וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו הפתעה חבויה בקומת המרתף בבית הזה

בשיתוף ARCDB

29.6.2018 / 7:40

300 מ"ר בישוב בשפלה תורגמו על ידי מעצבת הפנים שירה פרגר לממלכה קטנה ומשפחתית, שבה חדרי השינה חבויים בקומה התחתונה ובכל זאת נהנים מתאורת יום הכרחית

עיצוב בית בשפלה.
קומת כניסה וקומת מגורים שנמצאת מתחתיה

דיירים: זוג + 5 ילידם
מיקום: ישוב בשפלה
שטח: 300 מ"ר
עיצוב פנים: שירה פרגר ממשרד פרגר לוי אדריכלים

האיזון העדין בין האווירה הפסטורלית והשלווה בחוץ לדינמיות ושמחת החיים של הפנים מורגש היטב בבית פרטי בישוב בשפלה. הדיירים, הורים לחמישה, ביקשו לבצע שיפוץ יסודי עם השינויים שחלו בחייהם: שני ילדים עזבו את הקן ואלה שנשארו הפכו למתבגרים, שמרבים לארח.
הכמיהה היתה לבית מודרני בלוק חם ומזמין, שמכיל את התנועה של חברים שבאים והולכים ועם זאת, מכניס את היופי הטבעי ומתמזג עם הסביבה הכפרית שעוטפת את המבנה.
מעצבת הפנים שירה פרגר מספרת "זהו למעשה בית בן שתי קומות עם קומת כניסה וקומה מתחתיה, שבניגוד למרתפים בבתים אחרים, בגלל הטופוגרפיה המעניינת, לקומה התחתונה חצר מאוד גדולה ומוארת להפליא. כך התאפשר ליצור שני חדרי שינה למתבגרים עם יציאה לגינה, יחד עם חדר פנאי שנועד לצרכי הקרנת סרטים בו קיר וילון אקוסטי שמונע חדירת רעשים בזמן הצפייה וספת רביצה מפנקת".

עיצוב בית בשפלה.
חלל מגורים פתוח לשאר האזורים הציבוריים בבית

אזור המגורים של הבית עוצב בסקלת גוונים בהירה על טהרת הלבן והאפור בשילוב של רצפת עץ טבעי, שמעניקה מראה חמים. "בחרנו בקיר מחופה בטון שלמעשה מתפקד כאלמנט ויזואלי אנכי המאחד בין קומת הכניסה לקומה שמתחתיה והוא מעוטר בגוף תאורה גיאומטרי בטוויסט מודרני", מספרת פרגר.

הסגנון ששולט בבית הוא אקלקטי תוך התייחסות לחמימות ומודרניות. "מרבית החומרים הם טבעיים, עץ וזכוכית, יש קמין שדולק בחורף, אבל העיצוב הוא עכשווי. הריהוט קליל יחסית, הגוונים אפרפרים ולבנים, פריטי עיצוב נבחרו בקווים נקיים ואווריריים וכך גם גופי התאורה".

עוד באותו נושא

דירת 37 מ"ר מעלפת שהיא בעצם אוטובוס

לכתבה המלאה
עיצוב בית בשפלה.
מטבח מרווח עם אי מרכזי וחלון המכניס שפע של אור טבעי

פרגר דאגה למגוון פתרונות אחסון במוקדים נבחרים בבית על מנת להשיג דיוק וארגון. בכניסה ניצבת קונסולה אלגנטית ומעליה מראה שיוצרת משחק שקיפויות מעניין ותורמת לתחושה של חלל גדול יותר. בין פינת האוכל לסלון שידה ארוכה ובפינות שונות ספריות מודולריות ונישות סמויות לעין לצורכי אחסון. בכל הבית נעשו הנמכות תקרה על מנת לבצע תאורה שקועה שתשמור על הקו הנקי. חדרי המתבגרים עוצבו אף הם במינימליזם ובגוונים בהירים עם וילונות מנראה קליל, שביחד עם הפריטים הנבחרים יוצרים אפקט של מרחב ואור.
המטבח המרווח נעשה בהתאם לדרישת הדיירים שהייתה לשלב בין אסתטיקה לפרקטיקה כבית שמרבה לבשל ולארח.

פרגר תכננה את המטבח בהתבסס על הפתיחות לנוף המרשים שנשקף ממנו, לעבר עצי דקל והמרחבים ומתאפשרת ממנו גם יציאה למרפסת עם דק עץ. "יצרנו חיפוי זכוכית של קיר המטבח על מנת להשיג השתקפות של החוץ ולהכניס את הירוק פנימה ולהפוך את המטבח ללב הפועם של הבית".

לפרויקטים נוספים של מעצבת הפנים שירה פרגר כנסו לכאן

עיצוב בית בשפלה.
בכניסה לבית מראה אורכית שכמו מגדילה ומרחיבה את החלל
עיצוב בית בשפלה.
משטח עבודה ובר אכילה במטבח
עיצוב בית בשפלה.
מבט על המטבח ואל גרם המדרגות המוביל לקומה התחתונה
עיצוב בית בשפלה.
קיר ארוך בסלון שמגיע כמעט עד למטבח
עיצוב בית בשפלה.
ויש גם פינת אוכל אשמית עם שולחן משטח עץ טבעי
עיצוב בית בשפלה.
תאורה דקורטיבית צמודה לקיר שמוביל לקומה התחתונה
עיצוב בית בשפלה.
חדר שינה של אחד המתבגרים
עיצוב בית בשפלה.
ויש גם כורסת נדנדה בחדר השינה
עיצוב בית בשפלה.
שילוב של דקורציה מינימליסטית
עיצוב בית בשפלה.
לוק מרגיע הוא הצביון העיצובי של כל חדרי השינה
עיצוב בית בשפלה.
ויש אפילו חדר משפחה לטובת הקרנות סרטים משותפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully