

פינות הפנאי של החברה הן מועדונים המפוזרים בין מקבצי המשרדים והקפיטריה שמתאימה ל"שיחות חולין" וארוחות קלילות בה בולט במיוחד ריהוט עץ גושני מאסיבי, שמתחבר לקונטור של קורת בטון שנאלצנו להשאיר בשל אילוצים הנדסיים המתקשרת ויזואלית להיבט התעשייתי של החברה.

משרדי חברת Roboteam בעיצוב האדריכל אלון אמירים. אייל תגר,
בחדר הישיבות המרכזי שולבה תקרה אקוסטית, ובמרכזו שולחן ישיבות עצום/אייל תגר

"ישנו מטבח וכוורת עץ עם מכונת קפה, המייצרת תחושה ביתית יותר. כמו כן, בולט קיר בריקים מאוד גבוה שמהווה מוטיב חוזר ששילבנו גם בחדר הישיבות למעלה ומוסיף עוד רובד של חמימות למרחב".

עיצוב חברת Roboteam של האדריכל אלון אמירים. אייל תגר,
חדר הישיבות תוכנן כקופסה שבולטת מקו הגלריה העליונה וממנה ניתן לצפות לאזור ההרכבות התחתון/אייל תגר

בחדר הישיבות המרכזי שולבה תקרה אקוסטית, ובמרכזו שולחן ישיבות עצום באורך 6.5 מטרים שתוכנן ובוצע כתשתית מסגרות ומשטח של לוח עץ אלון גושני. חדר הישיבות תוכנן כקופסה שבולטת מקו הגלריה העליונה וממנה ניתן לצפות לאזור ההרכבות התחתון ושורות המשרדים ממולה. בחלל המרכזי נבחר ריהוט משרדי ייחודי המשלב במראהו את החיבור בין הייטק ותעשייה - שולחנות מתכת גדולים המתניידים על גלגלים. "המתחם של הזרוע הצבאית שונה מזה של האזרחית אבל עמדת הקבלה מצטט את הקיר בעמדת הקבלה של האגף האחר ועשויות שתיהן ממשטח עץ שעשוי מפלנקים מסודרים ומהווה אלמנט מאחד בין שתי הזרועות של החברה", מציין אמירים.

הגוון הצהוב המזוהה עם Roboteam אף הוא חוזר במרחב, בקיר הגדול בחדר הישיבות עליו גם מוטבע הלוגו ועל קירות / עמודים נוספים הפזורים במשרדים.

לפרויקטים נוספים של האדריכל אלון אמירים >>

וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB עיצוב פנים, וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB עיצוב פנים
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
  • ARCDB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully