וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוגר הצעיר שמסחרר את עולם העיצוב

10.1.2018 / 10:23

וויל טיילור נחשב לאחד המשפיעים הדיגיטליים בעולם העיצוב. הוא מתחזק בלוג משגשג, חשבון אינסטגרם ופינטרסט עם 2.4 מיליון עוקבים שמאוהבים בדירות וברהיטים הססגוניים שהוא מתעד. האירופאים כבר מזמן אימצו את הסגנון שתורם לאופטימיות בסביבת המגורים. עכשיו הגיע תורנו

מי: וויל טיילור
מה: בלוגר עיצוב פנים ותיירות
כמה: 235 אלף עוקבים באינסטגרם

מבט חטוף בחשבון האינסטגרם של הבלוגר הניו יורקי וויל טיילור ואפשר להבין מיד כי המאפיין העיקרי בו הוא צבע. השימוש בצבעים בעיצוב פנים בצורה משוחררת, משמחת וכמו שכתוב בבלוג של טיילור הנקרא Bright Bazaar: סטייל שגורם לך לחייך. טיילור, מעצב פנים וכתב עיצוב במדיות שונות- בין היתר אל דקור הקים את הבלוג האישי ב-2009 ומאז, גדל להיות לאחד הבלוגים הידועים ביותר בעולם בתחום סגנון חיים.

גישתו של טיילור לצבע כפי שהיא באה לידי ביטוי בבלוג מושכת מאות אלפי קוראים מדי חודש, בנוסף יש לו כבר 235 אלף עוקבים באינסטגרם ויותר מ -2.4 מיליון עוקבים ב Pinterest - מה שהופך את טיילור לאחד המשפיעים הדיגיטליים בעולם העיצוב. בשנה שעברה פירסם את ספר העיצוב הראשון שלו, הנקרא על שם הבלוג Bright Bazaar: Embracing Color For Make-You-Smile Style. בעקבות סיור שעשה בבצפון אמריקה, הפך הספר לרב מכר באמזון, וקיבל ביקורות נלהבות כולל Publisher's Weekly ו- Library Journal. הספר פורסם עד כה בשבע שפות שונות, ובעקבות הצלחתו, לאחרונה חתם טיילור עם הוצאת ספרים בינלאומית להוצאת ספר נוסף. בזכות כך, זכה הבלוג הססגוני לבוסט של המלצות ממספר מדיות משפיעות מאל דקור עד סאנדיי טיימס, BuzzFeed, מרתה סטיוארט ועוד.

בחשבון האינסטגרם של טיילור מתועדות פינות עיצוב שונות - בעיקר של חדרי שינה יצירתיים. הצבע העמוק שמככב על הקירות, הטפטים, הרצפות ומוצרי הטקסטיל מאפיינים בעיקר את סביבת המגורים האירופאית, מדינות סקנדינביה ליתר דיוק. העובדה שהטמפרטורות נמוכות והשמיים אפורים שם חודשים ארוכים גורמת לתושבים "להתפרע" בעיצוב הפנים כמו גם בגרדרובה. הישראלים לעומת זאת, על פי רוב מתקשים עם סביבת מגורים צבעונית ומפתיעה שדווקא מביאה איתה משב מרענן של אופטימיות ושמחה.

לבלוג של טיילור

לקריאה נוספת:
איקאה סייל: מה ובכמה תוכלו להשיג במכירה הגדולה?
המעצב שהפך דירת 35 מ"ר לכזאת שלא תוכלו להוריד ממנה את העיניים
עד שתסכימו לגור במכולה קבלו את שוק המכולות הראשון בארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully