וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוחות צפוניות: עיצוב מושלם לבית משפחתי בגליל

החלום היה בית גלילי חמים עם אופי תעשייתי ולא מפונפן, במציאות העיצוב שילב צבעים וחומרים לא מהוקצעים כמו ברזל, עץ ובטון כשהכל "ממוסגר" בציורים צבעוניים- חלקם של בעל הבית

שיפוץ בית ביובלים. גדעון לוין, בנין ודיור
מטבח בצורת האות ר' עם ארונות תחתונים/בנין ודיור, גדעון לוין

דיירים: זוג + 3
מיקום: יובלים
עיצוב פנים: ענבל איילון

הבית ממוקם בהרחבת בנייה באחד מיישובי משגב, עם נוף להרי הגליל. בבית מתגוררים זוג ושלושת ילדיהם הקטנים כאשר האישה הינה בת ממשיכה ביישוב, עם רקע קודם בעיצוב תקשורת חזותית, ואילו הבעל עירוני שעבר בעקבות אשתו לגליל.

הזוג הגיע עם חלום וכיוון כללי לסגנון העיצובי המבוקש. תהליך העבודה נעשה במשותף עם הדיירים והם לקחו חלק פעיל בו בהבעת הרצונות ובשיתוף רעיונות. החלום היה בית גלילי חמים עם אופי תעשייתי מעט ולא מפונפן. תהליך העבודה ארך כשנתיים. בתכנון המקדים גובש קונספט המורכב מפלטת צבעים וחומרים לא מהוקצעים כדוגמת ברזל, עץ "שרוט" ובטון מתובל בציורים של בעל הבית וציירים נוספים, חלקם תלמידים וחלקם חברים. מה שמקשר בין הציורים הוא לרוב ציורי דמויות עם קריצה הומוריסטית, שובבה וילדותית שמכניסה הרבה חן, הומור וקלילות לבית.

המטבח הרחב תוכנן בקפידה מראש ושולבו בו כמה אלמנטים דומיננטיים עוד בשלב התוכניות, כדוגמת ארון הוויטרינה העשוי בלגי ברזל בצבע אפור, או קירות המטבח שעובו בגבס ליצירת מדפים שימושיים על אדני החלונות. המטבח תוכנן בקווים מינימליסטיים עם פרט עץ מיוחד לפתיחת הדלתות. נבחר גוון עץ אלון טבעי עם עיניים ושולבו מדפי עץ גושניים ועבים לדקורציה הכוללים תאורת לד שקועה.

פינת האוכל המהווה מוקד בבית ונמצאת במרכז המטבח, משתלבת עם מנורות הבראס הנחושתיות שהוזמנו באינטרנט על ידי המעצבת, כחלק מהחשיבה לשילוב חומרים ראשוניים.

על הרצפה בסלון שטיח "תעשייתי" שהודפס עם ציור של בעל הבית אשר מככבת בו ילדה עם ראש בגודל מוגזם ומבט מתריס - הילדה המרביצה שפחד ממנה בילדותו.

גרם המדרגות הדומיננטי המשולב עם ספרייה, שתוכננו על יד המעצבת, היוו את בסיס הקונספט העיצובי לבית - מקום לכל הספרים והאוספים של המשפחה, כשמתחת למדרגות פינת משחקים לילדים. המדרגות עשויות ברזל בגמר גרפיט מחוספס והן מחופות במדפיי עץ גושנים. הושם דגש על כך שהחומריות תורגש ושיהיה שימוש בחומרים שישרתו את הקונספט הכללי. כמו לדוגמא אי שימוש ב"שלייפ לק" אלא בעץ צבוע בגוון עדין, שימוש בעץ עם "העיניים" שלו, מדרגות ברזל בצבע גרפיט ברזלי וכו'.

חדר השינה של ההורים הכולל את ארון הקיר שממסגר את החלון מהווה את הפנינה של החדר. נבחר גוון העץ שמאפשר עדיין לראות את החומר שמתחתיו יחד עם סרגלי העץ, המהווים ידית אינטגרלית ומשתלבים ברכות בארון מהווים המשך של השפה היצירתית בבית.

חדרי הרחצה עוצבו בקווים נקיים עם נגיעות עץ ושילוב אלמנט צבעוני המכניס עניין לחלל ומתחבר לעיצוב הכללי. דלת המשרבייה לחדר הכביסה הוכנה על ידי נגר ב-cnc עם דוגמא כמוטיב החוזר על עצמו באריחים הצבעוניים, כדי לאפשר החדרת אור ואוויר לחדר הרחצה.

לפורטל העיצוב מבית מגזין בניין ודיור
עיצוב פנטהאוז כפרי במודיעין
שיפוץ מושלם לדירה בצפון תל אביב

רוצים להציץ לעוד בתים ודירות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

שיפוץ בית ביובלים. גדעון לוין, בנין ודיור
קיר שמפריד בכניסה לבית בין דלת הכניסה למטבח/בנין ודיור, גדעון לוין
שיפוץ בית ביובלים. גדעון לוין, בנין ודיור
מהמטבח ישנה יציאה לחצר/בנין ודיור, גדעון לוין
שיפוץ בית ביובלים. גדעון לוין, בנין ודיור
פינת האוכל נמצאת במרכז המטבח כאילו הייתה אי/בנין ודיור, גדעון לוין
בשיפוץ בית ביובלים. גדעון לוין, בנין ודיור
מדרגות ברזל מובילות לקומת החדרים הפרטיים/בנין ודיור, גדעון לוין
שיפוץ בית ביובלים. גדעון לוין, בנין ודיור
ספרייה גדולה בסלון מהווה מעין רקע למדרגות הברזל/בנין ודיור, גדעון לוין
שיפוץ בית ביובלים. גדעון לוין, בנין ודיור
שטיח מאויר בסלון/בנין ודיור, גדעון לוין
שיפוץ בית ביובלים. גדעון לוין, בנין ודיור
חדר רחצה עם סטריפ אריחי דקור/בנין ודיור, גדעון לוין
שיפוץ בית ביובלים. גדעון לוין, בנין ודיור
רהיטי עץ בחדר הרחצה/בנין ודיור, גדעון לוין
שיפוץ בית ביובלים. גדעון לוין, בנין ודיור
חדר שינה בעיצוב מינימליסטי/בנין ודיור, גדעון לוין
שיפוץ בית ביובלים. גדעון לוין, בנין ודיור
נישה בחדר השינה נוצלה לטובת חלון מלבני ה"חוצה" את ארון הבגדים/בנין ודיור, גדעון לוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully