וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בחודשיים בלבד: מדירה מתפוררת ללופט תל אביבי

הדייר הרווק ביקש לגור בסביבה עם מראה של לופט אורבני-מודרני ניו יורקי, בעלת מרחבים ואזורים מוגדרים. 8 שבועות ו-400 אלף שקלים לאחר מכן הוא קיבל את מבוקשו. הנה התוצאה

דירת 85 מ"ר בתל אביב. ארקדי ראסקין, בנין ודיור
תחושת מרחב/בנין ודיור, ארקדי ראסקין

דיירים: רווק
מיקום: תל אביב
שטח: 80 מ"ר
תקציב: 400 אלף שקלים
עיצוב פנים: עמית ישראל

דירה בת 80 מ"ר בתל אביב, בבניין משנות השבעים במרכז העיר, עברה שינוי מדירה מוזנחת לדירה מעוצבת ומעודכנת. הדירה הייתה סגורה ובלתי מאוישת במשך 3 שנים, במצב הזנחה קשה והצפה. היא עוצבה ותוכננה מחדש לאחר שהושארה בה רק המעטפת החיצונית והעמוד הקונסטרוקטיבי במרכזה, שמאילוץ תכנוני הפך בהתייחסות העיצובית כגורם מרכזי בחלוקת האזורים בחלל המרכזי. מערכת האינסטלציה הייתה כל כך רקובה שברגע שנגעו ופירקו אותה, נפתח חור ענק בקיר החיצוני של הבניין והיה צורך לסגור אותו ולטפל בו פנימית וגם חיצונית.

הדייר ביקש לגור בדירה עם הרגשה של לופט במראה אורבני-מודרני ניו יורקי, בעלת מרחבים ואזורים מוגדרים: מטבח, פינת אוכל, סלון ופינת עבודה במרכז החלל הציבורי. בנוסף בדירה 2 חדרי שינה, אחד עבורו ואחד לאירוח מי מחבריו או משפחתו בעת הצורך. הושם דגש על רצונותיו של הלקוח ותוך ירידה לפרטי פרטים וחיבור חומרים עשיר ומגוון.

השיפוץ עלה כ-400 אלף שקלים, מחיר זה כלל: תכנון, עיצוב, תשתיות, עבודות גבס, נגרות, שיש, חיפויים מיוחדים, כלים סניטאריים, עבודות אלומיניום, דלתות פנים, אלמנטים מיוחדים, ריהוט, פרטי עיצוב ואקססוריז כמו גם מוצרי חשמל עד לפרטי פרטים. השיפוץ נמשך 8 שבועות מרגע תחילתו ועד לכניסת הדייר למגורים.

ממבואת הכניסה נשקף כל החלל המרכזי של הדירה אשר סובב את העמוד הקונסטרוקטיבי המרכזי המשמש לחלוקת הפונקציות בחלל הציבורי סביבו, בצמוד אליו נמצאת פינת עבודה המשמשת את בעל הבית לעבודה מהבית מעת לעת. פינת העבודה העשויה משילוב של קונסטרוקציה ברזל ועץ כשהם צבועים בלבן, משמשת כמחיצה ממנה רואים/לא רואים את הסלון מצד אחד ואת פינת האוכל מן הצד השני.

בהמשך פינת האוכל עוצב והותקן מטבח עשוי בנגרות אומן ובו דלפק עבודה וישיבה גבוה מחופה בשיש טבעי. האי במטבח שעוצב בשני גבהים ומשמש מצד אחד לעבודה עם כיריים של גז לבישול ומהצד השני לישיבה גבוהה.

חלל הסלון רחב ידיים, רוצף באריחי גרניט דמויי פרקט רחבים וגדולים המעצימים את תחושת החלל. הקיר המרכזי בסלון חופה באריחי בטון במידה של 120-80 המקנים תחושה לופטית מגניבה וגרובית כשעל כל הקיר הזה של הבטון תוכננה קונסולה ומדף תלוי לכל המכשירים האלקטרוניים וביניהם הסוני פלייסטיישן. חלונות אלומיניום בלגי בגוון אפור כהה החליפו את כל החלונות עץ המתפוררים והישנים ולהם הותאמו וילונות רומאיים. להשלמת המראה הותקנו דלתות הפנים כשהן צבועות בתנור בצבע שחור כהה ברמת ברק גבוהה.

חדר שינה מרווח ובו מיטה זוגית רחבת ידיים כשמאחוריה טפט המדמה משיכות קפיטונאז' מעניקים לחדר עומק וצבעוניות ייחודית, וארון מקיר לקיר עם מסך טלוויזיה משלימים את האווירה. חדר אירוח נוסף קיבל עומק באמצעות טפט המדמה עץ בגוונים ירוקים ואפורים הלוקחים את השוהה בו לאווירה אחרת.

בחדר הרחצה נעשה שימוש באריחי המטרו - אריחי ריצוף מלבניים לבנים קטנים המקנים לו מראה אורבני כאילו נלקחו כרגע מתחנת מטרו לונדונית, ובו מקלחת רחבה כ 130 ס"מ רוחב, כיור מונח על משטח עץ אלון טבעי, ןמכונת כביסה ומייבש ה"מוחבאים" בתוך יחידת נגרות הצבועה בצביעה בתנור בגוון שחור פחם מט.

לפורטל העיצוב מבית מגזין בניין ודיור
סודות של מעצבת: להוסיף מטרים בזכות העיצוב
עולים קומה: שדרוג דירה יוקרתית בגני תקווה

רוצים להציץ לעוד בתים ודירות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

דירת 85 מ"ר בתל אביב. ארקדי ראסקין, בנין ודיור
תאורה מרובה בסלון/בנין ודיור, ארקדי ראסקין
דירת 85 מ"ר בתל אביב. ארקדי ראסקין, בנין ודיור
פינת אוכל סמוכה למטבח ששטחו נוצל בצורה המרבית/בנין ודיור, ארקדי ראסקין
דירת 85 מ"ר בתל אביב. ארקדי ראסקין, בנין ודיור
למרות השטח יש אפילו בר קטן במטבח/בנין ודיור, ארקדי ראסקין
דירת 85 מ"ר בתל אביב. ארקדי ראסקין, בנין ודיור
מתקן תלייה במטבח חוסך בהרבה מקום/בנין ודיור, ארקדי ראסקין
דירת 85 מ"ר בתל אביב. ארקדי ראסקין, בנין ודיור
השידה בסלון תואמת בצביונה העיצובי למטבח/בנין ודיור, ארקדי ראסקין
דירת 85 מ"ר בתל אביב. ארקדי ראסקין, בנין ודיור
עציצים ירוקים במקום תמונות/בנין ודיור, ארקדי ראסקין
דירת 85 מ"ר בתל אביב. ארקדי ראסקין, בנין ודיור
חדר רחצה מחופה בלבנים לבנות/בנין ודיור, ארקדי ראסקין
דירת 85 מ"ר בתל אביב. ארקדי ראסקין, בנין ודיור
חדר שינה מחופה בטפט בכל הקיר החזיתי/בנין ודיור, ארקדי ראסקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully