וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אנחנו הופתענו שהדירה הזאת היא 68 מ"ר בלבד

בשיתוף ARDB

29.6.2018 / 7:32

חדר השינה הוא אחת היציאות היפות שראינו במדור. למרות השטח המצומצם, מעצבי הפנים הצליחו להפוך אותו לסוויטה מפנקת. גם הסלון נראה גדול מגודלו במציאות ובכלל, יש תחושה של מרחב שמאפשר לגדל פה אפילו כלבלב קטן

עיצוב דירת 68 מ"ר בגבעתיים. אלעד גונן,
שטיח גיאומטרי חולש על רוב שטח הסלון/אלעד גונן

דיירים: זוג בשנות ה-20
מיקום: גבעתיים
שטח: 68 מ"ר
מעצבי פנים: דדי ויפית ראובני

אל תתנו לגודל להטעות אתכם. לא תמיד קל לנחש את המידות של דירות שתוכננו ועוצבו בצורה מקצועית ומדויקת. "המטרה שלנו כמעצבי פנים היא לתכנן את החלל בדרך שתיתן תחושה של מרחב אוורירי וגדול יותר משמעותית מכפי שהוא באמת, תוך דגש על עיצוב שמתאים לצרכי הדיירים", מספרים זוג מעצבי הפנים דדי ויפית ראובני.

השניים הצליחו למקסם באופן משמעותי את הפוטנציאל של דירה קטנה בגבעתיים בגודל 68 מ"ר בת 3 חדרים בלבד. "מדובר בדירה בשכונה יוקרתית בגבעתיים. הרוכשים הם זוג צעיר בסוף שנות העשרים לחייהם. השניים ידעו מראש שהדירה היא סוג של השקעה, כיוון שכבר אז הם עמדו להרחיב את המשפחה והתכוונו ממילא לעבור לאחר הלידה. הם אומנם זוג צעיר אבל הטעם שלהם היה כשל זוג מבוגר ובשל וביחד כיוונו לכך שהדירה תעוצב בסגנון על-זמני, כך שתתאים לכל אחד, בכל תקופת חיים", אומרים צמד המעצבים ראובני.

עיצוב דירת 68 מ"ר בגבעתיים. אלעד גונן,
גוף תאורה פיסולי בסלון/אלעד גונן

ניצול המרחב התבצע במגוון צורות. ראשית, על ידי הסוואת מערכות המיזוג והמדיה ושמירה על מראה מעודן ונקי. "רצינו שהחלל יהיה כמה שיותר מינימליסטי כדי לאפשר תנועה במרחב", מדגישים השניים ומסבירים שכל אלמנט נבחר בקפידה תוך שימת דגש על ארגון נכון של החלל.
"בדירה לא היה מקום לפינת אוכל והמטבח עצמו היה זעיר. כלומר, הוא לא כולל מקום ייעודי לסעודה או אירוח. האלטרנטיבה לאי או לפינת אוכל בדירה זו היא קונסולה מעץ מסוגננת, שניצבת כפריט דקורטיבי בכניסה לבית, אך במידת הצורך נפתחת לשולחן אוכל באורך של 2 מטרים. מעל הקונסולה הצבנו מראה שמעניקה תחושה של מרחב גדול יותר וגם מייצרת משחק שקיפויות מעניין עם הציור שתלוי בכניסה לדירה. כמו כן, בחרנו יחד עם בני הזוג רהיטים בגוונים רגועים יחסית, כולל ריפוד מחודש של כורסאות שהם בעצמם אהבו והביאו איתם מארצות הברית, להענקת נגיעה צבעונית לחדר המגורים. את שידת המדיה הארוכה עיצבנו במיוחד עבור הדירה והיא נותנת מענה לכל מני פריטים שדרשו מקום לאחסון. היות והפריטים עדינים יחסית, מצאנו לנכון לשלב שטיח גיאומטרי גדול במראה דרמטי המעניק רקע ייחודי ומסגרת".

עוד באותו נושא

המעצב שהפך דירת 35 מ"ר לכזאת שלא תוכלו להוריד ממנה את העיניים

לכתבה המלאה
עיצוב דירת 68 מ"ר בגבעתיים. אלעד גונן,
הכל נעשה בהתאמה אישית/אלעד גונן

קירות הסלון זכו להתייחסות עיצובית באמצעות הבלטה של קרניזים שנותנים עומק ועניין. גוף תאורה דומיננטי בסלון תורם לאווירה האורבנית המתקבלת, הוא עשוי מבסיס של מתכת ומחומר גמיש שמעוצב כמו ציפור.

מעצבי הפנים ראובני קיבלו את הדירה לידיהם בשלב בו היה קשה מאוד לבצע תכנונים מאסיביים בפרויקט ולכן, ניסו למקסם את מה שיש. "בחדר השינה היה קיר בנוי בין המיטה לאמבטיה הצמודה. שברנו אותו והחלפנו בפרופיל בלגי עם ויטרינות שקופות המייצרים תחושה של גודל. המחיצה מאפשרת שקיפות בין חדר השינה לחדר הרחצה, טרנד שהופך למאוד בולט בזמן האחרון הן בבתים והן במלונות בוטיק. היות ובחדר השינה לא היה מקום לארון שהיה מעמיס על החלל, הזמנו בעבודת נגרות ייחודית שידת קיפול ארוכה שמחליפה את הארון - היא גם אסתטית וגם פרקטית מאוד. את המיטה עיצבנו גם בהתאמה אישית ובחרנו בגוף תאורה תלוי שמתפקד כמו תכשיט בחלל. ריצוף הפרקט מוסיף חמימות ורומנטיקה לחדר ויחד עם שימוש בפרופיל הבלגי מייצר מראה פתוח ואווריריעד כי וקשה להאמין שהחדר כל כך קטן".

לפרויקטים נוספים של מעצבי הפנים דדי ויפית ראובני כנסו לכאן

עיצוב דירת 68 מ"ר בגבעתיים. אלעד גונן,
צהוב וירוק שבאים לידי ביטוי בסלון מעניקים טוויסט מעניין/אלעד גונן
עיצוב דירת 68 מ"ר בגבעתיים. אלעד גונן,
מבט אל חדר השינה מתוך חדר הרחצה/אלעד גונן
עיצוב דירת 68 מ"ר בגבעתיים. אלעד גונן,
חדר רחצה נעים ואינטימי/אלעד גונן
עיצוב דירת 68 מ"ר בגבעתיים. אלעד גונן,
פרופיל בלגי ושימוש בזכוכית לטובת מראה גדול יותר של החדר/אלעד גונן
עיצוב דירת 68 מ"ר בגבעתיים. אלעד גונן,
חדר רחצה זוגי/אלעד גונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully