וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מעוצב ומפונפן: AIRBNB מציינים עשור

אור רוזנשטיין

5.3.2018 / 13:20

אם אתם מחשיבים את עצמכם כחובבי עיצוב, פינשמייקרים, שחשוב לכם כל פרט אסתטי - אתם חייבים להכיר את השירות החדש של Airbnb. אנחנו כבר בחרנו איפה להניח את הראש בחופש הבא, עכשיו תורכם

מערכת וואלה!

(בווידאו: אהבתם אותו בשובר שורות? ביתו של השחקן אהרון פול מוצע באתר AIRBNB)

חברת Airbnb חוגגת עשור ומעלה הילוך: האתר המאפשר השכרת חדרים ובתים לטווח קצר, השיק את שירות Airbnb Plus, חלק ממהלך אותו כינתה החברה "השינוי הגדול ביותר מאז הקמתנו לפני עשור". אם באופן רגיל האתר אמור להוות אלטרנטיבה איכותית וזולה לבתי אירוח, Airbnb Plus צפוי להתחרות באופן ישיר בבתי המלון המסורתיים.

אז על מה בעצם כל המהומה? ובכן, מדובר ברמה חדשה ואקסקלוסיבית של אירוח המיועדת לאנשים שמחפשים משהו קצת יותר מעוצב ומפונפן. יש לקחת בחשבון שגם המחירים בהתאם - אם עד כה השירות הסטנדרטי עלה 100 דולר ללילה בממוצע, הרי שכאן מגיעים המחירים לממוצע של 250 דולר ללילה. "כל בית השייך לשירות Airbnb Plus הוא ייחודי, מעוצב ומאובזר לעילא - בין אם אתם שוהים בחדר פרטי או ששכרתם את המקום כולו," נכתב באתר. "ביקרנו באופן אישי בכל בתי Airbnb Plus על מנת להבטיח נוחות, עקביות ועיצוב. סקרנו את כולם לפי רשימת של יותר ממאה סעיפים שאורחים אמרו לנו שהם אוהבים, החל מאבזור ושירותים וכלה באמנות הנתלית על הקירות."כל הבתים הנכללים בשירות החדש יחויבו לשמור על רייטינג של 4.8 כוכבים ומעלה.

לקריאה נוספת:
לישון בחממה: Airbnb ופנטון מציעים דירת חלומות ירוקה
מי צריך בתי מלון כשיש כאלו פניני עיצוב בארץ?
לסאבלט או לא לסאבלט זוהי השאלה

airbnb. אתר רשמי,
Airbnb פלוס בלוס אנג'לס/אתר רשמי

המהלך הזה של האתר אמנם נמכר כחדשני, אבל יש שיראו אותו בכלל כחזרה למקורות. בתחילת הדרך, הייתה למקימי האתר שליטה גדולה יותר בבתים המופיעים בו. הם נהגו לשהות בחדרים המוצעים ולצלם אותם בעצמם על מנת למכור אותם באופן המיטבי. אולם השירות, שגדל במהלך העשור האחרון באופן מפלצתי ומונה כעת 4.5 מיליון רשומות ב-81,000, כבר לא יכול להבטיח את האיכות של הבתים הרשומים בו באותה מידה. שירות Airbnb Plus מאפשר לבעלי האתר להחזיר לעצמם את השליטה לגבי בקרת האיכות על הבתים המוצעים בו, העיצוב והנראות. הגישה האוצרותית הזו מאפשרת לעורכי האתר ליצור רשימות אקסקלוסיביות של בתים מומלצים במיוחד בכל עיר.

נכון לעכשיו, יכלול שירות Airbnb Plus כ-2000 רשומות ב-13 ערים ברחבי העולם: אוסטין, ברצלונה, קייפ טאון, שיקגו, לוס אנג'לס, לונדון, מלבורן, מילאנו, רומא, סן פרנסיסקו, שנגחאי, סידני וטורונטו. כל רשומה המשתייכת לשירות תסומן באתר באמצעות סימן פלוס. החברה הצהירה כי בכוונתה להתרחב ל-75,000 בתי "פלוס" בחמישים יעדים שונים עד סוף השנה.

עוד באותו נושא

אין כניסה לשום ותכשיטי כסף: ביקור בטירה של דרקולה

לכתבה המלאה
airbnb. אתר רשמי,
Airbnb פלוס במלבורן/אתר רשמי

על מנת להבטיח את איכות הבתים הרשומים בשירות, יצרה החברה רשימה מוקפדת ביותר של דברים שחשוב שיכללו בכל בית המתווסף לרשימה הייחודית.
* על הבית להיות מעוצב בקפידה באופן המתאים לאישיות של המארח.
* על הבית לכלול מטבח מצוייד הכולל כלי בישול, כלי הגשה, מלח, פלפל, שמן ושאר דברים הנחוצים לצורך בישול.
* על הנכס להיות נקי, מסודר ומתוחזק כיאות.
* חדר שירותים מאובזר בשמפו, סבון, מגבות, מייבש שיער ועוד.
* על הנכס להיות נוח.
* שירות צ'ק אין קל לשימוש. למשל - האם בעלי הנכס משתמשים בתיבת נעילה, מנעול דיגיטלי או פקידים הנמצאים במקום?
על הבית להיות מצויד בטלוויזיה בעלת שלט רחוק ומערכת בידור כדוגמת נטפליקס או כבלים.
* על המיטות בבית להיות מורמות מהרצפה ולהיות בעלות מזרן שטוח, מצעים תואמים ולפחות שתי כריות עבור כל אורח.
* על לחץ המים במקלחות להיות חזק בכל טמפרטורות המים.

airbnb. אתר רשמי,
Airbnb פלוס בשנחאי/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully