וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולות מהעבר: הבית של אובמה עומד למכירה

30.4.2017 / 16:52

בשנות ה-80 נשיא ארצות הברית לשעבר התגורר בבית הזה ועכשיו הוא עומד למכירה תמורת 5 מיליון דולרים. התעניינות במבנה השוכן בברוקלין מעולם לא הייתה כה גבוהה

AP

(בווידאו: הבית הנוכחי בו מתגוררת משפחת אובמה בוושינגטון)

סוכני הנדל"ן שקיבלו לידיהם את הנכס האמור ששוכן בברוקלין שמחו מיד לשמוע שאחד הדיירים שהתגוררו בו בעבר היה לא אחר מאשר הנשיא ה-44 של ארצות הברית - ברק אובמה. מדובר בטאון האוס שהיה מחולק לכמה דירות קטנות (מה שנקרא אצלנו דירה מחולקת) והיום, הוא עומד למכירה כנכס אחד. אובמה הצעיר הגיע לשכונה באמצע שנות ה-80 עת סיים את לימודיו באוניברסיטת קולומביה והתגורר בקומה העליונה של הבית. הוא העביר בה מספר שנים עד שהחליט לעבור לשיקגו. שם, כידוע פגש את מישל רובינסון שהפכה מקולגה צמודה לאישתו האהודה.

הנכס הניו יורקי כולל חמישה חדרי שינה ושלושה חדרי רחצה, ונכון להיום מחירו עומד על 5 מיליון דולרים. אובמה, אמנם מזמן לא כאן, אך העובדה שהנשיא לשעבר התגורר במקום בהחלט מעלה את המניות הבית כמו גם האזור מצליח למשוך סקרנים מכל הסביבה.

הבית בו התגורר אובמה בצעירותו. ShutterStock
בקומה העליונה ביותר התגורר אובמה/ShutterStock
הבית בו התגורר אובמה בצעירותו. ShutterStock
טאון האוס בברוקלין הכולל חמישה חדרי שינה שמצליח לעניין את כל השכונה/ShutterStock

אובמה שלבטח כבר הצליח לשכוח את התקופה בברוקלין, שוכר בימים אלו ביחד עם מישל, מליה וסשה נכס שנראה כמו אחוזה בריטית המאופיינת בסגנון עתיק, השוכן בוושינגטון הבירה בשכונת קלורמה. הוא חולש על כ-760 מ"ר, כולל תשעה חדרי שינה, שמונה וחצי חדרי רחצה ושוויו בשוק מוערך ב-5 מיליון דולרים - בדיוק אותו השווי של הבית ששירת את אובמה בצעירותו. עיצוב הפנים שונה לחלוטין מהלוק החיצוני. הסגנון מודרני, המטבח צחור ויש אפילו שטיח לבן מקיר לקיר באחד מחדרי המגורים שאולי מזכיר למשפחת אובמה את הימים בבית הלבן. לבית האמור יש גם חצר אחורית גדולה שבה המשפחה יכולה לארח חברים, משפחה וגם לאפשר לכלבים סאני ובו מגזע מים פורטוגזי, להשתולל ולשחרר אנרגיות.

משפחת אובמה מתכוננת לביקור בקובה. מערכת וואלה!
ברק אובמה עם הבנות מליה וסשה במתחם המגורים הפרטי בבית הלבן/מערכת וואלה!
הבית החדש של משפחת אובמה בוושינגטון די סי. רויטרס
הבית הנוכחי שבו משפחת אובמה מתגוררת בשכונת קלורמה בוושינגטון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully