וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הצליחה הרשת המקומית להשאיר אבק לרשתות הבינלאומיות

בשקט בשקט, הצליחה רשת גולף אנד קו לבנות לעצמה קולקציה שתהפוך את סביבת המגורים שלכם לנעימה יותר. המתחרות הבינלאומיות שנכנסו השנה לשוק לא מהוות איום, הודות לשני אסים חזקים של הרשת המקומית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיטת המיקס אנד מאץ' חוזרת לעיצוב הבית, טווח מחירי מצעים: 59.90-629 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

למעלה משני עשורים חלפו מאז גולף אנד קו, הרשת המקומית לעיצוב הבית פתחה את שעריה. אלא שנוכחות הרשת והמודעות לקיומה צפו ועלו אך לאחרונה. הכניסה של רשת האופנה המוכרת לעולם הבית לא היתה צעד גדול ומהפכני. להפך, הפריטים שעלו על המדפים בתחילת הדרך היו מנומנמים, מיושנים וככאלה שלא ממש מחדשים ללקוח ובטח שלא עושים חשק לקנות הביתה משהו נחמד, גם כשלא צריך. אלא שבשנים האחרונות חל שינוי. ניכר כי משהו טוב עובר על הרשת. הקולקציות כמו מיישרות קו עם הטרנדים הבינלאומיים וכמובן מצליחות לקלוע לטעם הישראלי, שלא תמיד מסתנכרן עם מה שקורה מעבר לים. מה בכל זאת גרם למהפך האמור? לא ניתן לשים את האצבע במדויק, אך ככל הנראה המתחרות האירופאיות H&M Home ו-זארה הום הם שגרמו למושכים בחוטים לערוך שיעורי בית ולהתאמץ עבורנו קצת יותר. על הגעתן לארץ של שתי הענקיות יודעים במחוזותינו כבר למעלה משנתייים, תקופה טובה וארוכה עבור הרשת המקומית להביא משב רוח מרענן ולשבות את ליבו של הלקוח לפני שהאירופאיות נכנסות לשוק ואולי אף מטלטלות אותו.

לקריאה נוספת:
אזעקת טרנד: הטפטים נכנסים בכל הכוח לחדרי השירותים
מוכנים? המקרמה חוזר הביתה. כך תאמצו אותו בסטייל
פנטון משיקים צבע חדש כמחווה לפרינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגנון קלאסי שיבוא טוב על שולחן החג, טווח מחירים של כלי אוכל והגשה כלי אוכל והגשה: 9.90-369 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעבר לפריטים השונים שנעים מכלי מטבח, כלי מיטה, רחצה ואירוח, גולף אנד קו לקחה צעד אחד קדימה השנה ונכנסה לראשונה לקטגוריית הריהוט הקל והשטיחים, מה שמקל על הלקוח וחוסך כמובן זמן משמעותי שמצריך לנדוד בין חנויות שונות כדי להרכיב קולקציה אישית לבית. מדובר ביתרון משמעותי על המתחרות שהוזכרו קודם, שמלבד שטיחוני אמבט לא מציעות כמובן רהיטים כגון שידות, שרפרפים או גוי תאורה.

לא נוכל להתעלם כמובן מאחת השחקניות הראשיות בתחום - איקאה. אלא שהדי אן איי הכל כך אופייני ויציב של השוודית גורע בשיח האמור. ההתאמה לטרנדים הבינלאומיים איננה קיימת באיקאה. ובנוסף, מי שמחפש לעצמו את פריט ייחודי או מתנה מקורית כמובן שלא נמליץ לו להניע את רכבו לכיוון אחד מההאנגרים של הענקית הכחולה. כבודה במקומה מונח כמובן, אלא שהמארחת בחגים הקרובים לא תשמח לקבל מתנה שיש לחברה של השכנה, לגיסה, ולבת של הגיסה. לא כך?

עוד באותו נושא

קטלוג איקאה 2018: מה אהבנו ומה נשאיר לשבדים?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שידת מגירה, 399 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה לגבי הסגנון? "קולקציית חורף 2018 מושפעת מכמה מגמות בו זמנית, ושיטת המיקס אנד מאץ' היא הדרך לעצב את הבית העונה" לדברי סיגל כספי, מעצבת גולף אנד קו "האקלקטיות היא ערך בפני עצמו בעונה הנוכחית. סיפורי ההשראה ברשת בעונה הנוכחית מספרים סיפורים שונים לבתים שונים, אך הקהל המעודכן ביותר ישכיל לשלב בינם לבין עצמם".

יתרון נוסף על זה שנמנה קודם, בא לידי ביטוי צורת הקנייה החדשה. הקנייה המקוונת שכובשת כמעט כל פלח צרכני לא פסחה על הרשת שפופולרית יותר בעולם האופנה ונוחה פי כמה וכמה בעולם הבית (גם בגלל המשקל). בגולף אנד קו, השיקו השנה אתר מקוון שבו ניתן להזמין את כל הפריטים מהבית ולקבלם תוך 72 שעות. כך, נכנסים לעגלה המקוונת לא רק ירקות או בגדים אלא גם רהיטים, מצעים וכלים שלא תמיד מתחשק לסחוב במדרגות הביתה. מה גם שמתנה המגיעה ליעדה באופן ישיר הופכת יעילה ונוחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזהב חוזר לכלי האוכל כטרנד בינלאומי. טווח מחירים של כלי אוכל והגשה: 9.90-369 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה לגבי המחירים? אין טעם שתחפשו הבדלים מהותיים בין הרשתות השונות לעיצוב הבית. גולף אנד קו לא מתיימרת להביא ללקוח את סל המוצרים הזול ביותר. יש ותמצאו מחירים זולים יותר אצל המתחרים בפריטים שונים ויש להפך. מלבד רשת שופרסל שנכנסה אף היא לשוק בליין מוצרים הנקראים "גאלה" עם מחירון מוזל ובאיכות מותאמת, המשחק על כיס הלקוח צמוד במיוחד.

טווח המחירים בגולף אנד קו:
כלי אוכל והגשה: 9.90-369 שקלים
כלי נוי: 19.90-599 שקלים
ריהוט קל: 169-699 שקלים
מוצריר טקסטיל נוי (כריות, שמיכות, שטיחים): 59.90-629 שקלים
מצעים ומגבות: 59.90-629 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היצג גדול של כריות נוי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עציצון זכוכית לתלייה - 89 שקלים - מחיר אתר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהיל נייר במראה יפני - 99 שקלים - מחיר אתר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סל אחסון קלוע, 75 שקלים - מחיר אתר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הריהוט הקל הופך יתרון גדול על פני המתחרים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתנה לא רעה למארחת בחג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוס זכוכית עם תחתית מוזהבת, 22 שקלים - מחיר אתר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully