וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חנות צעצועים אינסופית": הדרך הכי מתקדמת לשווק את העסק ברשת

וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB עיצוב פנים, וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB עיצוב פנים

14.6.2018 / 7:41

איך מרחיבים את מעגל הלקוחות ויוצרים שיתופי פעולה בענף הבנייה והעיצוב? בעלי ARCDB אלעד גרגיר וד"ר אלי מזרחי, והאדריכלים אביחי כהן וערן לוינסון, מסבירים איך הטכנולוגיה משנה אותו

יח"צ - חד פעמי

הטכנולוגיה משנה תחומים ותעשיות והיא גם נוגעת כמובן בתחומים יותר מסורתיים, כמו ענף הבנייה. הדור החדש של ענף הבנייה מבין שהטכנולוגיה שיתנה את כללי המשחק בעולם השיווק החדש, היכולת לנגוע בכל כך הרבה לקוחות פוטנציאלים קיימת היום עבורם רק בדיגיטל. הנוכחות הדיגיטלית במדיות השונות נגישה, וישנן יכולות לבנות את קהל הלקוחות הפוטנציאלי ולהגיע אליו בצורה ישירה בעזרת הכלים החכמים שקיימים היום במפלצות הפרסום גוגל / פייסבוק - דרך קמפיינים שונים, דפי נחיתה, קידום האתר ועוד.

עכשיו עולם השיווק הדיגיטלי הולך צעד קדימה בעזרת פלטפורמת ARCDB - פלטפורמה טכנולוגית חדשנית, שבשנה וחצי האחרונות הפכה להיות זירת עסקים חכמה עבור בונים ומשפצים. היא מרכזת עבורם את כל מה שהם צריכים לתהליך הבנייה, עם יכולת לפגוש במקום אחד את מיטב בעלי המקצוע, מקורות השראה עיצוביים, טרנדים חדשים והכי חשוב לצור קשר ישיר עם בעלי מקצוע - ללא מתווכים בדרך - ולראות תיק עבודות, כתבות, קטעי וידאו והמלצות.

אירחנו באולפן וואלה! NEWS את אלעד גרגיר וד"ר אלי מזרחי, בעלי ARCDB, וכן את האדריכל ומעצב הפנים אביחי כהן ואדריכל הנוף ערן לוינסון ובעזרתם בחנו את השילוב של הטכנולוגיה בעולם הבנייה והעיצוב ואת השינויים הדרמטיים שחלים בהם.

בונים בית? משפצים דירה? בואו לפגוש את מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים בישראל

וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB עיצוב פנים, וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB עיצוב פנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully