וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה? H&M מצפים שנחליף את הסלון כל עונה

19.2.2017 / 10:27

בעוד כפחות מחודש יפתחו בישראל מספר חנויות לעיצוב הבית של הרשת השבדית H&M. המעצבת הראשית מצפה שנחליף את הכריות בסלון כל עונה וממש לא מאוימת מנוכחותה של האחות השבדית הבכורה. ראיון מיוחד

H&M  הום בישראל. הנס מוריץ,
תאלצו להתרגל כל שנה ללוק חדש בבית/הנס מוריץ

לפני שבע שנים פתחה H&M את סניפה הראשון בישראל. כולנו זוכרים את המהומה הרבה שהתחוללה שם ביום הפתיחה. אלפי בני אדם נהרו מכל קצות הארץ ויצרו תורי ענק שלא היו כמותם. ענקית האופנה השוודית זכתה לקבלת פנים נדירה שהתפתחה לאהבה גדולה שמונה למעלה מ-19סניפים. המוטו של הרשת שדוגל באופנה טרנדית ועדכנית במחירים נמוכים התלבשה היטב על הקהל הישראלי. בחודש הבא, יגיע H&M הום, המותג לעיצוב הבית של הרשת, וינסה לשחזר את ההצלחה.

ב-16 למרץ עתיד להיפתח הסניף הראשון בקניון ראשונים החדש בראשון לציון, ולמחרת תושק החנות החדשה בעזריאלי. אחרי מתיחת פנים ותוספת של כ-300 מ"ר יושק המותג להלבשת הבית לצד מחלקות ההלבשה המוכרות." הגישה שלנו ב H&M הום זהה למחלקת האופנה. אנחנו מעצבים מגוון מוצרים עונתיים וטרנדים להלבשת הבית," מספרת המעצבת הראשית של המותג אבלינה קארביאב . "זה טבעי לנו לחשוב על הבית שלנו באותה הדרך בה אנו חושבים המלתחה שלנו. אנחנו מקבלים המון השראה מקולקציות האופנה שלנו בכל מה שקשור למגמות, צבעים ואיכויות. בדיוק כמו באופנה, אנחנו מציעים אפשרויות רבות ושונות שמתחלפות מידי עונה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתייחסו לעיצוב הבית כמו למלתחה שלכם. מגבת רחצה מכותנה 89.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-2009 הושק H&M הום בשוודיה כמקבילה מושלמת של מחלקות האופנה. לשתיהן יש את אותה נוסחה- פריט אופנתי באיכות טובה לעונה הקרובה. בכל מה שקשור באופנה, הנוסחה הזו התקבלה בצהלה בקרב הקהל הישראלי. אפילו שאחוז מכובד מהאוכלוסייה לא הכיר את הרשת טרם בואה, הרעיון התאים לצרכן הישראלי כמו כפפה ליד. השאלה היא- האם הקונספט של הלבשת הבית מידי עונה תשנה את הרגלי הקנייה של הצרכן הישראלי. " הכל אצלנו בנוי על מגוון", מסבירה אבלינה, " אנו שואפים להציע מוצרים בעיצוב נקי, עכשווי ומגוון. אנחנו מעוניינים להדגים ללקוחות שלנו כמה שזה פשוט ולא יקר לעדכן את בתיהם ולהשתעשע בהלבשת הבית."

מי שמכיר את מחלקת הבית של המותג ממסעותיו מעבר לים ודאי מברך על בואם, אבל יש שחושבים שהפעם הזו תהיה יותר מאתגרת עבור הרשת השוודית. נתחיל בזה שליבנו כבר שבוי אחרי שוודית אחרת, ונמשיך בכך שקשה לשנות את הרגלי הקנייה שלנו, במיוחד שאנו מתבקשים לשנות גישה ולהתייחס לכריות הסלון כמשהו עונתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יציאות חמודות של הרשת השבדית. מצעים לילדים 129 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בית הוא המרחב הפרטי שבו אתה אמור להירגע ולהיות עצמך. כשהבית לא מקבל תשומת לב זה כמעט כמו הזנחה עצמית. חשוב להקדיש תשומת לב לבחירות שלנו, לבחור בדברים שאנחנו אוהבים- הבית שלנו הוא ההשתקפות של האישיות שלנו. זה מדהים כמה בית יכול לספר על בעליו. בדיוק כמו אופנה, זה מהנה לשחק עם עיצובים שונים כאמצעי ביטוי. בסופו של דבר, זה להישאר נאמן לעצמך. זה לא משנה אם אתה בוחר לעצב כל חדר בבית בסגנון שונה או שאתה דבק בסגנון אחד- עיצוב מוצלח מתרחש כאשר הוא מספר משהו על האדם שגר בו."

מה הטיפ שלך לעיצוב מוצלח?
"קחו את הזמן לגלות מה עושה אתכם מאושרים ולכו על זה. צריך להרגיש את החלל, לחיות בו במשך זמן מה ולאחר מכן להחליט באילו רהיטים ואביזרים תרצו להלביש את החלל. מלאו את הבית בדברים שאתם באמת אוהבים, חפצים בעלי משמעות וכאלו שמשמחים אתכם".

מה הפריט האהוב עליך מהקולקציה החדשה?
"אנחנו עוסקים באופנת הבית ולכן, ואנחנו באמת רוצים לעודד את הלקוחות שלנו ליהנות ולהביע את הסגנון הייחודי שלהם באמצעות הקולקציות שלנו. יש לי אהבות רבות, כמו: כרית בהדפס כחול, מחזיק נר שובב בצורת ציפור ואת הסלים הקלועים".

מה ה"בסט סיילר" של H&M הום?
"הכריות הדקורטיביות הן ללא ספק מוצר הדגל שלנו. יש לנו מגוון כה רחב של כיסויים שמשתנים מידי עונה. חלקן חלקות בצבעים אחידים, חלקם מוגדרות על ידי טקסטורה ואחרות בעלות עיצובים גרפיים שמכניסים דמויות אמתיות אל תוך הבית. כריות יכולות לשנות באופן מיידי את החלל ולחבר בין אלמנטים שונים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המוצרים הנמכרים ביותר ברשת: כריות נוי 59.90 שקלים. איקאה יכולה להיות רגועה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אי אפשר להתחמק הרי מנוכחותה של איקאה בישראל. האם לדעתך, היא תהווה אתגר בכניסה של H&M הום לארץ?
"יש לנו לא מעט מתחרים, אך אנחנו מאד ממוקדים בעשייה שלנו", מספרת אבלינה, " אנחנו בוחנים את עצמנו ללא הרף במטרה להפתיע את לקוחותינו ולעלות על הציפיות שלהם מאיתנו, במובן הזה אנחנו המתחרה הכי גדול שלנו. אנחנו ממוקדים בעיצוב קולקציות מגוונות ואיכותיות במחיר הטוב ביותר. המטרה היא שכל אחד ימצא את העיצוב המועדף עליו".

מה את יודעת על ישראל? ביקרת פעם?
"עדיין לא היתה לי ההזדמנות לבקר בישראל, אבל אשמח להגיע. יש לי חברים שביקרו בתל אביב והתאהבו בעיר. ההיסטוריה, התרבות, המקומות היפים והאוכל! אז ישראל ותל אביב הם בהחלט ברשימת הנסיעות שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלחת פורצלן מודפסת 29.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קערה מפורצלן 29.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפיות נייר צבעוניות 9.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
H&M  הום בישראל. הנס מוריץ,
H&M הום בישראל/הנס מוריץ
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארגז אחסון למטבח 129 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטיח אמבטיה 59.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה שולחנית מוזהבת 99.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully