וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הייתם צריכים? דווקא ממש כן: המתנות שתיקנו למארחת המושלמת

וואלה! NEWS בשיתוף המשביר לצרכן

2.4.2017 / 9:12

ליל הסדר הוא ה-אירוע בלוח השנה המשפחתי והמארחת עובדת בפרך כדי שהכול יהיה טעים וחגיגי. כדי להראות לה שאתם יודעים להוקיר את המאמץ וההשקעה, הנה כמה הצעות למתנות שיוכלו לשמח אותה

סט כלי מטבח והגשה לשולחן חג. קית גלסמן,
המשביר לצרכן/קית גלסמן

מכינה, קוצצת, מערבבת, מאדה, מבשלת, עורכת, מסדרת ובסוף גם מארחת. לגמרי מגיע לך לקבל מתנות שוות, ואת ה"באמת לא הייתם צריכים" תשמרי להזדמנות אחרת, כי ליל הסדר הוא ה-אירוע בלוח השנה המשפחתי – ועבדת קשה בשבילו. השאלה היא האם האורחים ידעו להוקיר תודה ולהעניק לך מתנה לחג שאת באמת צריכה. ליקטנו במשביר לצרכן - המאגד עשרות מותגים ומאות רעיונות תחת קורת גג אחת - הצעות למתנות שיוכלו לשמח כל מארחת מושלמת.

מעמד זכוכית לעוגה – מעמד אלגנטי מזכוכית שקופה של מותג "Home Market", המגיע בקוטר של 33 ס"מ, הוא מתנה מצוינת למארחת המושלמת המשדרת "את העוגות שלך צריך להציג לראווה". המעמד השקוף נראה מעט מרחף מעל השולחן וכל מה שתציגו עליו, בין אם עוגה שלמה עגולה, מאפינס, עוגיות, מקרונים צבעוניים, קינוחים אישיים בכוסיות ועוד, ייראה מרשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעמד זכוכית לעוגה 33 ס"מ, מחיר משביר: 38 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכלים לשתייה – מארחת היא מארחת היא מארחת. מה זה אומר? שמי שהיא בלבוסטה זה כבר חלק מה-DNA שלה, כך שתמיד יש ניחוח של עוגה ביתית או סיר מהביל על הכיריים. המתנה למארחת כזו יכולה להיות בגזרת ההקלה על מלאכת האירוח. אנחנו לא מתכוונים להפשלת שרוולים (גם זה מבורך), אלא לכלים חכמים ופונקציונליים, למשל סט שני מכלי שתייה על מעמד של מותג "Bella Casa". כשיש אורחים רבים תוכלו למלא מים עם פלחי לימונים ונענע, תה קר, מיץ תפוזים, לימונדה, סנגרייה חמה או קרה, קאפיריניה ועוד. זה פתרון אלגנטי יותר מאשר להעמיד בקבוקי שתייה מפלסטיק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סט שני מכלי שתייה של בלה קאסה 115.90 שקלים. אבי ולדמן,
מכלי שתייה של המותג Bella Casa, מחיר משביר: 115.90 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/אבי ולדמן

לחמם תוך כדי הגשה – בתחום האירוח יש דקויות רגישות בכל הנוגע למתי לחמם מה ומתי להגיש כל מנה. ברוב הבתים המקום בתנור מוגבל ואי אפשר לחמם את כל הדליקטסים בו זמנית. מה עושים? כאן נכנס לתמונה מוצר גאוני של "סולתם-רדד" - תבנית עשויה פורצלן עמיד בחום עם מכסה על מעמד מתכת שאפשר להניח מתחתיו נרות לחימום איטי של האוכל שבפנים. יופי של עוזר בשולחן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תבנית פורצלן עגולה 26 ס"מ עם מכסה על מעמד מתכת של "סולתם-רדד", מחיר משביר: 149.90 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחבת רב שימושית – כשרוצים להכין בו זמנית כמה מאכלים, אפשר להשתמש באותה מחבת, אבל בגרסה משודרגת וחכמה יותר – עם הפרדה. בעזרת המחבת הרב שימושית מסדרת גרניטופ של מותג "KITCH&TABLE" תוכלו לצלות המבורגר, בצל, פטריות, ביצה ועוד מבלי שהם יתערבבו זה בזה. היעילות בהחלט עולה שלב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחבת רב שימושית של "KITCH&TABLE", מחיר משביר: 274.90 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכול בסיר אחד – כדי לייעל תהליכים ועל הדרך להגיש ארוחה מאוזנת, מגוונת וטעימה, אפשר לבשל מנה אחת גדולה שהיא עולם ומלואו, וה-כ-ל בסיר אחד. ל"נעמן" יש מגוון כלי קרמיקה ופורצלן שאפשר להכניס לתנור עם כל מה שתרצו, בשר, קטניות, ירקות, דגים, עשבי תבלין ועוד. אחרי הבישול אפשר פשוט להגיש את הכלי היפה למרכז השולחן. יש אפילו כלים קטנים ואישיים כך שתוכלו להכין לכל סועד את המנה שלו ולסחוט מחמאות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגוון כלי קרמיקה ופורצלן של "נעמן", דגם "דייזי", מחיר משביר: מ-34.90 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קפה עם חיזוק חיובי – כמה מאגים יפים מפורצלן של המותג "סולתם-רדד" עם כיתובים משעשעים יעלו חיוך על פני כל מארחת. אנחנו לא מכירים מארחת שלא תתמוגג לשתות קפה עם כיתוב כמו Good Morning Beautiful למשל.

ספלי מאג מפורצלן של סולתם-רדד. אבי וולדמן,
ספלי מאג מפורצלן של סולתם-רדד. מחיר משביר: 12.90 שקלים למאג מסדרת New bone בסניפי המשביר לצרכן/אבי וולדמן

גיפט קארד – לא יודעים מה להביא למארחת בחג? היא מסוג האנשים שכבר יש להם הכל בבית, ובכפולות? גיפט קארד של המשביר לצרכן הוא מתנה מושלמת למארחת המושלמת, היא כבר תדע מה היא צריכה מבין שלל האופציות. פתרון אלגנטי ונוח גם למעניק וגם למקבל.

רעיונות נוספים תוכלו למצוא באתר של המשביר לצרכן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיפטו קארד של המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully