וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החנות החדשה בכיכר המדינה תשאיר את רובכם בחוץ

11.8.2017 / 11:05

חנות מתנות של מותגי יוקרה נפתחה בכיכר המדינה. מדובר בבייבי חדש של בני מורן - בעלים ומנכ"ל של רנבי, המצליח לרגש את המיליונרים המקומיים כבר למעלה מארבעה עשורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החנות החדשה חולשת על 20 מ"ר ומאורגנת כמו גלריה קטנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לני שטרפת החגים יורה את יריית הפתיחה, נפתחת בכיכר המדינה חנות כלי בית חדשה. אך אל תטעו, לא מדובר בחנות נוספת שהולכת להיכנס למילייה של חנויות כלי הבית שחולשות על השוק, כגון גולף אנד קו או פוקס הום. החדשה, מיועדת למביני עניין ובעיקר לאלה שיושבים טוב (בכל זאת כיכר המדינה). היא כוללת אוסף ייחודי ומגוון של פריטים לבית מהמותגים הבולטים בהם: Fornasetti, HERMES, MissoniHome, Frette, ETRO, Philipi, Laliuqe, Anna Torf, Picasso, Jean Paul Gaultier, ועוד.

מדובר בחנות שלישית של המותג המקומי "רנבי" בבעלותו של בני מורן הנפתחת בכיכר המדינה. אז למה עוד אחת? "לרנבי יש בכיכר המדינה שלוש חנויות קוסנפט האחת מציעה בעיקר פרטי טקסטיל של המותגים המובילים כמו אטרו, מיסוני, דאדר, רובלי וז'אן פול גוטייה ומציעה בעיקר בדי ריפוד, כריות נוי וכל מה שצריך להלבשת המיטה וחדר השינה- מצעים, שמיכות, כיסויי מיטה וכדומה" מסביר מורן. "החנות השנייה HERMES BY RENBY מציעה את כלי אוכל, השגה והאירוח של מותג היוקרה הרמס לרבות בדי ריפוד, טפטים ווילונות של המותג היוקרתי וכעת, נפתחה החנות השלישית בקונספט ייחודי של מתנות. הבחירה למקם את שלושת החנויות בכיכר, נובעת מאופי המוצרים המוצעים והמותגים, התואמים את אופי הכיכר והלקוחות המבקרים בו, כמו גם נוחות התפעול".

אז למקרה שחשבתם שהמוניטין של הכיכר המדינה ירד אט אט בשנים האחרונות, הנה מגיע רנבי ומוכיח שיש עדיין לקוחות שמחפשים את המותגים היוקרתיים, ביניהם גם נרות ריחניים שעולים למעלה מ-600 שקלים.

החנות החדשה חולשת על 20 מ"ר בלבד. היא מאורגנת למשעי אך אם אין לכם כמה אלפים מיותרים כדאי שתישארו בחוץ ותסתכלו על הדברים היפים בעד הוויטרינה היפה. הפריטים המקוריים מגיעים ביבוא אישי ובבלעדיות לרנבי ועל זה כמובן, תאלצו לשלם. אלא אם כן מתחשק לכם לפנק מישהו שבאמת יקר לליבכם.

מחירים לדוגמה:
נרות מעוצבים של בית העיצוב פרונטי החל מ-630 שקלים
כלי אירוח והגשה של מותג Philipi בטווח 100-1,800 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרטי מותגים בייבוא בלעדי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות שלישית של רנבי בכיכר המדינה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק אם מתחשק לכם לפנק מישהו שבאמת יקר לליבכם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצרים של מיסוני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמהיל מגוון של כלים ומוצרי טקסטיל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי קריסטל של לליק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully