וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורה ומעוצבת: רהיטים מקוריים וקירות בשלל צבעים

1.11.2017 / 9:32

צבעים חמים וצורות גיאומטריות מקשטים את הרהיטים והקירות בדירת 90 מ"ר בראשון לציון. המראה השמח שהוענק על ידי השוכרים כמו מציג את אופיים ואורח החיים של כל בני הבית

דירה שכורה ומעוצבת בראשון לציון. דרור עינב
לוק שמח ועדכני שדרג את החזות המיושנת של הדירה/דרור עינב

לאן הגענו?
רחוב סמילצ'נסקי בראשון לציון, לדירת 4 חדרים בגודל 90 מ"ר.

כאן גרים
משפחת נחימובסקי- אנינבורג: שולי (35), מיקי (37), איתמר (5) ואריאל (2.5). שולי, אדריכלית במקצועה, רכשה את השכלתה באיטליה ובאחת מחופשותיה בארץ פגשה את מיקי. מערכת יחסים בשלט רחוק שארכה מספר חודשים הובילה את השניים אחד לזרועות השנייה בסיום התואר ומאז הם ביחד. בזמן שהוא מנהל מוצר באמדוקס עוסקת שולי באדריכלות עד היום ומתמקדת בעיקר בתשתיות ותכנון עירוני. "המערכת המורכבת הזאת שנקראת מטרופולין היא ממש יצור חי. אני נהנית מהעיסוק בזה גם בתיאוריה וגם בפרקטיקה". ביתר הזמן היא כותבת בלוג בשם the wall whisperer בו היא משתפת רעיונות לעיצוב בשיטת DIY. יתר בני הבית אוהבים לתת יד ביצירות עשה זאת בעצמך, ובין לבין נהנים מטיולים וצלילות.

דירה שכורה ומעוצבת בראשון לציון. דרור עינב
שמחת החיים משתקפת בעיצוב הבית. משפחת נחימובסקי- אנינבורג/דרור עינב

יגעת ומצאת
עד לפני שנתיים חיו בני המשפחה בדירת 2 חדרים תל אביבית ואחרי לידתו של אריאל בחרו להתרחק אל הפרברים כדי למצוא בית גדול יותר בתקציב ידידותי. "הלכנו על ראשון לציון כי המשפחה של מיקי פה וזה נוח. הגענו לדירה דרך יד 2 ובגלל שהתבאסנו לעזוב את תל אביב, היה לנו חשוב להפוך אותה לדירת חלומותינו, מבלי לקרוע את הכיס".

הום סטיילינג
כניסה אל דירתם של האנינבורגים מבהירה מיד כי מדובר בדיירים שאינם מפחדים מצבע. החל מהפריטים הקטנים ביותר ועד קירות הבית, מכל פינה אפשר לראות גוונים חמים ומשחקים של טקסטורות, דוגמאות וצורות גיאומטריות. בני הזוג שמאמינים בשיטת עשה זאת בעצמך, מצאו שלל פתרונות עיצוב פשוטים וזולים כדי להעניק לדירה המיושנת מראה עדכני ויצירתי. את הקיר המרכזי בסלון למשל, הם צבעו בכחול תוך שימוש בטכניקת אומברה בה הגוונים נטמעים בהדרגה מהכהה לבהיר ובכדי להוסיף עניין השתמשו בנייר דבק ליצירת צורות משולשים לאורך הקיר. בהמשך נצבע חלקו של קיר נוסף בירוק, שתוחם ומספק רקע בהיר ליחידת המדפים שניצבת לצדו. את המראה השמח משלימים פריטים עם קריצה הומוריסטית, כמו שטיח דמוי דשא וכורסה שרופדה מחדש בבד המתכתב אתו.

עוד באותו נושא

שכור, מעוצב ויגרום לכם לחשוב על מגורים במושב

לכתבה המלאה
דירה שכורה ומעוצבת בראשון לציון. דרור עינב
שבלונות של במבוק יוצרות אשליה של טפט על קיר פינת האוכל/דרור עינב

הצבע הירוק מככב שוב, הפעם בפינת האוכל, שם יצרה שולי בעזרת שבלונות דוגמאות של במבוק, המשתלבות היטב עם ריבוי הצמחייה בחלל. הקיר שממול עבר מייקאובר מעניין לא פחות בעזרת ארונית תלויה, עשויה מ-3 יחידות עץ שחוברו יחד ועוטרו בצורות גיאומטריות צבעוניות. מעליה נתלו קולאז' איורים שמוסגרו ומדפי משולשים שהוזמנו מנגר ושוברים את המבנה המרובע. שידת עץ פשוטה ששודרגה בטכניקה דומה, ממוקמת בחדר השינה של הזוג. מלבד העיטורים הגיאומטריים, מסגרתה נצבעה בלבן והדיירים הוסיפו לה פלטת זכוכית, ידיות חדשות וגלגלים. גם כאן הוקדשה תשומת לב רבה לקירות. "רציתי מאוד טפט", מספרת שולי, "אבל משיקולי תקציב החלטתי בסוף לצייר במרקר זהב את הדוגמאות שרציתי".

בחדרם של הבנים הוחלט על פלטת צבעים הכוללת תכלת, אדום ולבן שמקבלת ביטוי, בין השאר, על גבי הקירות. באמצעות קרניז דקורטיבי שנצבע באדום נוצרה הפרדה בין חלקו התכלכל של הקיר לזה שנותר לבן. בין האלמנטים הדקורטיביים הנוספים שנתלו על הקיר, אפשר למצוא חישוקי רקמה שיצרה שולי משאריות של מכנסי ג'ינס ישנים. גם יצירותיהם של הבנים מככבות כאן בתוספת טאץ' מעניין של האם. "במקום סתם למסגר את הציורים, הוספתי פספרטו בצורה של כוכבים. מתחת לקרטון הביצוע אני מכניסה את הציורים עצמם ומחליפה אותם אחת לכמה זמן".

דירה שכורה ומעוצבת בראשון לציון. דרור עינב
חדר המשחקים עוצב עם שלל אלמנטים צהובים/דרור עינב

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4,700 שקלים בחודש. ארנונה- 730 שקלים לחודשיים. חשמל- 600 שקלים לחודשיים.

פאנלים
"יש לנו מנקה ולא היינו שורדים בלעדיה", מכריז הזוג. "וגם הרומבה נותן עבודה". כדי לאפשר לו גישה קלה השתדלו הדיירים לתלות או להוסיף גלגלים לרבים מהרהיטים בבית.

דירה שכורה ומעוצבת בראשון לציון. דרור עינב
כתחליף לטפט, ציירה הדיירת על קיר חדר השינה במרקר זהב/דרור עינב

דו"ח מקרר
בני המשפחה אוכלים מדי יום אוכל מבושל מעשה ידיה של שולי. "זה בדרך כלל דברים פשוטים כמו שניצל, פתיתים ופסטה. אחת לשבוע גם מכינים פיצה ביתית". בסופי שבוע אוהבים הדיירים להתפנק עם ארוחות בוקר מושקעות הכוללות אגס בנדיקט. במקרר הביתי אפשר למצוא תמיד מלפפונים ("המאכל האהוב ביותר על הבנים"), גבינות ופירות.

עתידות
להערכתם של מיקי ושולי, הם יישארו בדירה לפחות עד סוף השנה ולאחר מכן ישקלו מעבר, כשהלוקיישן ייבחר בהתאם למיקום של עבודותיהם. "נשמח מאוד לחזור לתל אביב", הם אומרים פה אחד, "אנחנו ממש מתגעגעים אז אם נמצא דירה במחיר מציאה, זה יכול לקרות".

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ומעוצבות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

דירה שכורה ומעוצבת בראשון לציון. דרור עינב
גבינות, פירות ואספקה גדולה של מלפפונים. הצצה אל המקרר/דרור עינב
דירה שכורה ומעוצבת בראשון לציון. דרור עינב
צעצועים לגדולים ולקטנים בסלון/דרור עינב
דירה שכורה ומעוצבת בראשון לציון. דרור עינב
צבע, דוגמאות גיאומטריות וגלגלים, שדרגו שידת עץ סטנדרטית/דרור עינב
דירה שכורה ומעוצבת בראשון לציון. דרור עינב
ידיות מוזהבות החליפו את ידיות העץ המקוריות של השידה/דרור עינב
דירה שכורה ומעוצבת בראשון לציון. דרור עינב
חישוקי רקמה שחופו בבד ג'ינס, מקשטים את קיר חדרם של איתמר ואריאל/דרור עינב
דירה שכורה ומעוצבת בראשון לציון. דרור עינב
במבואת הכניסה- פלטת עץ שנצבעה בשחור מוסיפה עניין לארון הנעליים/דרור עינב
דירה שכורה ומעוצבת בראשון לציון. דרור עינב
תחת קרטון הביצוע שנחתכו בו שבלונות כוכבים, מסתתרים ציוריהם של הבנים/דרור עינב
דירה שכורה ומעוצבת בראשון לציון. דרור עינב
שלוש שידות עץ פשוטות הפכו ליחידת אחסון מלאת סטייל/דרור עינב
דירה שכורה ומעוצבת בראשון לציון. דרור עינב
אחד מקירות הסלון נצבע בטכניקת אומברה ועוטר בדוגמת משולשים/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully