וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

250 מ"ר של חום ואהבה: המהפך העיצובי לבית המשפחתי בגבעתיים

וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB עיצוב פנים, וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB עיצוב פנים

21.5.2018 / 9:39

רצפת הקבלן הוחלפה בפרקט חמים, חדר השינה הכהה הפך למואר וסולידי, הסלון כיפי ומזמין, ונישות גבס וגופי תאורה נותנים טאץ' אחר. כך יוצרים לזוג וארבעה ילדים קן משפחתי סופר-מודרני וחמים

בית פרטי בגבעתיים בעיצובו של מעצב הפנים עמית ישראל. עמרי חת,
בית פרטי בגבעתיים בעיצובו של מעצב הפנים עמית ישראל/עמרי חת

התשוקה לפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול בשילוב נגיעות של צבע, מורגשת היטב בבית פרטי בגבעתיים בעיצובו של מעצב הפנים עמית ישראל. הבית, שוכן באחד המקומות הפסטורליים בעיר, במתחם משותף בו המשפחה המורחבת חיה בשלושה בתים שונים. בית "הילדים", שהם בעצמם כבר הורים לארבעה, ניחן במראה סטנדרטי והמשימה של עמית ישראל הייתה להפיח בו חיים, תוך התאמה מקסימלית לצרכים המשתנים של בני המשפחה.

עמית ישראל, מעצב פנים ומוצר, מספר שקיבל את הפרויקט לידיו ותוך כדי שיחה עם הדיירים, הבין שהם משתוקקים לבית שהוא מחד אורבני ועדכני ומאידך חמים ונעים.

בית פרטי בגבעתיים בעיצובו של מעצב הפנים עמית ישראל. עמרי חת,
השינוי החל בהחלפת "רצפת הקבלן" האפורה והקודרת בפרקט עץ/עמרי חת

השינוי החל בהחלפת "רצפת הקבלן" האפורה והקודרת בפרקט עץ אמתי עשיר, שמהווה מקור לחמימות וכובש את החלל ביופיו. הבחירה והשימוש בעצים מורגשת בכל הבית, הן במדרגות המובילות לחדרי השינה בקומה השנייה והן במטבח. השימוש בפרקט בשילוב של מגוון עצים, יוצרים יחד פסיפס צבעוני ברמת הגוון והגימור.

הצבעוניות קורנת מקירות הסלון שכוסו בטפט כחול תלת-ממדי בלתי שגרתי, שמושך את תשומת הלב ומייצר אפקט מעניין של עומק. זהו סוג של "תפאורה ורקע" לריהוט הססגוני. "הכחול בולט גם בקונטרסט לקירות ולעמוד שהינם בעלי חיפויי בריקים", מציין עמית ומוסיף ש"הרהיטים הם שילוב אקלקטי של מגוון חברות, רצינו ספה ענקית פינתית שכיף להשתרע עליה כל המשפחה יחדיו, בשל גוונה האפור, הוספנו פריטי עיצוב צבעוניים כדי להמשיך את הקו הקצבי והצבעוני של הבית".

שלוש המראות העגולות שקובעו לקיר מדגישות אפילו עוד יותר את העומק ויוצרות תחושה של חלל גדול במיוחד. התכנון של זמן איכות משפחתי בא לידי ביטוי גם בהקפדה על הפרטים הקטנים, כמו למשל, טלוויזיה על עמוד במרכז החדר. "העמוד מסתובב לפי הצורך ומאפשר צפייה במסך מכל הכיוונים - הן מהסלון, הן מהמטבח והן מהחצר".

לפרויקטים נוספים של מעצב הפנים עמית ישראל >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בית פרטי בגבעתיים בעיצובו של מעצב הפנים עמית ישראל. עמרי חת,
גופי התאורה התלויים מעל האי המבשל והמארח במטבח/עמרי חת

ישראל עיצב גוף תאורה custom made עבור הבית, שייתן תחושה של שנדליר מודרני המורכב מתשע יחידות קובייתיות התלויות בגבהים משתנים ועשויים מקווי מתכת. "הגוף מאפשר חוויה מעניינת ובעצמו מהווה אלמנט דקורטיבי בולט במרחב".

בית פרטי בגבעתיים בעיצובו של מעצב הפנים עמית ישראל. עמרי חת,
גוף תאורה custom made עבור הבית/עמרי חת

חדר השינה של ההורים עבר מהפך תוך כדי השיפוץ, כשמיטת עור שחורה הוסבה עיצובית למיטה מודרנית נמוכה. התאורה בלילה מאפשרת לראות את החוץ המשתקף אל פנים החדר.

בית פרטי בגבעתיים בעיצובו של מעצב הפנים עמית ישראל. עמרי חת,
חדר שינה מודרני ומואר/עמרי חת

היחסים בין חוץ לפנים חוזרים במגוון מוקדים בבית: כבר בכניסה ניתן לראות את הפטיו ומהמטבח והסלון שומרים על קשר עין הדדי עם מי שנמצא בגינה. במטבח שולב טפט לוח גיר אסתטי ופונקציונאלי כאחד, שמהווה אמצעי תקשורת לבני המשפחה - מרשימת קניות ועד העברת מסרים יומיומית זה לזה.

ישראל הפך את נישות הגבס הסטנדרטיות והמוכרות ברחבי הסלון לאובייקט עיצובי היוצר סוג של הפרדה שקטה בין הסלון למטבח. הנישות שונו בגודלן והוספו אליהן מדפי עץ כחולים, נבחרו בקפידה פריטים דקורטיביים צבעוניים, שאף הם ממשיכים את הקו הססגוני וכן יישום של תאורה ממוקדת בכל אחד מתאי הנישה המאירה על הפריטים ותורמת לאווירה במרחב. בבית מורגשים משחקי תאורה שונים: מספוטים סמויים ועד גופי תאורה גלויים לעין המתבוננת, כמו גופי התאורה התלויים מעל האי המבשל והמארח במטבח.
עמית ישראל מסכם שהיה חשוב לשמור על הבית פרקטי ודינמי. "זה בית של שישה אנשים עם הרבה תנועה ושמחת חיים ועם זאת, ליצור מרחב מעוצב בעל רוגע וחמימות", הוא אומר.

לעמוד של עמית ישראל באתר Arcdb

בונים בית? משפצים דירה? בואו לפגוש את מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים בישראל

בית פרטי בגבעתיים בעיצובו של מעצב הפנים עמית ישראל. עמרי חת,
שידת המיטה בחדר השינה/עמרי חת
וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB עיצוב פנים, וואלה! NEWS בשיתוף ARCDB עיצוב פנים
  • עוד באותו נושא:
  • ARCDB
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully