וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקס הום מאחורייך! שופרסל מפתיעה עם קולקציית כלי בית ראויה

בזמן שפוקס הום, גולף אנד קו ו-H&M הום נאבקות ביניהן על הבית שלנו, שופרסל מצליחה לפצח את הנוסחה ולהגיש לנו קולקציית כלי בית מעודכנת במחירים מפתים, גם כשזה נמצא משמאל לעגבניות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריות, שרפרפים ועציצים בצו האופנה ובהשראת תערוכת העיצוב בפריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה שנתיים שרשת המזון המקומית מגישה ללקוחותיה פריטים לבית החל מכלי בישול, דקורציה, מצעים ואפילו מוצרי חשמל. זה התחיל בסטנדים קטנים, עבר לעוד ועוד מדפים, תוספת של עמדה גדולה יותר והיום, כבר מדובר בקולקציה מגובשת ומעודכנת הנקראת GALA HOME. מבט חטוף בפרסומות שעלו לאחרונה לרגל פסח בערוצים המסחריים, וברור מיד שהמושכים בחוטים של רשת שופרסל עשו שיעורי בית ואף הצליחו להגיע לרמת מוצר דומה לזאת של רשת פוקס הום וגולף אנד קו. "אנחנו והקניינים של פוקס הופ וגולף אנד קו מסתובבים באותם מקומות מסחר, אנחנו בוחרים את אותה הסחורה, אלא שאצלנו המחירים הרבה יותר זולים. אף אחד לא יכול להתחרות במחירים שלנו" אומרת מנהלת עולם הבית של רשת שופרסל חגית גולדפרב. "הסיבה לכך ברורה, אנחנו קונים בכמויות הרבה יותר גדולות ולכן מקבלים את המחיר הנמוך ביותר. אין קשר בין מחיר מוזל ואיכות המוצר. הכל נובע מכוח הקנייה הגדול שיש לנו".

עוד בנושא:
מה חשבנו על הקולקציה החדשה של גולף אנד קו?
אייץ' אנד אם הום פתחה את שעריה בישראל. מה חשבו הלקוחות הראשונים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קולקציית הרויאל המוזהבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמהיל המוצרים של הרשת מציע קשת ענפה של סגנונות כדי לקלוע לטעמם של כמה שיותר לקוחות. סגנונות עיצוב המבוססים על מראה טרופי עם האננס ששולט היום כמעט בכל זירה, קקטוסים, נופים טרופים ועוד. בקולקציית הרויאל של שופרסל הזהב והנחושת שולטים, בליין הטימבר הטבע מככב באמצעות חומרים טבעיים ובמבוק, בקולקציה הימית גווני תכלת וצדפים, הלוק האוריינטלי מציע בשופרסל כלים בסגנון מרוקאי ובמחלקת הרטרו מוצרי חשמל קטנים.

"למדתי שאני לא צריכה לקלוע לטעם של הלקוחות שלנו - כלומר לטעם הישראלי. הפריטים לעיצוב הבית שאנחנו מביאים לרשת בראש ובראשונה מעודכנים על פי צו האופנה הנוכחי ששולט בעולם" אומרת גולדפרב. "אני מבקרת פעמיים בשנה בתערוכה לעיצוב הבית Maison & Objet שנערכת בפריז ושואבת משם את הבשורות החדשות. אותן אני מביאה ללקוחות שלנו וזה עובד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסניפים הגדולים יש אפילו הצעת הגשה של הכלים על שולחנות ערוכים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג הצעיר אמנם קיים שנתיים אבל כבר בתחילת דרכו מאתגרת את הלקוחות עם עוד ועוד מוצרים חדשים שמוצאים מקום על המדף "בכל שנה אנחנו מביאים שתי קולקציות גדולות ועיקריות לקראת ראש השנה ופסח, אך בד בבד כל חודש נכנסת קולקציה מתחלפת, לפי מגוון של נושאים" כלשונה של גולדפרב. "עשינו מהפכה בעולם הסירים עם מחירים מתחת ל-100 שקלים לסיר (נירוסטה, ציפוי נחושת). מה שמאפשר ללקוח להחליף את הכלים בבית בתדירות וביתר קלות. כך גם בתחום המצעים, סט מצעים עשוי 100% כותנה סאטן עולה אצלנו 149 שקלים. ג'רסי שברוב המקומות מגיע בתפזורת שהלקוח צריך להרכיב לבד, אצלנו עולה 149 שקלים קומפלט".

היתרון הגדול בקולקציית עיצוב הבית של רשת המזון - ברור. הלקוח כבר נמצא בין כותלו, רוכש את הירקות ומוצרי החלב ועל הדרך, נפגש עם הפריטים לבית תחת קורת גג אחת. אלא שהחיסרון במקרה הזה הוא שינוי בהרגלי הצריכה של הישראלים. מה שעובד שנים רבות באירופה ובארצות הברית מצריך זמן עיכול בישראל. שכן, חווית הקניה של מוצרים למקרר שונה בתכליתה מזאת של מוצרים לסלון או לחדר השינה. בנוסף, למרות ההשראה לקולקציות המגיעה מתערוכת העיצוב הנחשבת בפריז, אין טעם לחפש בפריטים של השופרסל הוט קוטור. מיותר לציין שמדובר בפריטים ליום יום, לא מותגים של מעצבים מוכרים אך חשוב לציין שלא סחורה סוג ב'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקולקציה הטרופית מציעה אננסים על גבי כלים שונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"האתגר הגדול שלנו הוא לייצר בולטות בסניפים. מסכמת גולדפרב. "להצליח לפתות את הלקוח להרים גם את סט המצעים ולעורר את החשק לרענן את הבית גם כשזה ליד הבצל והעגבנייה".

בשל מגבלות שטח, את הקולקציה המלאה של GALA HOME אפשר להשיג ב-40 סניפים של הרשת (אקסטרה ודיל) ברחבי הארץ. שאר הסניפים הקטנים מציעים קולקציות מצומצמות המותאמות לחגים.

מחירים לדוגמה:
סירים ומחבתות נירוסטה ידית נחושת מ-59.7-101.70 שקלים
סט צלחות 18 חלקים -99 שקלים
סכום נירוסטה בצבעי כסף, נחושת, זהב, ברונזה 79 שקלים
מגוון מוצרי חשמל קטנים למטבח 99 שקלים
שרפרפים קטנים 79 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי הגשה מתוך הקולקציה האוריינטלית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלחת הגשה פלמינגו מתוך הקולקציה הטרופית, 39.50 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עציצי בטון 19.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרית נוי 29 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגוון אגרטלים דקורטיביים 39-59 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סט כלי אוכל מתוך קולקציית טימבר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוונים כחולים בקולקציה הימית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully