וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן בסתר: הפנטהאוז של טראמפ נמכר לאשת עסקים סינית

שישה חדרי שינה מפוארים, חמישה חדרי רחצה מפנקים ונוף חלומי שצופה על כל התפוח. אשת עסקים סינית רכשה את אחד הפנטהאוזים המפוארים של נשיא ארצות הברית- בעסקה שקטה במיוחד

טראמפ פארק אבניו. ספלאש
דיירת חדשה בבניין הכי מפורסם בתפוח/ספלאש

נשיא ארצות הברית אמנם הכריז שהוא פורש מעסקיו הפרטיים עם כניסתו לבית הלבן. טראמפ העביר את האימפריה שבנה במשך שנים לילדיו שינהלו את המותג החזק, אך כל עוד אין נאמן חיצוני שיפקח על הנכסים הנאמדים ב-3.7 מיליארד דולרים - הכיס שאליו משתלשלים המיליונים הם אותו הכיס של האיש מספר אחת בעולם. השיח הזה מבעבע במיוחד בימים אלה עת אשת עסקים סינית, בעלת חברה המעניקה ייעוץ עבור חברות אמריקניות המבקשות לעשות עסקים בסין. זאת התאהבה בפנטהאוז של נשיא ארצות הברית ובלי להתמהמה הוציאה עליו כ-16 מיליון דולרים.

עוד בנושא:
לא כולל הבית הלבן: מצעד הבתים של נשיא ארצות הברית
כל ההגבלות שחלות על משפחת טראמפ בעיצוב הבית הלבן
לפני הבחירות: הבית בו גדל טראמפ עומד למכירה

שיאו יאן צ'אן רכשה את הפנטהאוז של טראמפ השוכן במגדלי "טראמפ פארק אבניו" שבניו יורק ב-21 בפברואר והיא נחשבת לרכישה המשמעותית מאז טראמפ הפך לנשיא. הפנטהאוז משתרע על 386 מ"ר, הוא כולל שישה חדרי שינה וחמישה חדרי רחצה. העיצוב כידוע, מפואר להפליא. הלוק והלוקסוס מגיעים הרי כעסקת חבילה לכל מה ששייך לטראמפ. בבניין יש לובי פומפוזי עם אבטחה של 24/7 וחדר כושר לנוחות כלל הדיירים.

לטובת אלו שמרגישים החמצה ברכישה האמורה נציין כי הפנטהאוז האמור מעולם לא פורסם כנכס למכירה. מכאן, סביר להניח שקשרי עבודה ואינטרסים עסקיים תרמו לעסקה.

טראמפ פארק אבניו. ספלאש
16 מיליון דולרים תמורת 6 חדרי שינה וחדר כושר צמוד/ספלאש
טראמפ פארק אבניו. ספלאש
אשת העסקים הסינית תהנה משטח של 386 מ"ר ונוף ללב השוקק של ניו יורק/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully