וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תדעו שלא מסבנים אתכם?

21.2.2017 / 10:28

בבדיקת נוזלי שטיפת הכלים של רפי גינת, עולה כי סנו ספארק מכיל יותר מ-24% חומר פעיל והוא יעיל ביותר לשטיפת כלים

יח"צ - חד פעמי

כלים. כמה אנחנו שונאים לשטוף אותם! אפילו היום, בעידן המדיח, עדיין יש מספיק מחבתות, תבניות וסירים שממלאים את הכיור בסיום כל ארוחה. מול הכיור הגדוש והמשומן, הנחמה היחידה שלנו היא נוזל כלים יעיל, שיהיה חזק מספיק כדי לעבור את כל הטקס הזה בזמן קצר ובמאמץ קטן.

מסתבר שיש הבדלים לא קטנים בין ביצועי הנוזלים השונים.

אז איך תדעו אם נוזל הכלים שלכם יעיל מספיק? לפני שאתם בוחרים את נוזל הכלים הבא שלכם, שאלו את עצמכם שש שאלות:

1. האם הנוזל שלי מקציף? סבון כלים יעיל יוצר קצף לבן ועשיר על כרית הניקוי. הקצף נשאר על הכרית לאורך זמן ולכן אין צורך להוסיף סבון לעיתים קרובות. חיסכון של חומר וזמן.
2. איך הוא מסתדר עם שומן? סבון כלים יעיל יסיר את השומנים בקלות מהסירים ולא ישאיר אחריו שכבת שומן דקה על הצלחות. כושר הסרת השומן מושפע מאחוז ומסוג החומר הפעיל.
3. האם הכלים יוצאים מבריקים? סבון כלים יעיל יבריק את הכלים ביסודיות. את ההברקה קל לראות על כלים כמו סכו"ם וכוסות זכוכית.
4. כמות החומר הפעיל מומלץ להסתכל על אחוז החומר הפעיל שעל התווית – אחוז זה משקף את כמות החומרים ש"עושים את העבודה" בעצם...
5. איך הריח? תמיד נעים לשטוף כלים ובו זמנית ליהנות מניחוח נעים.
6. האם האריזה נוחה לשימוש? במיוחד כשמדובר בנוזל כלים בו משתמשים יום יום, נוחות מזיגת הסבון מן האריזה לספוג חשובה במיוחד. זו הסיבה שרבים מאתנו מעבירים את הסבון לאריזה עם משאבה. שימוש בבקבוק עם משאבה מקל על פעולת השטיפה ומאפשר מינון מבוקר וחסכוני של נוזל הכלים.

במהלך חודש דצמבר בדק רפי גינת את סבון הכלים סנו ספארק במעבדת יורופינס שבגרמניה; מעבדה בעלת שם עולמי המתמחה בבדיקות מוצרים ובאימות הצהרות יצרנים. גינת מצא כי בנוזל הכלים סנו ספארק יש יותר מ-24 אחוזים של חומר פעיל והוא יעיל ואיכותי.

סנו ספארק עומד בדרישות גבוהות ביותר, מסיר שומנים ביעילות ומעניק ברק של ניקיון. כמות קטנה של נוזל מספיקה למספר רב של כלים; ועוד יתרון - ניתן להשיגו באריזה עם משאבה! גם נוח יותר וגם חוסך בכמות הסבון.

שתהיה לכם שטיפה נעימה!

תוכן פרסומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully