וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים כבוד לצבע: שבוע העיצוב במקסיקו

17.10.2017 / 14:33

מוצרי טקסטיל אתניים ורקמות בשלל גוונים, דוגמאות גיאומטריות ופרחוניות, פריטי חמר שמצוירים בעבודת יד, רהיטי עץ מגולפים ואריחים מעוטרים. סיכום שבוע העיצוב בבירה הצבעונית בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסא קלוע צבעוני - משבוע העיצוב במקסיקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע העיצוב שנערך זאת השנה השמינית במקסיקו סיטי נחשב לאחד האירועים הססגוניים בתחום. כמו בשבועות עיצוב אחרים הנערכים בעולם - ממילאנו ועד לונדון ופריז, גם בבירה המקסיקנית מטרת האירועים היא לקדם עיצוב ואמנות מקומיים באמצעות תערוכות, ימי עיון וסדנאות לחשיפת אדריכלים ומעצבי פנים העכשוויים של המדינה. העיצוב המקסיקני, כמו הנוף המקומי והתפריט הקולינרי, כולל מוצרי טקסטיל אתניים ורקמות בשלל גוונים, דוגמאות גיאומטריות ופרחוניות, פריטי חמר שמצוירים בעבודת יד, רהיטי עץ מגולפים ואריחים מעוטרים.

הקרנבל הצבעוני הזה שנמצא בשיאו בימים אלה, מגיע בתזמון שבו העולם מתחיל לקבל לחיקו את העיצוב הצבעוני והסגנון המקסימליטי בחזרה, אחרי תקופה ארוכה של עיצוב מינימליסטי. המראה הנקי והסולידי שהיה אהוד במיוחד לא רק על היפנים אלא גם על האירופאים ואף הישראלים, מוריד הילוך לטובת שטיחים המאופיינים בכל צבעי הקשת, כלים גדולים מעוטרים באיורים פרימיטיביים ואפילו רהיטים בצבעים נועזים.

לקריאה נוספת:
הילדים כובשים את שבוע העיצוב במילאנו
הבשורות החמות משבוע העיצוב שנערך בפריז
ההייליטים בשבוע העיצוב בלונדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully