וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די להדפסי הפלמינגו ושטיחים בשחור-לבן

2.7.2017 / 16:53

בניגוד לאופנה - טרנדים בעיצוב הבית לא מתחלפים כל שנה אך יש כאלה שנשארים הרבה זמן מעל המותר. הנה חמישה דברים שכדאי להעלים ומיד מסביבת המגורים

שטיח שחור לבן. ShutterStock
לא נמאס לכם לראות את השטיח הזה כמעט בכל בית?/ShutterStock

שטיח צורות גיאומטריות שחור לבן

שטיחים בצורות משתנות של שחור לבן צברו תאוצה בשנים האחרונות. הענקית השבדית תיגברה את המגמה בזכות מחיר יחסית מוזל לעומת חנויות המתמחות בשטיחים, אך המראה שחוזר על עצמו כמעט בכל סלון הפך למאוס ודי משעמם.

מה במקום? שטיחי קילים שאינם יוצאים מהאופנה אף פעם, הם מתאימים לכל סגנון בית - ממודרני ועד רטרו או כפרי ומעניקים שיק צבעוני לכל סלון. תמהיל הדוגמאות שאפשר למצוא בשטיחי קילים יוצר עניין וכמעט שאין סיכוי שתמצאו דוגמה זהה אצל השכן.

וילון אורגנזה. ShutterStock, ShutterStock
לא בד נעים במיוחד ובטח שלא מוסיף חן לבית/ShutterStock, ShutterStock

וילון אורגנזה

מדובר בבד מבריק וסינתטי שאינו גולש ברכות על החלון אלא מכסה אותו בנוקשות כמעין עטיפת צלופן. וילון אורגנזה מתהדר בגוונים מיושנים ולרוב מתלווים אליו חוטי רקמה, סרטי סאטן מסולסלים ומיני קישוטים דקורטיביים שמחשבים למגונדרים ומצועצעים לימנו.

מה במקום? וילון הם מסוג הפריטים שנותנים את הטון הכללי על הבית. הוא אמור להשתלב בצורה הרמונית בחלל, לתת לריהוט את המקום שלו ולספק הצללה. וילון בגוון נטרלי מבד טבעי, יכול לחולל פלאים במרחב המגורים.

איך בוחרים וילונות הביתה ומהם הטרנדים החמים?

עוד באותו נושא

פריטים שיעניקו מראה תכשיטי לסביבת המגורים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ממש מעורר את התיאבון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארונות קלפות מודפסים במטבח

נניח לרגע בצד את העובדה שמדובר במנגנון יקר ומיותר שפותח את הארון כלפי מעלה באפקט שמזוהה עם חלליות ורכבי העתיד. הצרה האמיתית במטבחים עם ארונות קלפה מכה במלוא עוצמתה כשחזיתות הארונות מקושטות במיני הדפסים מעוררי אימה. שובל של צבע עז שמרוח על החזיתות, הדפס פרחוני באדום ושחור ואפילו הדפסים ראליסטים של חיטה ועשב ירקרק לא ממש מעוררים את התיאבון.

מה במקום? מטבח ארונות חלקים, או ארונות זכוכית שקופה כזאת מאפשרת לראות מה יש בארון, יהיו פרקטיים ונוחים למבלים בחדר הזה שעות נוספות.

פרחים מיובשים. ShutterStock, ShutterStock
תודו שיותר נעים לראות צמח ירוק מול העיניים/ShutterStock, ShutterStock

פרחים מיובשים/ מלאכותיים

לשבריר שנייה היה נדמה שמצאנו תחליף לזר מלבלב וריחני. אבל די מהר, התעוררנו מהנסיון המביך לעבוד על עצמנו. אחרי הכל, זר קמל שהלך לעולמו לפני מספר חודשים או שנים לעולם לא ימלא את מקומו של זר רענן ובטח לא זר מלאכותי. לכן, הוציאו אותו במיידי מדר השינה או משירותי האורחים שם כיכבו מספר שנים.

מה במקום? סוקולנטים. עציצי קקטוסים מכל הגדלים שצוברים תאוצה. אפשר להשיגם בכל חנות צמחים והבשורה מהמחת עוד יותר היא שאלו אינם מצריכים השקייה.

טפט פלמינגו. ShutterStock
יש מקום שהפלמינגו לא הגיע אליו?/ShutterStock

פלמינגו/ אננסים

הדפסי הפלמינגו והאננסים שהשתלטו על כל חלקה פנויה היו בתחילת דרכם חביבים וצבעוניים. הם עיטרו בגדים ולאחר מכן הגיעו גם לכלי אוכל, טפטים והמצעים. אבל מנת היתר שקיבלנו המאיסה אותם על העין במהירות הבזק.

מה במקום? מי אמר שחייבים הדפסים על צלחות האוכל או המצעים שלנו, מה רע בטקטורה מעניינת או משטח חלק? ואם ממש מוכרחים את העיטור, פרחים או מוטיב גיאומטרי עשויים לענות על הצורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully