וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם מרפסת או גינה? טרנדים חמים של ריהוט גן ב-2018

27.3.2018 / 10:02

מערכות ישיבה מתוחכמות שמתאימות למזג האוויר הישראלי, פינות אוכל מגוונות שמתאימות לכל סוגי האירוח ואלומיניום שמעניק עמידות גבוהה ומראה עיצוב חדשני. קבלו את הסגנונות המובילים לריהוט הגן

ריהוט גן של בלקוני.
קולקציות עמידות ומגוונות

בשנים האחרונות השתנה מעמדם של גינות הבתים הפרטיים בישראל. לא עוד שטח קצת מוזנח, עם צעצועים פזורים על הדשא הלא גזום, מחסן פלסטיק מחליד וארבעה כיסאות פלסטיק. כיום החצר והגינה הם מראה הבית ומהווים אזור אירוח נוסף, שמעניק אווירה כיפית המתחברת לתחושת חופש ונינוחות. בשל כך, באופן טבעי, ריהוט הגן הפך למעוצב, מרשים ויוקרתי יותר. אז אם גם אתם בעלי בית פרטי או מרפסת, זה הזמן להכיר את סגנונות ריהוט הגינה המובילים של שנת ריהוט הגן החדש והמפתיע.

עמידות ומגוונות: מערכות אירוח לחצר
נגמרו הימים של שולחנות וכסאות. כיום מערכות האירוח מעוצבות בקפידה, עשויות חומרים יפים ועמידים, משלבות חומרים שונים (בראשם אלומיניום, עץ טיק טקסטילן ועוד) ומאפשרות ישיבה נעימה ונוחה לאורך שעות ארוכות. כמובן שהלהיט התורן הוא מערכות הישיבה הנפתחות הכוללות שולחן נפתח, שמאפשר לעשות כל סעודה ואירוח בגינה או במרפסת ולהפוך אירוח של חברים לחוויה. מזג האוויר בישראל אידיאלי לכך, אז למה לא לנצל זאת.

ברכישת מערכת אירוח לגינה, חשוב לוודא שהחומרים מהם היא עשויה איכותיים ועמידים בפני קרינת השמש החזקה בישראל, נזקי הלחות והגשם ובאופן כללי כזו אשר לא תשלח אתכם לחנות שוב בשנה הבאה. חפשו שלדת אלומיניום עבה (1.5 מ"מ) לצד טכסטילן הכולל הגנת UV והגנה מפני מים. חשוב לוודא שמערכות האירוח מתאימות לגודל הגינה או המרפסת שלכם ולשימושים הצפויים בה ותראו שריהוט הגן מושך את מרב תשומת הלב במרפסת ומשדרג אותה פלאים.

אם אתם מאלה שמארחים חברים וקרובים חדשות לבקרים, ואתם חוששים שמא מערכת אירוח סטנדרטית לא תספיק לאכלס את כולם, אל דאגה. שנת 2018 מאפשרת לכם לרכוש מגוון מערכות ישיבה מעוצבות מתרחבות עם שולחנות נפתחים, כך שמערכת קטנה המתאימה לארבעה אנשים יכולה להפוך למערכת אירוח מרשימה ל-12 איש.

ריהוט גן של בלקוני.
שולחן חוץ ממש כמו שולחן סלון

כשהגינה היא הסלון האמיתי: רק אלומיניום
יש אנשים שעבורם חצר הבית היא הבית האמיתי. הם אוהבים לשהות שם שעות ארוכות, ולשם כך התקינו מטבח חוץ, חיברו טלוויזיה גדולה והמציאו את קונספט ה"סלון בגינה", שהולך להיות חזק בשנה הקרובה. סלון שכזה כדאי לרכוש מאלומיניום ובד עמיד ונוח של החברות המובילות, סנברלה, סן-פרוף, אקסוויז'ן ודומיהם, על מנת שיחזיקו במראה המקורי שלהם לאורך שנים ארוכות. באקלים הישראלי החם, סלון לגינה נשמע לנו כמו רעיון לא רע בכלל.

בהשראת המסעדות: פינות אוכל לארוחה משפחתית
בהמשך לפרגון למזג האוויר הישראלי, משפחות רבות החלו לבחור בשנה החולפת (והמגמה צפויה להתעצם בשנה הקרובה) לבלות את זמן הארוחה המשפחתית המשותפת דווקא בחצר או בגינה. יש מגוון נהדר של פינות אוכל למרפסת או לגינה המוצעות היום בשוק, ועשויות להפוך את זמן הארוחה לבילוי משפחתי של ממש. זכרו: אם מסעדות יכולות להעמיד שולחנות בתנאי חוץ, גם בבית הפרטי אפשר לעשות זאת. ריהוט לבתי קפה ומסעדות בהחלט יכול להתאים גם לכם וזאת תודות לשלל העיצובים החדשים והמרגשים שהגיעו עם שנת 2018.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ריהוט גן למרפסת
בבחירת ריהוט גן למרפסת קיימים מספר הבדלים קלים, הקשורים לענייני גודל, חשיפה לשמש, הרמוניה עיצובית עם חלל הבית ועוד. מרבית המרפסות, באופן טבעי, קטנות יותר ועל כן נדרשת יצירתיות גבוהה בבחירת הריהוט ומומלץ להתייעץ על כך עם המומחים. "אנו רואים מספר רב של חללי חוץ כל יום, החל ממרפסות, גינות, מסעדות ובריכות וכך אנו יודעים במבט איך יהיה ניצול השטח המקסימלי והנכון מבחינה עיצובית, עמידות וסגנון הבית", אומר יניב מחברת בלקוני ריהוט גן.

עליכם להשתמש בחומרים נכונים וליצור שילובים המתאימים גם לחללי הבית הסמוכים, ובמיוחד לסלון. גם בכל הקשור לריהוט גן למרפסת, שנת 2018 לא מאכזבת ומדובר בריהוט עמיד וחזק לצד מעוצב ומרשים שהופך כל יציאה למרפסת לחוויה.

השלישייה הפותחת: אלומיניום, טכסטילן והעץ שחזר בגדול
בריהוט לבית, קיימות מגוון דעות רחב לגבי החומרים המועדפים לפרטי הריהוט השונים. אך כאשר מדובר בריהוט לגינה, אין כל ספק - האלומיניום כחומר בסיס מנצח, ובגדול. עם עמידות מלאה במגע עם מים, משקל נמוך יחסית וחוזק חומרי מרשים, הבחירה באלומיניום תבטיח לכם שנים ארוכות של שקט ללא כל תחזוקה.

כיום, כפי שמסביר לנו יניב, מנהל המכירות בחברת בלקוני, ריהוט הגן העשוי אלומיניום, נצבע בלא-פחות משלוש שכבות ב"צביעת תנור" (בדומה לזו המקיימת ברכבים), מה שמעצים עוד יותר את החוזק והעמידות שלו.

ריהוט גן של בלקוני. יחצ,
רהיטים בעלי רמת שחיקה נמוכה/יחצ

באשר לספות והכורסאות המשלבות כריות בד, השינוי הגדול בשנים האחרונות קשור לשימוש הפוחת בחומרים טבעיים. לכן נמליץ להשתמש בבדי פטנט כדוגמת סנברלה העמידים בפני השמש הישראלית העוצמתית ורמת השחיקה שלהם נמוכה מאוד. כך מתקבלים בדים אשר תקבלו עליהם אחריות של שנים, אפילו מבחינת דהיית הצבע בשמש הקופחת.

העץ, שחוזר בגדול, משמש היום בעיקר כחומר נוסף למערכת אלומיניום וכך מתקבלת מערכת בעלת עמידות גבוהה ומראה חם ומזמין שמביא עמו העץ. "כמובן שחשוב לבחור במערכות המשלבות עץ טיק בורמזי ולא עץ זול", ממליץ יניב מבלקוני. "עץ הטיק הוא המתאים ביותר לשימוש חיצוני מכל הבחינות, גשם, לחות וכמובן שמש, הוא אינו מקבל סדקים ואינו מתעוות הודות לדחיסות ולשומניות הרבה שלו".

ולסיום, נזכיר כמובן את חשיבות הכיסויים לריהוט גן. השתמשו בכיסויים איכותיים ועבים, המחזיקים שנים רבות ובעצם שומרים על הריהוט כחדש, בייחוד במקומות שטופי שמש ובתקופות ממושכות שאין שימוש בריהוט.

לצפייה בקטלוג ריהוט גן 2018

וואלה! NEWS בשיתוף בלקוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully