וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלון הישראלי שמציע עיצוב חווייתי

3.5.2018 / 12:19

מלון בוטיק השוכן במבנה לשימור בחיפה מציע חופשה בעקבות הטמפלרים חדרים מוקפדים ונוף לגנים הבהאיים, ההופכים את השהייה במקום לחוויה מיוחדת

חדרים מלון טמפלרס. רמי זרנגר, מערכת וואלה! NEWS
חדרים המשלבים בין ישן לחדש/מערכת וואלה! NEWS, רמי זרנגר

ממש מול הגן הבהאי בלב המושבה הגרמנית בה מתרחשת שיא הפעילות הלילית בחיפה שוכן מלון בוטיק "טמפלרס". מדובר במבנה טמפלרי היסטורי המוגדר כמבנה לשימור. הוא נבנה ב- 1870, אז שימש למגורים של משפחת וורסטר, שהיתה ממקימי המושבה הגרמנית. על העיצוב אחראי האדריכל נתן פייביש, שהמוטו שלו בפרויקט הוא שילוב בין סגנון עתיק להייטקיסטי עתידני. חצר נעימה מקדמת את הנכנסים למלון ובה כיסאות דמויי ברזל עשויים פלסטיק, ושולחנות שניצבים על אבני הרחוב ומחפים כאן את כל המושבה הגרמנית במראה אחיד. העציצים פורחים והאדניות מתריסות נגד הלחות המגיעה מהים הנמצא במרחק נגיעה. השמשיות הצהובות מחזקות תחושת הנופש. החצר מהווה פינוק בפני עצמו לארוחה קלה בשעת בין ערביים.

המבנה בן שתי הקומות נראה צנוע ומזמין מבחוץ. ואז נכנסים לסוג של פילם נואר קטן. מסדרון ארוך, רצפה מעוטרת, דלפק קטן. במלון כל חדר מעוצב באופן אחר (לכן, כדאי מאוד לבדוק באתר המלון מבעוד מועד, איפה מתחשק לכם להניח את הראש ובכלל להעביר את הנופש).

להמשך קריאה כנסו לאתר sheee

חדרים מלון טמפלרס. רמי זרנגר, מערכת וואלה! NEWS
ויש גם חדרים עם אמבט פריסטנדינג/מערכת וואלה! NEWS, רמי זרנגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully