וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חוץ? טולמנ'ס מתחדשים באולם תצוגה לריהוט אאוטדור

5.3.2017 / 15:17

תשכחו מריהוט פלסטיק לבן ואנמי בחצר הבית. ריהוט מעוצב ומרשים לא פחות מהסלון צובר תאוצה בשנים האחרונות ומגיע לשיאים חדשים ואת אלה תוכלו מהיום לראות באולם החדש של טולמנ'ס

מערכת וואלה!

(בווידאו: ראיון מיוחד עם שוקי שוורץ - מבעלי טולמנ'ס במלאת 30 שנה למותג)

תעשיית עיצוב ריהוט החוץ החלה לצבור תאוצה בעשור האחרון. בשלב הראשון זה היה נראה תמוה לישראלים להשקיע ברהיטים שיעמדו בחוץ ויספגו שמש וגשם ובכלל לא יהיו בשימוש רב. אך עם הזמן הרעיון נטמע היטב והפך לחלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של הבית (השיפוץ או השדרוג). המרפסת, הגינה והחצר הפכו לאחד ה"חדרים" המושקעים והמטופחים ביותר בבית. המגמה הזאת נמצאת בתנופה מתמדת במיוחד בישראל - כשמזג האוויר מאפשר זאת הרבה יותר ממדינות אירופאיות, שאחראיות בעיקר לעיצוב רהיטים מסוג זה. יתרה מכך, תרבות האירוח בארץ היא כמו חלק בלתי נפרד מהגנים המקומיים. לכן, השימוש בחוץ והאירוח בו מקבלים משנה תוקף.

עוד בנושא:
מחפשים שולחן מעוצב לסלון? הנה 22 המלצות שלנו
אתם יושבים? מצעד ספות שוות
באים מלמטה: הכירו את השטיחים המופרעים בעולם

הטכנולוגיות המתפתחות תרמו תרומה עצומה לפלח הזה של עולם העיצוב. כשסוגי בדים, עצים וחומרים הופכים לעמידים במיוחד - היצע האפשרויות בלתי מוגבל. כך, הפכו ה"חדרים" עם התקרה הכי גבוהה בבית לפעילים במיוחד, לפעמים בדיוק כמו פעילותו של הסלון.

אולם תצוגה חדש לריהוט חוץ של טולמנ'ס. טולמנ'ס,
האולם החדש של טולמנ'ס בהרצליה. לא תמצאו הבדל רב בין הלוק של הפנים לבין הלוק של החוץ/טולמנ'ס

בימים אלה רשת טולמנ'ס פותחת אולם תצוגה חדש ובו, תמהיל מגוון של רהיטי חוץ וגן, עם כל בשורות החדשות והטרנדים המובילים ביותר שהושקו במהלך שבוע העיצוב במילאנו. בין המותגים הבולטים בתצוגה אפשר למצוא את פריטים של המעצבת פאולה לנטי, קטל, ודדון. "ההתייחסות לרהיטי חוץ היא בבחינת הרחבה של הסלון - הסלון יוצא החוצה. מערכות הישיבה נראות לשימוש פנים אך החומרים ועמידותם מתאימים לשימוש חוץ" נמסר מטולמנ'ס.

כמו בעולם ריהוט פנים על החדרים השונים, בעיצוב רהיטי חוץ ישנן מגמות בולטות וצבעים מובילים. באולם החדש של טולמנ'ס אאוטדור, לא התעלמו מהנושא וכך, הקולקציות צפויות להתחלף פעמיים בשנה. הצבע ששולט היום בתחום זה הוא הירוק על גווניו השונים, גווני תבלינים שכן על פי פנטון הפך להיות הצבע המוביל לשנת 2017,. לצד אלה אפשר למצוא גם תוספות גוונים של חמרה ואדום שכמו מעניקים את הטוויסט והפיקנטיות בכל התצוגה.

חומרים שהיו נפוצים בשימוש פנים הבית כמו למשל שיש, טראצו ואלומיניום מתחילים לככב גם מחוצה לו. טכנולוגיות העידן החדש הן שמאפשרות יציאתם של חומרים אלו החוצה מבלי שיינזקו וכמובן מבלי לטרוח לתחזוקם השוטף של המשתמשים במהלך השנה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אולם תצוגה חדש לריהוט חוץ של טולמנ'ס. טולמנ'ס,
אולם תצוגה חדש לריהוט חוץ של טולמנ'ס/טולמנ'ס

סגנון הקליעה המאפיין את ריהוט החוץ ממשיך את דרכו הוותיקה גם בשנה הזאת. אולי זה סימן ההיכר של רהיטי חוץ עוד מימים ימימה, אלה שעם השנים סגנון זה מקבל טוויסטים מקוריים, פיתוחים ושדרוגים. הקליעות הרבה יותר מורכבות ומעניינות ויזואלית והן כמו מפיחות חיים חדשים בעיצובים הקלאסיים.

כורסאות החוץ מקבלות את מירב תשומת הלב בז'אנר הזה של עולם העיצוב. מעצבים רבים מאותגרים באלו, שאמורות לשמור על מראה עיצובי שעומד בסטנדרטים דומים לריהוט הפנים ועדיין לעמוד בתנאי מזג האוויר החיצוניים. דוגמה להתמודדות מסוג זה באה לידי ביטוי ברהיטים שמעצבים בני הזוג ניפה דושי וג'ונתן לויאן. אלו משקפים מגמה נוספת של כניסת מעצבים בעלי שם לתחום החוץ ביניהם, גם פטרישיה אורקיולה מצאה עניין לא קטן בפלח האמור.

שולחנות החוץ הם לא עוד פלטה וארבע רגליים שאפשר להניח עליהם את העיתון בשבת בבוקר. השולחנות החדשים מתחרים באופן ישיר עם אלה שבסלון או בחדר המשפחה ובכך מעניקים לבית מראה מושלם, כאילו היה חליפה בהזמנה.

טולמנ'ס אאוטדור, המנופים 2 הרצליה

מחירים לדוגמה:
כורסה מדגם Copia של קטל - 15,980 שקלים
כורסה מדגם Mbrace של דדון - 11,720 שקלים
כורסה מדגם דאלה של דדון - 11,760 שקלים

אולם תצוגה חדש לריהוט חוץ של טולמנ'ס. טולמנ'ס,
כורסת חוץ בעיצוב סטודיו דושי לויאן/טולמנ'ס
אולם תצוגה חדש לריהוט חוץ של טולמנ'ס. טולמנ'ס,
כורסאות צבעוניות קלועות מדגם דאלה של דדון/טולמנ'ס
אולם תצוגה חדש לריהוט חוץ של טולמנ'ס. טולמנ'ס,
כורסת כנפיים מדגם Mbrace של דדון עם כריות נוי וכרית ישיבה/טולמנ'ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully