וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תשימו צבע מאכל בשירותים זה יחסוך לכם כסף

18.2.2018 / 0:05

תזונאים מזהירים מפני ההשפעות המזיקות שלו, צרכנים מפתחים מודעות לסכנות הטמונות בו. אבל צבע מאכל יכול לעזור לכם מאוד וגם להקל על הכיס, אם רק תשמשו בו כדי לבדוק נזילות

מוזיאון השירותים הראשון בעולם נפתח בדרום קוריאה/צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק, אמיר קוטיגרו

בסרטון - מוזיאון השירותים הראשון בעולם

מעטים - אם בכלל - התזונאים שממליצים על צריכה מוגברת של צבעי מאכל, אבל מתברר שדווקא אצל שיפוצניקים הוא מקבל יחס של כבוד. למה? כי מסתבר שהוא יכול להיות יעיל מאוד מחוץ למטבח, ואם להיות יותר ספציפיים, אז דווקא בשירותים.

השיטה פשוטה למדי, והיא יכולה לסייע לכם לאתר בקלות יתרה נזילה (נכון שבמרבית הפעמים תוכלו לאתר נזילה רק באמצעות הרעש שתשמעו, אבל פעמים רבות מתרחשות נזילות "סמויות" וקלות יותר, שנזקן לבית ולחשבון המים לא פחות גרוע): לוקחים כמה טיפות צבע מאכל ומטפטפים אותן למכל האסלה. בודקים שטפטפתם כמות מספקת שתצבע את המים, אבל לא תכתים את האסלה. ממתינים בין רבע שעה לעשרים דקות, ואז מגלים - אם המים באסלה נצבעו - הרי שיש נזילה וכדאי לטפל בה בהקדם. אם לא, מצבכם מצוין ואתם יכולים לנשום לרווחה.

עוד בנושא
אלו הם תאי השירותים המדהימים והביזאריים ביותר בעולם

חדר שירותים. ShutterStock
כמה טיפות של צבע מאכל לא יזיקו לשירותים שלכם/ShutterStock

באתר Apartment Therapy חקרו ומצאו שבדיקה שכזו אחת לזמן מה יכולה לחסוך לדייר אמריקאי ממוצע כ-500 דולר לשנה. בדיקה של נזילת מים משירותים צריכה להיות חלק מהצ'ק ליסט שלכם של ניהול הבית בכל מקרה, אבל אם תעזרו במהלכה בצבע מאכל תוכלו לזרז הליכים וגם להיותר מדויקים יותר.

ובקיצור - מה שלא טוב לתזונה שלכם, יכול להיות טוב לכיס שלכם.

חוץ מזה - זה ממש יפה לשים צבע מאכל במים

גיף צבע מאכל במים. מערכת וואלה! NEWS
גיף צבע מאכל במים/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully