וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוכרת שהצליחה לטפח דירה מטריפה ובמקביל לגדל תאומים מתוקים

5.4.2018 / 9:45

תוך שלוש שנים הפכו 140 מ"ר בשרון למשכנם המהפנט של מעצבת פנים וצמד תאומים חייכנים. איך מעצבים דירה ידידותית לילדים מבלי לוותר על הסטייל? הנה התשובה

דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
אוהל טיפי מעשה ידי הדיירת, מנגיש את הסלון גם לילדים/יואב פלד

לאן הגענו?
רחוב אנגל בכפר סבא הירוקה, לדירת 6 חדרים, בגודל 140 מ"ר.

כאן גרים
רוני שני פלדשטיין (33) וצמד התאומים ארי ונינה (3.5). במקביל להיותה אם לצוות החייכן, רוני מעצבת פנים עצמאית המעצבת חללים פרטיים ומסחריים. "אני חיה את התחום, הוא חלק בלתי נפרד ממני", היא מספרת. "בתחילת הדרך למדתי אמנות ובסופו של דבר החלטתי לקחת את היצירתיות לכיוון פונקציונאלי יותר. זו האג'נדה שלי, אני קודם חושבת מה פרקטי ואח"כ עוברת לפן העיצובי והלבשת החלל". את נקודת המבט העיצובית יישמה הדיירת גם בביתה, בו היא והתאומים אוהבים לארח על בסיס יומיומי. "כל יום מ-16:00-19:00 הבית הופך לג'ימבורי", היא צוחקת. "אבל זה סוד הקסם, זו סביבת מגורים משותפת, שמתאימה גם לילדים וגם למבוגרים".

דירה שכורה בכפר סבא. רועי חסון. zumi,
אוהבים לשחק, לארח ולבלות יחד זמן איכות משפחתי. רוני, ארי ונינה/רועי חסון. zumi

יגעת ומצאת
רוני עברה אל הבית החדש לפני 3.5 שנים, רגע לפני שנולדו התאומים. "זו דירה בבעלות חבר של המשפחה, מה שהקל על המציאה והמעבר. אהבתי את זה שהיא מרווחת, מוארת ופונה אל מרחבים פתוחים. בנוסף היה לי ברור שאני מחפשת סביבת מגורים מותאמת לילדים, שיהיה בה מקום למשרד ביתי".

הום סטיילינג
כחלק מהאג'נדה של עיצוב פרקטי, פונקציונאליות שימשה את רוני כאחד מהקווים המנחים בהלבשת הבית. בסלון למשל, היא בחרה בספה דומיננטית שממקסמת את סידורי הישיבה ומשמשת היטב את הדיירים המארחים. מבחינת צבע, חיבתה לשחור-לבן הובילה לעיצוב החלל על טהרתו, עם זריקות של צבע כמו שידת לוקר תכולה. "בגלל שזו דירה שכורה המחשבה הייתה להשקיע בפריטים מודולוריים שאפשר יהיה להשמיש גם בעתיד ", היא מסבירה ומצביעה על שטיח שיכול להשתלב בקלות בחללים שונים ואוהל טיפי בצבעים תואמים, שיצרה עבור התאומים. את השילוב המוצלח בין עולם של ילדים ומבוגרים משלים לוח גיר ממסוגר המשמש כפריט דקורטיבי, כמו גם כאלמנט למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
פונקציונליות היוותה קו מנחה בעיצוב הדירה. מבט לסלון/יואב פלד

מרחב נוסף בו אוהבים בני הבית לבלות יחד שזכה לכינוי "חדר נחת", כולל ספרייה, מבחר משחקים וספה שנעים להתרווח בחיקה ולקרוא. "הרעיון היה להפריד בין חדר השינה לחדר המשחקים", מסבירה רוני. "רציתי ליצור חלל קוזי עם צבעים רכים והרבה טקסטיל, שיהיה כיף לשרוץ בו". כשהיא לא עם הילדים או בפגישות עבודה, מבלה הדיירת את זמנה במשרד הביתי, שעוצב בקווים תעשייתיים עם שימוש בעץ ומתכת ובגווני שחור וירוק. מעל שידה המשמשת לאחסון חומרי עבודה, נתלתה רשת שנמצאה באתר בנייה ולצדה נתחמה פינה בלוח גיר. חלקו העליון של הלוח משמש את רוני והתחתון את הילדים שנהנים גם מפינת ציור שאמם יצרה עבורם מרהיטים שמצאה ושיפצה. האווירה היצירתית ממשיכה גם בצד השני של החדר שם מוקם כן הציור של הדיירת, לצד שולחן תלמיד וכיסא קטיפתי.

דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
בר מעץ משמש כפינת אוכל ושטח עבודה נוסף במטבח/יואב פלד

מכיוון שאפילו הצמד-חמד חייב לנוח בשלב כלשהו, חדר השינה של התאומים יועד לשינה בלבד ועוצב בצבעים רכים ומרגיעים. על רקע קיר בגוון מוקה, נתלו נדנדות לבובות שהכינה האם המשקיענית מענפים ולמרגלות הקיר שממול מוקמה פינת קריאה מזמינה המורכבת מכיסא נדנדה, פרטי טקסטיל חמימים וקישוטים בסגנון בוהו שיק. לבסוף, את חדרה שלה, עיצבה רוני באווירה נשית ועדינה, עם קיר שחציו צבוע ורוד בקווים חופשים ברוח השאבי שיק. ווילונות קטיפה ירוקים, כריות מושקעות ואקססוריז מוזהבים, משווים מראה זוהר לחלל ומוסיפים לו נשיות ורכות.

דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
קירות ורודים שנצבעו בקווים חופשיים. חדר השינה של רוני/יואב פלד

מוציאים חוזה
שכ"ד- 6,000 שקלים בחודש. ארנונה- 1,600 שקלים לחודשיים. חשמל- 1,000 שקלים לחודשייםץ

פאנלים
"אני שונאת לנקות אבל מאוד אוהבת שנקי", מתוודה הדיירת. כדי לתחזק בית שגדלים בו תאומים, היא נעזרת במנקה אחת לשבועיים ובין ביקוריה מקפידה לטאטא ולהעביר סמרטוט על הרצפה מדי יום. "גם ארי ונינה משתדלים לעזור, בעיקר בניגוב השולחן, אבל בתכלס עושים יותר לכלוך מניקיון".

דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
בחדר השינה של התאומים- נדנדות לבובות שרוני יצרה מענפים/יואב פלד
דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
פינת קריאה מתוקה ברוח הבוהו שיק/יואב פלד

דו"ח מקרר
בבית משפחת שני- פלדשטיין מקפידים על תפריט מאוזן הכולל תבשילים מזינים. "ארי ונינה גדלו על קינואה ועדשים והם גם תמיד סקרנים לטעום דברים חדשים", מספרת האם הגאה. כחלק מסדר היום הקולינארי הבריא, במקרר יש תמיד פירות וירקות, אך לצד אלה מסתתרת גם "מגירה של משהו קטן", כפי שבני הבית מכנים אותה, הכוללת חטיפים שהתאומים משנשנים עם חברים, בשעות אחה"צ.

עתידות
בכל הנוגע לתחום המגורים, שלושת בני הבית שמחים ומרוצים בחלקם. "זו אחלה דירה וגם השכונה עצמה מקסימה, מוקפת שדות ירוקים ויש פה קהילה צעירה". שביעות רצונם תשאיר אותם בביתם המעוצב לפחות בשנתיים הקרובות, כשבשלב מאוחר יותר רוני מקווה לעבור למושב. "החלום הוא לתכנן ולבנות בעצמי את בית חלומותיי".

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
"חדר הנחת" משמש את הדיירים לקריאה, משחק וזמן איכות משפחתי/יואב פלד
דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
ספרייה משותפת, ארגז תחפושות ופרטי טקסטיל. חדר הנחת/יואב פלד
דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
כן ציור ושולחן תלמיד נוסטלגי, משמשים את הדיירת ליצירה/יואב פלד
דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
מזוודה ישנה משמשת כשידת מיטה בחדר של רוני/יואב פלד
דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
בחדר השינה של ארי ונינה נעשה שימוש בגוונים רכים ומרגיעים/יואב פלד
דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
פינת היצירה של הילדים בחדר העבודה/יואב פלד
דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
פריטים מוזהבים משתלבים בהרמוניה עם הקיר הוורוד/יואב פלד
דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
גלויות שמוסגרו מקשטות את הקיר ב"חדר הנחת"/יואב פלד
דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
כיסא בריפוד קטיפתי נמצא ברחוב ושופץ/יואב פלד
דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
חדר העבודה של רוני עוצב בקווים תעשייתיים/יואב פלד
דירה שכורה בכפר סבא. יואב פלד,
כריות מקוריות ואקססוריז, מוסיפים רכות ונשיות לחדר/יואב פלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully