וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין קוסטנר מוכר את האחוזה - בסכום ממש צנוע

3.4.2017 / 7:32

אם אתם מעוניינים לרכוש את האחוזה שליד סנטה ברברה, תיאלצו להיפרד מ-60 מיליון דולר. מה בתפריט? 41 דונם, נוף לאוקיינוס, חוף פרטי ומשטח דשא אין-סופי ורחב ידיים. שווה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטח אינסופי וכרים לרכיבה על סוסים. האחוזה של קווין קוסטנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם עדיין מחפשים מתנה מקורית לחג ויש לכם 60 מיליון דולרים פנויים, יש לנו הצעה מפתה: האחוזה של השחקן קווין קוסטנר בקליפורניה מוצעת כעת למכירה ויכולה להיות שלכם עד סוף פסח. הבונוס: תזכו בנוף הרים ונוף לאוקיינוס בלי שכנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין סוף לכחול/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתר Architectural Digest מדווח שהאחוזה הקליפורנית, המשתרעת על פני כ-41 דונמים, ממוקמת כ-16 קילומטרים מסנטה ברברה. קוסטנר ומשפחתו - ובעתיד הרוכשים המאושרים - נהנים מנוף להרי סנטה ברברה מחד ונוף לאוקיינוס ולכמה איים מאידך, ובנוסף יש להם גישה בלעדית לחוף ים שקט ופרטי ולשביל רכיבה על סוסים רק שלהם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוף להרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמנם, יש תמונות רק של השטח והנוף ולא של פנים הבית, אך המיקום וגדול הקרקע בלוקיישן הזה הם גולת הכותרת. על השטח ניצב מבנה יחיד, מיושן ולא אטרקטיבי במיוחד, והוא מתואר ב"בית צנוע" לפי סוכנות התיווך המקומית המטפלת בעסקה. קוסטנר דיווח בעבר על תכניות לבנות בית מגורים גדול יותר וגם בית הארחה ובריכה, אולם כנראה שהחליט דווקא למכור את השטח ואת הבית כמו שהוא, בלי שעבר שיפוץ. אגב, בבית הקיים יש רק שני חדרי שינה וחדר רחצה אחד. מפרט שבהחלט עונה להגדרה של צנוע, בייחוד בהתחשב במרחבים העצומים המקיפים אותו. למרות זאת, התמונות המרהיבות של השטח הנדיר מפצים על כך. במילים אחרות – בית אפשר להרוס ולבנות חדש, אבל נוף כזה הוא פרייסלס, כך שמי שירכוש את השטח תמורת 60 מיליון דולרים יוכל בוודאי להשקיע עוד כמה מיליונים בבניית בית מרווח ומפנק יותר. אם לשפוט לפי התמונות, הדשא נראה רחב ידיים ומוריק בצורה מעוררת קנאה וחוף הים הוא ממש במרחק נגיעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמיים, הרים ומים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי מתווך הנדל"ן, קוסטנר לא יישאר חסר בית גם אם ימכור את הנכס הזה. בבעלותו נכס נוסף בשכונה. זו גרסתו לצורה שבה מצא השחקן והבמאי את הנכס הזה: הוא ערך אימון ריצה ברחבי השכונה לפני 11 שנה והבחין בשלט למכירה. בשנת 2006 קנה קוסטנר שטח מעט גדול יותר תמורת 28.5 מיליון דולר, וכעבור כמה שנים הוא מכר כמה דונמים לשכן שלו. אגב, לא מדובר רק בהחלטה עסקית קרה ונטולת רגש: לדברי המתווך, שמכיר היטב את קוסטנר ואשתו, הם לא שמחים למכור את הנכס הנחשק, אולם זו החלטה שהבשילה אחרי חודשים ארוכים של התלבטות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחב, רחב, רחב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully