וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדריכל המפורסם ריצ'רד מאייר מואשם בהטרדות מיניות

חמש נשים שעבדו במשרדו של האדריכל המפורסם חשפו אתמול כי ריצ'רד מאייר נהג להטריד אותן מינית במהלך העשור האחרון. הוא הזמין אותן לדירתו וביקש מהן להתפשט מולו

אילנה גור וריצ'רד מאייר בתערוכה במאנה קונטמפוררי בניו ג'רזי, ינואר 2014. Crysral Gwyn,
האדריכל ריצ'רד מאייר - ניצל את כוחו/Crysral Gwyn

ריצ'רד מאייר, האדריכל המפורסם בעולם זוכה פרס פריצקר לשנת 1984, שתכנן עשרות מבנים ברחבי ארצות הברית כמו גם את מרכז גטי בלוס אנג'לס, בין היתר הקים מלגה לתואר שני בינואר האחרון בבית הספר לאדריכלות באוניברסיטת קורנל ואף חתום על תכנון אחד המגדלים היקרים ביותר בישראל השוכן בצומת הרחובות אלנבי-רוטשילד בתל אביב מואשם בהטרדות מיניות. חמש נשים שעבדו במשרדו של מאייר בניו יורק, חשפו אתמול בכתבה שהתפרסמה בניו יורק טיימס כי האדריכל הנערץ (83) הטריד אותן על בסיס קבוע.

בכתבה שפורסמה אתמול תיארו שתי נשים תקריות שונות שהתרחשו במהלך עשר השנים האחרונות שבמהלכן, נשלחו לדירתו של מאייר בניו יורק במסגרת "עבודה" ושם, חשף הבוס את עצמו. אישה אחרת אף תיארה כיצד מאייר תפס לה את התחתונים דרך השמלה במסיבת חג שארגן המשרד ואחרת סיפרה שהאדריכל ביקש ממנה להתפשט בדירתו כדי לצלם אותה.

לאור הכתבה האמורה שחוללה טלטלה בעולם האדריכלות, החליט מאייר לקחת חופשה בת שישה חודשים מהמשרד שהקים ואף שחרר ידיעה:" אני מוטרד מאוד ומובך מהדיווחים של כמה נשים, בעוד הזיכרונות שלנו עשויים להיות שונים, אני מתנצל בכנות לכל מי שנפגעה כתוצאה מהתנהגותי. אני משאיר את החברה בידיו של צוות ניהול בכיר ומסור", הוסיף, "שבמשך שלושת העשורים האחרונים שירת את הלקוחות שלנו והוביל את הצלחת המשרד".

פטריציה אורקיולה מתכננת את הפנטהאוז במגדל מאייר. רובי קסטרו, ראובן קסטרו
מגדל מאייר בתל אביב בצומת הרחובות אלנבי - רוטשילד/ראובן קסטרו, רובי קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully