וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוגרית שהפכה דירה אנמית לגן עדן לילדים

10.4.2018 / 11:12

כיאה לבלוגרית הורות, עוצבה דירתה השכורה של נועה הנדין עם שפע של פריטים המותאמים לצרכי הילדים. תוסיפו לזה לוק אורבני עם צבעים משמחים וקיבלתם ממתק מגורים

דירה שכורה באזורי חן. דליה שחר,
צבעים עליזים ותאורה חמימה, יוצרים פינת אוכל מזמינה/דליה שחר

לאן הגענו?
רחוב אורי צבי גרינברג בשכונת אזורי חן בתל אביב, לדירת 4 חדרים, בגודל 120 מ"ר.

כאן גרים
משפחת הנדין: נועה (35), ליאור (40), הראל (4.5), עברי (3) ודור (5 חודשים). לפני שהפכו למשפחה הכירו נועה וליאור דרך חברה משותפת עם רזומה מפואר בשידוכים. נועה הייתה אז חדשה בשכונה צפון תל אביבית, ליאור הראה לה את האזור והשאר היסטוריה. כיום, הוא הוא שותף במשרד עורכי דין המתמחה במיסוי מוניציפלי- "פלג, כהן, דויטש", בזמן שהיא מג'נגלת בין מספר כובעים שהמרכזי בהם הוא ניהול המותג והבלוג "חיים של אמא", בעמוד פייסבוק בו היא חולקת את חוויית האימהות האישית שלה, או כפי שהיא מתארת אותה "האימהות החדשה- כזו שמשתפים, בוכים, נופלים וקמים בה". על יחסיה עם הקטנטנים היא כותבת ומתראיינת במגוון פלטפורמות נוספות ובזמן הנותר היא יזמית, מרצה במחלקה לתקשורת במכללת ספיר ועובדת כיועצת עצמאית לתוכן שיווקי. בין בלוג להרצאה, היא לא פוסחת על התנסות מעשית בשטח. "כן, אני גם מגדלת 3 ילדים בפועל", היא צוחקת. "יחד עם ליאור ועם הרבה עזרה מהסבתות, דודות וכשצריך אפילו החתול".

דירה שכורה באזורי חן. לירון מולדובן
הפכו מזוג למשפחה בת 5 נפשות בדירה השכורה. ההנדינים בהרכב מלא/לירון מולדובן

יגעת ומצאת
בהיריון הראשון, החליטו בני הזוג לעזוב את דירת 2 החדרים שהתגוררו בה בזמנו. חיפושים מפרכים הובילו אל דירה שעזבה בת דודתה של חברה והם מיהרו להיכנס במקומה. "היה בינינו סיכום שאם נראה דירה שנאהב נלחץ אחד לשנייה את היד. כאן זו הייתה הפעם הראשונה ששנינו לחצנו זו לזו את היד באותו רגע. זה היה בתקופה היו לנו ידיים פנויות".

הום סטיילינג
אחרי 4 שנות מגורים בדירה, הבינו ההנדינים שצרכיהם השתנו והם מעוניינים לשנות את סביבת המגורים בהתאם. לצורך כך, הם פנו אל המעצבת מיכל זילברשטיין שהובילה תהליך של עיצוב הבית מחדש שעיקרו היה ניצול נכון יותר של ארבעת החדרים. חלל העבודה של נועה למשל, הועתק לסלון והוגדר מחדש באמצעות שולחן רחב ידיים ומעליו לוח השראה מגנטי שמיכל יצרה ממגירה ישנה ולצדה מעמד מדפים משולש לאקססוריז. כיסא צהוב ששודך לשולחן מספק את זריקת הצבע המתבקשת ומתכתב עם הגוונים בסלון. "בחרנו בסגנון עיצוב אורבני עם צבעים כיפיים ונגיעות רטרו", מסבירה מיכל. "הסלון עוצב על מנת שלכל המשפחה יהיה נוח לבלות בו יחד בו זמנית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דירה שכורה באזורי חן. דליה שחר,
120 מ"ר של עיצוב אורבני ונגיעות רטרו. מבט אל הסלון/דליה שחר

הצבעוניות הנעימה ממשיכה גם בפינת האוכל, שם נבחרו שולחן עץ פונקציונלי ותאורה חמימה. המטבח הסמוך נותר כשהיה ועל מנת לשוות לו מראה עדכני, הוסיפו הדיירים שולחן בר ומעליו לוח גיר שמעניק קלילות לאווירה. גם הקיר שמוביל למטבח קיבל שדרוג עיצובי בעזרת טפט עם דוגמה גיאומטרית ולמרגלותיו מוקמה מכונת תפירה ישנה ששיפצה המעצבת. קיר נוסף שמושך את תשומת הלב נמצא בחדר השינה של ההורים וכולל מראות משולשים דקורטיביות שבולטות על רקע גוון אפור. פרטי טקסטיל עדינים, עציצים וגופי תאורה מתכתיים מוסיפים לתחושה הנקייה ויוצרים חלל מזמין שההורים נהנים ממנו, כמו גם שותפם הצעיר לחדר- דור.

כחלק מהשינויים שנערכו בבית, חדרי הילדים הוגדרו כבעלי פונקציות ברורות. אחד מהם הוגדר כחדר שינה המשמש את הראל ועברי, ועוצב מתוך כוונה ליצור חלל נעים שאפשר להירגע ולישון בו. כחלק מכך נבחרו רהיטים בגוונים בהירים, כשאת הטוויסט הצבעוני מספק השטיח. יחד בחרו מיכל ונועה קונספט בהשראת אינדיאנים והחדר הולבש עם כריות ומדבקות קיר על טהרתו. בזמן שכאן נשמר סדר מופתי, החדר שיועד להיות חדר משחקים, הוא מרחב שהילדים עושים בו כרצונם. "מה שהיה לי חשוב זה פונקציונליות ונגישות", נועה מסבירה. "כל המשחקים מאוחסנים במגירות שהם יכולים לשלוף בעצמם". כיאה לגורו לאימהות, היא ביקשה ליצור את החלל המושלם עבור ילדיה ואבזרה אותו באלמנטים אהובים עליהם כמו פינת יצירה ולוח גיר. בין כל אלה קושר מוטיב עיצובי של חתולים, הבולט בין היתר במדבקות הקיר ובכריות שנבחרו.

דירה שכורה באזורי חן. דליה שחר,
המטבח נותר כשהיה, בגלל שיקולי מגורים בדירה שכורה/דליה שחר

מוציאים חוזה
שכ"ד- 8,500 שקלים בחודש. ארנונה- 1,700 שקלים לחודשיים. חשמל- 800 שקלים לחודשיים.

פאנלים
"ילדים זה שמחה וילדים זה גם בלגן ולכלוך", מכריזים ההורים. "אנחנו חיים עם זה בשלום אבל משתדלים, כמו בכל דבר, לייצר גם גבולות". כדי להשתלט על הבלגן החינני, נעזרים הדיירים במנקה שמגיעה אחת לשבוע ובין ביקוריה אוחזת נועה במטאטא על בסיס יומיומי. "ולא כדי לרכוב עליו", היא צוחקת.

עתידות
השוכרים עיצבו את דירתם מחדש מתוך ידיעה שיישארו בו לפחות בשנתיים הקרובות. "זו דירה עם ווייב טוב, מרפסת מפנקת ומעל הכל הפכנו כאן למשפחה. הילדים לא מכירים מקום אחר; כשהם אומרים בית, זה המקום אליו הם מתכוונים".

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

דירה שכורה באזורי חן. דליה שחר,
פינת העבודה הועתקה בהמלצת המעצבת אל הסלון, כדי להרוויח חדר נוסף/דליה שחר
דירה שכורה באזורי חן. דליה שחר,
בכניסה למטבח- טפט בדוגמה גיאומטרית ומכונת תפירה ששיפצה המעצבת/דליה שחר
דירה שכורה באזורי חן. דליה שחר,
לוח גיר ושולחן בר, העניקו מראה עדכני למטבח הישן/דליה שחר
דירה שכורה באזורי חן. דליה שחר,
גוונים בהירים ופרטי טקסטיל עדינים בחדר השינה של נועה וליאור/דליה שחר
דירה שכורה באזורי חן. דליה שחר,
מראות משולשים דקורטיביות גונבות את ההצגה בחדר/דליה שחר
דירה שכורה באזורי חן. דליה שחר,
פריטים משלימים הכניסו נגיעות של צבע בסלון/דליה שחר
דירה שכורה באזורי חן. דליה שחר,
מעמד מדפים משולש תלוי מעל שולחן העבודה של נועה/דליה שחר
דירה שכורה באזורי חן. דליה שחר,
חדר העבודה של נועה הפך לממלכתם של הילדים/דליה שחר
דירה שכורה באזורי חן. דליה שחר,
אקססוריז בהשראת עולם האינדיאנים/דליה שחר
דירה שכורה באזורי חן. דליה שחר,
חדר השינה עוצב מתוך כוונה ליצור חלל נעים ומרגיע עבור הראל ועברי/דליה שחר
דירה שכורה באזורי חן. דליה שחר,
מרפסת אורבנית על טהרת השחור- לבן/דליה שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully