וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדי ג'יי שהפך את דירתו המיניאטורית לקופסת להיטים

30.11.2017 / 11:06

מוטיבים מוסיקליים, צמחייה וספת קטיפה גדולה וירוקה שממגנטת מיד את העין - מעטרים את דירתו השכורה של די ג'יי צעיר בחיפה. עשה לנו חשק לעבור צפונה

דירה שכורה בחיפה. ערן גילווארג
עמדת הדי ג'יי לצד פינת האוכל/ערן גילווארג

לאן הגענו?
רחוב חביבה רייך בחיפה, לדירת 2 חדרים בגודל 55 מ"ר.

כאן גרים
טל דואק (24), די ג'יי מזה עשור. "זה המקצוע היחיד שהתפרנסתי ממנו מאז ומעולם. מוזיקה זה משהו שמשך אותי ודיבר אלי מגיל מאוד צעיר". את דרכו המקצועית התחיל בגיל 14 כדי ג'יי באירועים קטנים ועם השנים טיפח את האהבה שהפכה לקריירה. בימים אלה הוא מנגן במועדונים וחתונות ברחבי הארץ, עם גיחות לפסטיבלים בחו"ל מפעם לפעם, כשהשאיפה היא למנף את נוכחותו בתחום החתונות. מלבד הציוד הטכני אתו הוא מתקלט או יוצר מוזיקה, טל מגדיר את עצמו כ"פריק של גאדג'טים". "אני חי ונושם אינטרנט ומוזיקה, מאז ומתמיד חלמתי שהבית שלי יהיה מלא בשניהם". חיבה נוספת שהדייר מחזיק בה נתונה לאינטראקציה חברתית. "אני איש של אנשים", הוא מכריז, "ומאוד אוהב שהעבודה שלי יוצרת ומאפשרת תקשורת והיכרויות חדשות לעתים קרובות".

דירה שכורה בחיפה. ערן גילווארג
חי את עולם המוסיקה. די ג'יי טל דואק/ערן גילווארג

יגעת ומצאת
חודש בלבד חלף מאז שטל נכנס אל דירתו החדשה, אותה סיימו לבנות לאחרונה. "זה רחוב שיש בו המון בנייה מחודשת ופרויקטים של תמ"א 38", הוא מסביר. "אחד מהחברים הטובים שלי הוא הבעלים של חברת תיווך שאחראית על רוב הפרויקטים כאן וגם הדירה הזו בבעלותו". כשהציע לו החבר לשכור אותה בסכום שכלל הנחה עליה סיכמו מראש, טל לא חשב פעמיים וחטף את המציאה.

הום סטיילינג
אחרי 24 שנות מגורים עם הוריו, מעבר לדירה משלו היה משמעותי ומרגש עבור טל. "היה לי חשוב שיהיה לי מקום שבו אני יכול לעבוד על המוזיקה שלי ובעיקר שללקוחות יהיה הכי כיף ונוח לבוא לכאן". כדי ליצר סביבת מגורים ועבודה מזמינה ככל הניתן, החליט הדייר להיעזר במעצבת פנים. "בהתחלה חשבתי שאסתדר לבד אבל די מהר הסתבכתי", הוא צוחק. "מבחינתי להשקיע אלפים בודדים באיש מקצוע שיעזור לי להפוך את ארבעת הקירות האלה למה שרציתי בדיוק, היה שווה כל שקל". בתהליך משותף עם המעצבת שליוותה אותו, קיבלה הדירה מראה צעיר ועדכני וכעבור זמן קצר התמלאה באווירה ביתית. מבחינת צבעים הוא בחר בשחור- לבן ועץ, כשאת הטאץ' הצבעוני מספקים בעיקר גוונים של ירוק. "אני לא חזק בגינון אבל מאוד נהנה מהצמחים שבחרנו. במינימום השקעה, הם מכניסים לכאן צבע חי וכיפי".

עוד באותו נושא

שכורה ומעוצבת: כך זה נראה כשגבעתיים פוגשת את פרובאנס

לכתבה המלאה
דירה שכורה בחיפה. ערן גילווארג
ספת קטיפה ירוקה בסלון ממגנטת מיד את העין/ערן גילווארג

כמי שעובד מהבית אחד השיקולים החשובים ביותר מבחינת הדייר בתהליך הלבשת הדירה, היה יצירת פינת עבודה פונקציונלית ואסתטית כאחד. את שולחן העבודה למשל, הזמין אצל נגר שבנה עבורו פלטת עץ עם מסילה ייעודית להסתרת כבלי החשמל הרבים של הציוד הטכני. אותו נגר בנה גם שתי קוביות עץ עליהן מככבים צמד רמקולים שהוארו באמצעות גופי תאורה המשתלשלים מהתקרה. להשלמת המראה תלה טל על הקיר פורטרט שלו בשחור לבן מאחד מהפסטיבלים הגדולים בארץ ואת הנישות בקיר הסמוך קישט בפריטים אהובים. בזמן שבעמדת הדי ג'יי הביתית שלו הוא בעיקר עסוק בלהאזין למוזיקה, פינת האוכל שלידה מיועדת לשיחות עם לקוחות ומשם מדבקת הקיר "LET'S TALK". בדרך כלל כשלקוחות מגיעים אנחנו מתחילים בסלון, עוברים לעמדה ומסיימים בפן העסקי בפינת האוכל".

דירה שכורה בחיפה. ערן גילווארג
המטבח אמנם לא נמצא בשימוש יומיומי, אך עושה את העבודה כשצריך/ערן גילווארג
דירה שכורה בחיפה. ערן גילווארג
כמו שאר חלקי הבית, גם על המטבח שומר הדייר נקי ומסודר/ערן גילווארג

את חדר השינה צייד טל בעיקר ברהיטים הכרחיים, כדי לא להעמיס על החדר הקטן. ארון קיר שנבנה בהתאם למידות החדר, ארון נעליים, מיטה ושידת לילה עושים את העבודה עבורו. בגזרה הדקורטיבית אפשר למצוא כאן אוסף כובעים מרשים, על גביהם מופיע הלוגו העסקי שלו. כשהוא לא חובש אותם באירועים הם תלויים על הקיר ומוסיפים לחדר עניין והומור. "בהתחלה רציתי להניח אותם בערימה על מדף אבל המעצבת התנגדה בתוקף ומצאה פתרון שממש מצא חן בעיני". פריטים אהובים נוספים בחדר הם מסגרת תמונה שבתוכה שיר של קולדפליי, לצד עציץ מטופח. פינה ירוקה נוספת שאינה נמצאת בשימוש בימים אלה היא גינה רחבה המשתרעת מחוץ לדירה. "בינתיים יש שם אבק ובלגן של השיפוצים אבל בקרוב אארגן שם פינת ישיבה מגניבה".

דירה שכורה בחיפה. ערן גילווארג
פינת האוכל משמשת גם לסגירת חוזים עם לקוחות/ערן גילווארג

מוציאים חוזה
שכ"ד- 3,500 שקלים בחודש. ארנונה- 400 שקלים לחודשיים. חשמל- 500 שקלים לחודשיים.

פאנלים
"אני חייב להגיד שגיליתי מאז שנכנסתי לכאן שאני פריק של ניקיון", מספר טל בפליאה. "זו דירה ראשונה שאני גר בה לבד אז זו הייתה הפתעה". אחת ליומיים מגייס הדייר את שואב הדייסון לעזרתו ומלבד שאיבת אבק מקפיד גם לסדר ולשטוף את הרצפה.

דירה שכורה בחיפה. ערן גילווארג
אוסף הכובעים של טל מקשט את קיר חדר השינה/ערן גילווארג

דו"ח מקרר
כדי ג'יי שעובד וחי בעיקר בשעות הלילה, טל לא מקפיד לצערו על תזונה בריאה. יחד עם זאת, מי שמקפידה בכל זאת להכניס לתפריט שלו שפע של אוכל מזין היא אמו. "אמא שלי היא בשלנית אלופה ובגלל שההורים גרים קרוב, היא ממלאה לי את המקרר באופן די קבוע". מלבד האוכל של אמא, לא תמצאו את המקרר שלו ללא פירות וסוגים שונים של שתייה קלה.

עתידות
"אני חד משמעית רואה את עצמי נשאר בדירה הזאת עד שארצה לשנות סטטוס", מכריז הדייר המרוצה. כמי שנולד וגדל בשכונה בה הוא מתגורר כיום, הוא מרגיש מחובר לעיר שבה מתגוררים גם מרבית חבריו ובני משפחתו. "נכון שתל אביב יותר אטרקטיבית לי מבחינה תעסוקתית, אבל לא רואה את עצמי עוזב את חיפה".

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ומעוצבות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

דירה שכורה בחיפה. ערן גילווארג
פירות וסוגים שונים של שתייה קלה במקרר/ערן גילווארג
דירה שכורה בחיפה. ערן גילווארג
פריטים דקורטיביים מעולמו המקצועי של טל/ערן גילווארג
דירה שכורה בחיפה. ערן גילווארג
שילוב של עץ וצמחייה דומיננטי בדירה/ערן גילווארג
דירה שכורה בחיפה. ערן גילווארג
מוטיבים הומוריסטיים בחדר הרחצה/ערן גילווארג
דירה שכורה בחיפה. ערן גילווארג
צמחיה טבעית נוכחת בכל הבית, כולל בחדר הרחצה/ערן גילווארג
דירה שכורה בחיפה. ערן גילווארג
האהבה למוזיקה באה לידי ביטוי ויזואלי בתווי שיר שמוסגרו/ערן גילווארג
דירה שכורה בחיפה. ערן גילווארג
שולחן שנבנה בהזמנה אישית מנגר, עונה על כלל הצרכים של הדייר המוזיקלי/ערן גילווארג
דירה שכורה בחיפה. ערן גילווארג
בין צבעי שחור-לבן ועץ, הגוונים הירוקים מכניסים חיות ורעננות/ערן גילווארג
דירה שכורה בחיפה. ערן גילווארג
תוך חודש בלבד הפכה הדירה החדשה לחלל מעוצב וביתי. מבט אל הסלון/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully