וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי קולקציה לבית: גוצ'י מתרחבים למרכז פיתוח מפואר בפירנצה

אור רוזנשטיין

4.5.2018 / 8:01

מותג האופנה המוביל מתחדש במרכז חדש לטובת קידום חדשנות ופתיחת אפיקים חדשים. המיקום: פירנצה הציורית, הלוק: אמנותי ומהפנט והתחושה: הלוואי עלינו לעבוד שם

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: קמפיין לקולקציית הקרוז של גוצ'י שנפסל בבריטניה, 2016)

לרשימת האטרקציות הציוריות שפירנצה מציעה מתווסף בימים אלה ספוט חדש. מדובר במיזם חדש של חברת גוצ'י חשפה המכונה Gucci ArtLab, מרכז חדשנות ויזמות מרשים ביופיו המתפרש על פני שטח של 37,000 מ"ר. המרכז נועד להוות מעין חזית חדשה של יצירתיות ועבודת כפיים באמצעותה, יוכלו 800 עובדי המיזם לחקור ולהתנסות בשיטות עבודה תעשייתיות, חדשניות ומסורתיות, לעיצוב נעליים ומוצרים שונים העשויים מעור.

המבנה החדש והעצום שכבר מצליח למשוך את תשומת הלב של העוברים והשבים הממוקם בקרבת מטה החברה ההיסטורי בקאסלינה. הוא מעוטר כולו בציורי קיר ענקיים של אמנים ומאיירים ביניהם Ignasi Monreal, Angelica Kicks ו-Unskilled Worker, עמם שיתפה החברה פעולה בעבר. בעיצוב הפנים של המבנה ניתן למצוא שימוש נרחב במשטחי צבע גדולים בגווני אבני חן כגון אדום עז, ירוק יער תכלכל וצהוב אוקר, לצד הדפסים מעוטרים. הריהוט המרופד הכבד מגיע, כמובן, מליין עיצוב הבית החדש Gucci Décor אותו פתחה החברה בשנה שעברה.

לקריאה נוספת:
תשכחו ממלחים: הטפטים החדשים של ז'אן פול גוטייה
עמוד חשפנות ונדנדה בסלון: הלופט המשוגע שמצאנו בניו יורק
טומי הילפיגר מעניק הצצה לביתו הפומפוזי

מרכז גוצ'י בפירנצה.
37 אלף מ"ר בשטח שעוטר מבפנים ומבחוץ

במרכז ישנן מספר מעבדות הכוללות: מעבדת אקססוריז, מעבדת ניסויים הכוללת תא אקלים וכן מעבדת מחקר ופיתוח. בנוסף לחלק המחקרי, המבנה החדש נפתח ישירות לאזור קבלה מפואר, מרכז תצוגה, חדר הרצאות ואפילו בר.

"החשיפה של ה-ArtLab היא ללא ספק אחד ההישגים יוצאי הדופן במסעה חסר התקדים של גוצ'י במהלך שלוש השנים האחרונות," מסר נשיא ומנכ"ל החברה, מרקו ביסארי, בהתייחסו לכיוון החדש שמתווה מנהלו האמנותי של המותג הוותיק, אלסנדרו מיקלה. "בהובלתו של מיקלה, התחדדה שפתו של המותג, שהחל להעמיק את הקשר הוויזואלי אל שורשיו התרבותיים וההיסטוריים ובו-זמנית להתעסק בנושאים עכשוויים כגון זהות ומגדר". תוך שלוש שנים הוכפלה הדרישה למוצרי החברה. "זוהי אחת ההשקעות היצירתיות המשמעותיות שמתרחשות כיום באיטליה," הוסיף ביסארי. "המרכז החדש הוא הביטוי המושלם והמוחשי של התרבות הארגונית שלנו, הוא סדנה המשמשת כמחולל רעיונות, ורעיונות הנם הלב הפועם של התרבות עצמה".

עוד באותו נושא

קטיפה ירוקה, רקמות, הדפסים וחתולים בכל מקום: גוצ'י משיקים ליין עיצוב לבית

לכתבה המלאה
מרכז גוצ'י בפירנצה.
אזור המדרגות במבנה נתחם בצבע אדום עז ודומיננטי

פתיחת המרכז החדש היא השלב הבא במהלך של גוצ'י לחיזוק הקשר עם פירנצה, עיר הולדתו של המותג. בינואר השנה נפתח גן גוצ'י בפלאצו דלה מרקנזיה ההיסטורי, משכנו של מוזיאון גוצ'י. בגן החדש שוכנת חנות המציעה פריטים יחידים מסוגם, גלריה, וכן מסעדה של השף מאסימו בוטורה, שזכה לעיטור של שלושה כוכבי מישלן על מסעדת Modena.

מרכז גוצ'י בפירנצה.
אזור הקבלה המפואר של המתחם
מרכז גוצ'י בפירנצה.
אולם ההרצאות של המתחם
מרכז גוצ'י בפירנצה.
אחד מחדרי הסמפלים
מרכז גוצ'י בפירנצה.
מבט נוסף על העיטורים החיצוניים של המבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully