וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוחכם, בלתי צפוי ומשמח: אפקט המתנות של ג'ו מלון לונדון

6.9.2017 / 9:06

קרה לא פעם שבתקופת החגים נאלצתם להתמודד עם חרטות בכל הנוגע למתנה שלכם כי ברור לכם שהיא תאוחסן, תימסר הלאה או סתם תעלה אבק. אבל הפעם, כל זה יכול להפוך להיסטוריה.הכירו כמה ממוצרי היוקרה של ג'ו מלון לונדון שעשויים לעשות הבדל משמעותי. וזוהי רק רשימה חלקית

בשמים, קרמים, סבונים ונרות ריחניים הם תמיד שי חביב לחגים. עם זאת, בושם פארם כלשהו, סבון יומיומי באריזת ארבעה במחיר אטרקטיבי או נר באריזה קיטשית עם ניחוח סינתטי, הם לא בדיוק חלומה של מארחת ממוצעת. אחרי הכל, ממתנות כאלו סביר שיאוחסנו וישכחו או שימוחזרו וימסרו למישהו לא ממש יקר ללב. ואתם רוצים להיות יותר טובים מזה. אז איך נשארים עם הקונספט אבל שומרים על אלגנטיות, טוב טעם ושיק על-זמני? שלוש מילים: ג'ו מלון לונדון.

המותג הבריטי שנוסד בתחילת שנות ה-90 של המאה הקודמת הוא היום בבעלות חברת אסתי לאודר ונקשר לסגנון חיים יוקרתי ואופטימי. הוא ביסס לעצמו מוניטין של מותג על יוצא דופן בזכות מוצרי איכות מקוריים, שירות מוקפד, אריזות וחנויות המעוצבות באלגנטיות. מהבית ההיסטורי בשכונת היוקרה מרליבון ברובע הסיטי של וסטמינסטר בלונדון, צוות הקריאייטיב עובד על ניחוחות חדשים כשההשראה היא תמיד התרבות הבריטית. כל מוצר מיוצר בזהירות, נעטף בקופת הקרם עם סרט הסאטן השחור. פופי דלווין וקארן אלסון משמשות כפרזנטוריות ג'ו מלון לונדון. השתיים, דוגמניות ואיט-גירלז, מגלמות את מהות המותג: החיים הטובים.

כל אלו הפכו לחתימת יד מוכרת ומיצבו את המותג בליגה אחרת, גבוהה ומוערכת. בקרב מגוון רחב של חברות המציעות מוצרי טיפוח ובישום המבוססים על עשרות בודדות של רכיבים יקרי ערך בלבד (לעומת מאות בבשמים סינתטיים). ג'ו מלון לונדון בולטים בזכות ניחוחות ייחודיים המבוססים על שילובים מפתיעים ולא יותר משני רכיבים בלבד. אחרי הכל, ג'ל רחצה בניחוח גרניום ואגוז או בושם בזיליקום ליים ומנדרינה, הם בעלי ניחוחות משכרים ונדירים שאינם דומים לשום וניל סינתטי הנפוץ כל-כך לעייפה. המגוון עצמו עשיר: בושם, נרות, דפיוזר לבית, מבשם בדים, סבון גוף וידיים, ג'ל רחצה, שמן אמבט, סבון מוצק, שמפו, קונדישינר, קרם גוף וקרם ידיים. בחירה באלו תשמח לבב מי שאתם חפצים לשמח וגם תמצב עצמכם כבלתי שגרתיים ובעלי טעם אנין. בסופו של יום, מתנה שהייתם שמחים לקבל בעצמכם, היא המתנה הנכונה תמיד גם להעניק.קבלו טעימה מחלק מהמוצרים שאהבנו במיוחד:

נר ריחני בזיליקום ונרולי - Basil & Neroli של ג'ו מלון לונדון: 240 שקלים (לתכולת 200 גר').
נר ריחני Basil & Neroli של ג'ו מלון לונדון: 240 שקלים

לונדון בגרסת הפאן הצעירה. פלירט עם נרולי פרחוני וקריצה טעימה של בזיליקום. בריטי בעליל ותמיד עליז. מרומם ומוסיף אווירה של מותרות, יוקרה ושפע. זמן בעירת הנר הוא 45 שעות והוא כולל מכסה למניעת עישון לאחר כיבוי.

בושם אורן ואגוזים של ג'ו מלון לונדון: 530 שקלים.
בושם English Oak and Hazelnut, מחיר: 530 שקלים

סדרת English Oak - ניחוח חדש מבית ג'ו מלון לונדון שיושק בכל העולם, כולל אצלנו, ביום 1 ספטמבר 2017. התו העליון: אגוז לוז ירוק, תו הלב: ארז, ותו הבסיס: אלון קלוי. ויש לדעת, מדובר בסדרה שלמה של מוצרים בניחוח החדש. התחושה הכללית, מנסיון קצר וזכיר, היא של יער עצי אלון ירוק גדוש בגרגרי יער בשלים בארץ אגדות לא נודעת שלא רוצים לעזוב. "האלון הוא עץ יפה ואצילי, חזק ואיקוני. סנדלווד וארז שכיחים יותר בבישום, אך לאלון יש משהו ייחודי. הוא מלכותי ומסורתי." - מומחה הבישום יאן וניר (ומי שיצר את הניחוח).

שמן אמבט ורדים - Redroses Bath Oil 250ml של ג'ו מלון לונדון: 130 שקלים.
שמן אמבט – Red Roses Bath Oil, מחיר: 285 שקלים ל- 250 מ"ל

אל תוותרו לעצמכם. אמבט ריחני הוא לעתים כל מה שצריך בסופו של יום אינטנסיבי ומפרך, יצרני ויעיל ככל שהיה. ואין טוב יותר משמן בניחוח ורדים אדומים (עם רמיזת לימון). והוא גם מגיע בבקבוק מהודר המשקף גוון ורדרד משגע. לא תפסיקו להסניף עצמכם שעות אחר-כך. שלא לדבר על ההשפעה הממושכת על עור הגוף.

ג'ל רחצה גרנים אגוז של ג'ו מלון: 200 שקלים.
ג'ל רחצה Exfoliating Geranium & Walnut Shower Gel, מחיר, 200 שקלים

ג'ל רחצה מקרר המנקה ומבריק את העור בשלב אחד וקל. ג'ל גרניום ואגוז פותח מראש כדי להשלים כל ניחוח של ג'ו מלון לונדון. רעננות הגרניום וחמימות האגוז יוצרים ניחוח משכר ומרקם פילינג יעיל. חרוזים רכים של חוחובה, קליפות דקיקות של אגוזי מלך וגזע במבוק פועלים יחד בעדינות נגד יובש ולכלוך. העור נותר רך, מרוענן ומוכן לקבלת כל יתרונות קרם הגוף של ג'ו מלון לונדון.

קרם גוף מימוזה וקרדמון (הל) - Mimosa and Cardamon של ג'ו מלון לונדון:.
קרם גוף Mimosa and Cardamon, מחיר: 365 שקלים

קרם הגוף מימוזה וקרדמון עשיר וייחודי בזכות ערפילי פרח המימוזה המוזהב והל מרוסק היוצרים פה טוויסט חם שמיימי ומהפנט. שמני התרכובת של זרעי חוחובה, זרעי קקאו ושקדים מתוקים, מוסיפים לחות, מזינים ומגינים על העור, בעוד ניחוחות החתימה של הקרם מותירים את הגוף מבושם ורך כולו.

דיפיוזר לבית בניחוח רימון - Pomegranate Noir של ג'ו מלון לונדון.
דיפיוזר לבית Pomegranate Noir, מחיר: 385 שקלים

בדומה לחושניות הידועה של שמלה אדומה, כך גם מיצי רימון, פטל ושזיף המתובלים בקצת פלפל ורוד, שושנת קזבלנקה ועץ עשיר. כהה וחידתי, הדיפיוזר הזה הוא תוספת מתוחכמת לכל חלל.

בושם לחדר לבית בניחוח אגס ופרזיה של ג'ו מלון לונדון:.
תרסיס חדר Pear and Freesia, מחיר: 240 שקלים

כך מריח סתיו אנגלי. הרעננות החושנית של אגסים שזה עתה הבשילו וזר של פרזיות לבנות עם רמיזות ענבר, פטשולי ועץ.
פרץ של ריח מפתה ועסיסי בחדר שלא תרצו לצאת ממנו.

ג'ו מלון לונדון - Jo Malone London: האווירה, הניחוחות והמראות שבהישג ידכם

מתנות ארוזות של ג'ו מלון לונדון.
אריזות נחשקות לא פחות מהמוצרים. ג'ו מלון לונדון

טווח מחירים:

בישום: 265 שקלים - 1,500 שקלים
מוצרים לאמבט: 110 שקלים - 400 שקלים
מוצרים לגוף: 135 שקלים - 365 שקלים
מוצרים לבית: 140 שקלים - 1,680 שקלים


להשיג בשלושת הבוטיקים של ג'ו מלון לונדון:
קניון רמת-אביב
שדרת ממילא, ירושלים
קניון האופנה גינדי TLV

וואלה! NEWS בשיתוף ג'ו מלון לונדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully