וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתה סטיוארט חושפת: שיטה מבריקה לקיפול סדין

20.8.2017 / 0:45

עוזרה של כוהנת הסטייל הגדולה בעולם עלה על טכניקה גאונית לקיפול סדין גומי. סטיוארט ממש התלהבה מהרעיון ושיתפה את עוקביה באינסטגרם בסרטון ההדגמה

הדרך הנכונה לקפל סדין - על פי מרתה סטיוארט/instgram@marthastewart48

מסתבכים עם הסדינים? לא עוד! עוזרה האהוב של מרתה סטיוארט, קווין שרקי, מצא פתרון לאחת ממטלות הבית הקשות ביקום. שרקי וחברו הצלם דאגלס פרידמן הדגימו בסרטון קצר איך מקפלים סדין גומי בנוף פסטורלי לא בהכרח קשור. ביום שני שעבר, סטיוארט בת ה-76 שיתפה את הסרטון בעמוד האינסטגרם שלה והוא הפך במהרה לויראלי.

בסרטון ההדגמה נראה שרקי מכוון את חברו צעד אחר צעד בתהליך הקיפול המורכב, כשבסופו השניים יצרו צורת מלבן מדויקת וחלקה של הסדין - משם ניתן לקפלו בקלות. סטיוארט כתבה לצד הסרטון: "שני גברים לקחו על עצמם מטלה לקפל סדין ובמקום לעשות בלגאן – הם עשו עבודה מצוינת!" והוסיפה תיוג של השניים.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מסתבכים עם המצעים והמגבות? הנה כל השיטות לקיפול ואחסון

לכתבה המלאה

התגובות היו שנויות במחלוקת. היו כמה שהתלהבו ומיהרו לנסות את הטכניקה בעצמם, בעוד אחרים פחות פירגנו וטענו שיש להם שיטות טובות יותר, או שטובה ככל שהשיטה תהיה - היא דורשת שני משתתפים ולכן אינה רלוונטית למי שגר לבד.

אם נפשפש בהיסטוריה של סטיוארט, נגלה שזו כבר אירחה בתכניתה ב-2011 מומחית בקיפולי סדינים שהציגה את הטכניקה שלה לסטיוארט ולמתנדבת מהקהל. גם השיטה שלה לא הייתה פשוטה במיוחד והשאירה רבים להמשיך לתעב את הסדינים שלהם בכל פעם שיצאו ממכונת הכביסה.

וככה זה נראה ב-2011:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully