וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתיכת היסטוריה מוזהבת: הפמוטים משלוחנו של טראמפ עומדים למכירה

1.3.2018 / 12:12

מריה מייפלס טראמפ - אחת מגרושותיו של דונלד, טראמפ הבינה את הפוטנציאל במכירת חפצים ששירתו בעבר את נשיא ארצות הברית. הנה כל הפרטים על הפמוטים המפורסמים שהאירו את ארוחותיהם הרומנטיות של השניים, עת היו משפחה

מערכת וואלה!

(בווידאו: רגע לפני שנבחר לכהן כנשיא ארצות הברית, הבית בו גדל דונלד טראמפ עמד למכירה)

בשנה שחלפה מאז הושבע דונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית, אמריקה סוערת תחת אופיו השנוי במחלוקת והאמריקאים מודאגים באשר למורשת שישאיר אחריו. ובכן, חלק מהמורשת של האיש יוצא הדופן הזה הוצאה לאחרונה למכירה בדמות זוג פמוטים מוזהבים, מגולפים בעבודת יד, שהאירו בעבר את שולחן האוכל במעונו של טרמאפ וגרושתו מרלה מייפלס, עת היו נשואים. זוג הפמוטים נמכר במחיר של 6,000 דולר, שאפשרו לרוכש המאושר חתיכה מחייו הנוצצים של הנשיא הידוע בחיבתו העזה לזהב.

בית המכירות הפומביות "נייט סנדרס" שבלוס אנג'לס הציע למכירה את סט הפמוטים, בדמותם של שני מלאכים מרחפים (פוטים) אוחזים באשכולות ענבים, בגובה של 45 ס"מ. לצד הפמוטים, המגיעים אפילו עם שאריות שעווה מהנרות שהונחו עליהם, סופק גם מכתב רשמי מטעמה של הגברת מייפלס המעיד כי מדובר בפריטים אותנטניים.

"הסט הזה היה בבעלות, והוצג לראווה, בשולחן האוכל בביתם של מר דונלד טראמפ והגברת מריה מייפלס טראמפ אשר במגדל טראמפ, ניו יורק, במהלך נישואיהם", נכתב במסמך הרשמי. "זוג הפמוטים שכן לאחר מכן בקלבסס קליפורניה, בביתן של הגברת מריה מייפלס וגברת טיפאני טראמפ. בתקווה שתהנה ממנו כפי שהן נהנו ממנו", נכתב.

לקריאה נוספת:
לא מוותרת לאיוונקה: מלניה טראמפ מעצבת את הבית הלבן
אובססיה חולנית או חיבה בלתי מזיקה: מה הסיפור של טראמפ עם זהב?
כל ההגבלות שחלות על משפחת טראמפ בעיצוב הבית הלבן

הפמוטים של טראמפ. splash
פמוטים מוזהבים בגובה של 45 ס"מ עם דמויות של מלאכים/splash

בעת מכירת הפמוטים שנסגרה בשבוע שעבר הציעה מייפלס למכירה פריטים נוספים מתקופת נישואיה לאיל הנדל"ן, כמו חפצי אמנות, בגדים, מזוודות, ומספר רהיטים ששכנו בבתיהם השונים שלה ושל טראמפ ואף בקבוק יין של "שאטו לאפיט רוטשילד" מחבל בורדו בצרפת, אשר יוצר בשנת 1945 אותו קיבלו כמתנת חתונה. על פי בית המכירות הפומביות, הפמוטים נמכרו לראשונה במכירה פומבית בשנת 2013 על ידי מייפלס שנהגה מאז גירושתיה למכור מעת לעת שרידים מההיסטוריה של הנישואים לטראמפ.

לאחר הגירושים של השניים בשנת 1999 מכרה מייפלס את טבעת האירוסין שלה. מדובר בטבעת אזמרגד במשקל 7.45 קראט, אותה העניק לה טראמפ שמונה שנים קודם לכן. התכשיט הייחודי נמכר בסכום של 110 אלף דולר אותם תרמה לצדקה. טראמפ הגיב אז למכירה בסגנונו האופייני וכינה אותה "בטעם רע" וטען שמדובר בצעד "מגוחך לחלוטין". עשור לאחר מכן, ובטרם התמנה טראמפ לנשיא, נמכרה שוב אותה הטבעת במחיר של 300 אלף דולר.

מרלה מייפלס הייתה רק בת 24 כאשר ניהלה בשנות השמונים רומן עם המיליארדר המבוגר ממנה ב-17 שנה, וזאת בזמן שהיה נשוי לאשתו הראשונה, איוונה. בעקבות כניסתה של מרלה להריון השניים התחתנו באירוע מנקר עיניים של יותר מאלף מוזמנים וכאשר מרלה לבושה בשמלת החתונה שעלתה יותר ממליון דולר. שש שנים לאחר מכן נחשף בתקשורת כי מייפלס בגדה בטראמפ עם שומר הראש שלה, והבקשה לגירושים לא אחרה לבוא.

עוד באותו נושא

ברוכים הבאים לוושינגטון: איוונקה וג'ארד בכתובתם החדשה

לכתבה המלאה
הפמוטים של טראמפ. splash
שאריות של שעווה מהתקופה שבה שירתו את טראמפ ומרלה מייפלס/splash
מריה מייפלס טראמפ. splash
המכתב שצרפה מריה למכירה/splash
מריה מייפלס טראמפ. GettyImages
טראמפ ומריה בתחילת הנישואין/GettyImages
מריה מייפלס טראמפ. GettyImages
עוד כשהיו משפחה קטנה וצעירה. טראמפ, מריה וטיפאני/GettyImages
מריה מייפלס טראמפ. GettyImages
מריה וטיפאני טראמפ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully