וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבית שפינטרסט בנה": ספר העיצוב החדש של דיאן קיטון

אור רוזנשטיין

8.11.2017 / 10:15

כבר 15 שנה שהיא עוסקת גם בנדל"ן. קונה בתים, מעצבת אותם מעניקה להם מהשיק האישי שלה ומוכרת אותם ברווח נאה. עכשיו, השחקנית המוערכת דיאן קיטון משיקה ספר עיצוב שמתאר את הבית שבנתה באמצעות הפינטרסט

מערכת וואלה!

(בווידאו: אחד הבתים של דיאן קיטון בבברלי הילס בו התגוררה עם בתה)

כאשר השחקנית זוכת האוסקר דיאן קיטון ניגשה לעצב את ביתה החדש, היא עשתה בדיוק את מה שאנחנו היינו עושים לו נקרתה בדרכנו ההזדמנות: פתחה את הפינטרסט ויצאה לחפש השראה. קיטון - שבנוסף להיותה שחקנית, מפיקה, במאית ואפילו סופרת - עוסקת גם בנדל"ן, עיצוב פנים ושימור בתים בחמש-עשרה השנה האחרונות. "אני מאוהבת בפינטרסט!" הצהירה השחקנית בראיון למגזין Architectural Digest. "הוא כל כך מרגיע בעיני, כי מדובר בסוג של ציד. דבר אחד מוביל לאחר, ולבא אחריו, וכן הלאה. וזו התאורה שאני רוצה - התאורה מהמחשב, היא גורמת לכל להיראות הרבה יותר טוב."

אכן, אהבת הפינטרסט ניכרת בספרה החדש, שנקרא - כמה מתאים - "הבית שפינטרסט בנה", ומורכב מ-300 תמונות של ביתה החדש והמעוצב להפליא של קיטון ולצדן, מאמרים, טיפים ושלל מקורות השראה שונים. "בעיצוב בתים," חושפת קיטון, "אני הולכת עם האינסטינקטים שלי, בדיוק כמו שעשיתי בקריירת המשחק שלי." זהו ספרה השלישי שיזמה וערכה קיטון שנוגע בנושא עיצוב הפנים, והראשון שמוקדש כולו לתהליך הבנייה של ביתה.

לקריאה נוספת:
ידועני הוליווד מנסים את מזלם בעיצוב
גם אלן דג'נרס מגלגלת מיליונים על בתים שהיא מעצבת ומוכרת
קתרין זיטה ג'ונס במיזם עיצוב

ספר עיצוב חדש של דיאן קיטון. יחצ,
הבית של קיטון החולש על 750 מ"ר/יחצ

אל הפינטרסט הגיעה השחקנית בעקבות חברתה הטובה, במאית הקולנוע ננסי מיירס, שביימה בין השאר את הסרט "באהבה אין חוקים" בכיכובם של קיטון עצמה וג'ק ניקולסון. אם שם הסרט צובט בלבכם, כנראה שגם אתם התאהבתם במטבח המפורסם והנאה להפליא שמוצג שם, ונכנס לרשימת המטבחים האידיאליים של חובבי עיצוב רבים. "ננסי משתמשת באתר כדי לחפש השראה לסטים של סרטיה. הטעם שלה בעיצוב פנים הוא ללא רבב ואני אוהבת אותה מאוד," היא מגלה, "אבל הסגנון שלי שונה מאוד משלה: הוא נוטה יותר לכיוון ספרדי-קולוניאלי, יותר 'זרוק'". ההתמכרות החדשה לפינטרסט מחליפה את סגנון חיפוש ההשראה הקודם של השחקנית, שנהגה לרכוש באדיקות מגזינים של עיצוב פנים מרחבי העולם ולחתוך מהם צילומים שמצאו חן בעיניה.

בביתה הנוכחי בחרה קיטון לשלב בין הכפרי לתעשייתי, כאשר 75,000 בריקים שנבחרו ידנית מחפים את הבית, המשתרע על פני כמעט 750 מ"ר. בהתאם לסגנון המוכר שלה, היא שקלה לצבוע את הלבנים בשחור ולבן, אבל התאהבה בטקסטורה החומה-אדמדמה. אלמנטים כגון קורות עץ חשופות בתקרה, מנורות שחורות תעשייתיות, רצפות פרקט ובחירה בפרופיל שחור עבור החלונות והדלתות משלימים את המראה העכשווי והחמים של הבית החדש, אותו מתארת השחקנית כ"שילוב בין אסם ומפעל". הריהוט משלב בתוכו מתכת ועץ, כאשר פריטים רבים מגיעים משווקי פשפשים בהם נוהגת קיטון לבקר. חזון הפינטרסט המרהיב הזה שוכן בקניון סאליבן, אזור כפרי ומיוער הממוקם בינות להרי סנטה מוניקה, מחוץ לשכונת ברנטווד היוקרתית בלוס אנג'לס, קליפורניה.

לקיטון חשבון המונה מעל ל-97,000 עוקבים, שנהנים מתועפות של שיק סטייליסטי במיוחד עם נטייה חזקה לכיוון צבעי ההיכר של השחקנית - שחור ולבן.

The House That Pinterest Built, מחיר: 55 דולר באמזון

עוד באותו נושא

קולקציית כלי אוכל בעיצוב דיאן קיטון

לכתבה המלאה
ספר עיצוב חדש של דיאן קיטון. יחצ,
המראה הרך בבית של קיטון/יחצ
דיאן קיטון. ShutterStock
לא רק שחקנית, במאית ומפיקה. דיאן קיטון גם מעצבת בחסד/ShutterStock
ספר עיצוב חדש של דיאן קיטון. יחצ,
קורות אדני רכבת בחצר/יחצ
ספר עיצוב חדש של דיאן קיטון. יחצ,
בבית הזה השתמשו ב-75 אלף בריקים/יחצ
ספר עיצוב חדש של דיאן קיטון. יחצ,
האי במטבח משמש גם כמקום אחסון/יחצ
ספר עיצוב חדש של דיאן קיטון. יחצ,
גופי תאורה שנעשו מגופים תעשייתיים/יחצ
ספר עיצוב חדש של דיאן קיטון. יחצ,
שולחן גלגלים שהפך למשטח עבודה/יחצ
ספר עיצוב חדש של דיאן קיטון. יחצ,
מטבח אי ענק/יחצ
ספר עיצוב חדש של דיאן קיטון. יחצ,
כיור בטון עם שני ברזים/יחצ
ספר עיצוב חדש של דיאן קיטון. יחצ,
לאמבטיה בחדר הרחצה נכנסים בעד דלת פרופיל שחורה/יחצ
ספר עיצוב חדש של דיאן קיטון. יחצ,
כריכת הספר החדש של דיאן קיטון/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully