וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים רחוק רואים שקוף: כל השיטות לניקוי חלונות

מערכת וואלה! בשיתוף סנו

16.2.2017 / 16:10

כדי ליהנות מהנוף הנשקף מחלונכם או אפילו להתענג מקרני השמש, החלונות שלכם צריכים להיות נקיים. כל התשובות לניקוי יסודי ויעיל

כולנו מנסים לדחות כמה שאפשר את המטלה הסיזיפית של ניקוי החלונות. זה קצת כמו לצאת לקרב עם בוץ, אבק, מים ועיתון מטפטף. אבל אחרי שמנקים וצולחים את המשימה התוצאה בהחלט משתלמת! אפשר לראות את הנוף, את השמיים או את הגינה שבחוץ. מומלץ להקפיד ולנקות את חלונות הבית ביסודיות לפחות פעם בחודש. אז נכון שהדרך לחלונות מבריקים רצופה בלא מעט שלבים אך דאגנו לספק לכם מדריך קצר, יעיל וקל במיוחד.

אילוסטרציה - ניקוי חלונות. ShutterStock
רוצים לראות את הנוף שבחוץ? הקפידו על ניקוי החלונות/ShutterStock

רשתות: הסירו את הרשתות בזהירות והכניסו אותן לאמבט עם מים פושרים ונוזל לניקוי כלים. השרו אותן למשך חצי שעה. לאחר מכן, קרצפו אותן בעזרת מברשת רכה, שטפו היטב והניחו להן להתייבש לחלוטין.

תריסים: הדרך לחלונות נקיים דורשת טיפול מסור בתריסים שמתמלאים גם הם באבק, בוץ ולכלוך. תחילה, מלאו דלי עם מים וחומר לניקוי כללי. כדי להקל עליכם ולהפוך את המטלה למהירה ויעילה במיוחד, גרבו גרב על היד – כזאת שאינה בשימוש, טבלו אותה בדלי ונגבו בזריזות כל תריס עד לניקוי כל השלבים. בסיום עברו על התריסים באמצעות מטלית מייקרופייבר נקייה ויבשה.

ניקוי חלונות. ShutterStock
אל תשכחו לנקות את מסגרת החלון שנוטה לצבור לכלוך/ShutterStock

חלונות: רססו על החלון חומר לניקוי חלונות כגון סנו קליר ונקו בעזרת עיתון או מגבת נייר תוך כדי תנועות סיבוביות. ניתן להחליף את תרסיס הניקוי בתמיסת ניקוי שמכילה 4 כוסות מים, כוס חומץ וחצי כוס נוזל לניקוי כלים. נגבו ביסודיות עד שיתקבל חלון נקי וחף מסימני טפטוף.

מסגרת החלון: מסגרות החלונות יכולות להיות עשויות מחומרים שונים – עץ, פלסטיק או פרופיל אלומיניום. לכן, כדאי לבחור בחומר הניקוי המתאים למסגרת החלון שלכם. ע"י מטלית והתזת החומר תגיעו להברקה מקסימלית של המסגרת. הקפידו לנגב את המסגרת ביסודיות עם מטלית מיקרופייבר עד לייבוש מוחלט כדי למנוע סימנים ולקבל תוצאות מבריקות.

הפקת ניקיון מיוחדת של וואלה! בית ועיצוב. זיו שדה
מגבות נייר ועיתונים יסייעו במשימה/זיו שדה

מסילות: אל תזניחו את המסילות שצוברות לא מעט אבק ולכלוך. ראשית, שאבו את המסילות באמצעות הפייה הצרה של השואב. לאחר מכן, טבלו מטלית במים וסבון כלים ולפפו אותה על סכין מטבח פשוטה (למריחה) או לחילופין סרגל. כך תוכלו להגיע אל כל האיזורים הצרים ולנקות את המסילות ביסודיות רבה. בסיום, עברו על המסילות פעם נוספת עם מטלית יבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully