וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורות ומעוצבות: כמו בשדרות רוטשילד רק במחיר הוגן

14.2.2017 / 9:42

מעצבת גרפית וסטרט-אפיסט עיצבו את דירתם הראשונה עם הרבה צבע והומור. המיקום: שדרות יהודית בתל אביב, המחיר: 4,500 שקלים בחודש, והאווירה? לא פחות שווה משדרות רוטשילד

שילוב אקלקטי של צבע, טקסטורות ואמנות בדירה בתל אביב. מגד גוזני
סלון מואר במיוחד ושילוב של חפצים צבעוניים ואישיים/מגד גוזני

לאן הגענו?
שדרות יהודית בתל אביב, לדירת 2 חדרים, בגודל 60 מ"ר.

כאן גרים
טל לוי (28) ודור זומר (31), בני זוג מזה 4 שנים. "בת דודה שלי ואח שלו יצאו בעבר. באיזשהו שלב הם החליטו לעשות שידוך ויצא להם ממש מוצלח", מספרת טל בחיוך. בימים אלה היא מג'נגלת בין עבודתה כדיילת אוויר באל-על לבין עיצוב גרפי באופן עצמאי. "אני אוהבת לקחת רעיון ולבנות סביבו מוצר שיוצא בסוף אל העולם. זה תחום מאד סוחף בעיניי, עם הרבה ויזואליה, צבע ורגש". דור אף הוא עוסק בעולם האמנות אך מכיוון אחר. כמייסד וסמנכ"ל טכנולוגיה של אפליקציית "מיוזלופ" הוא בנה פלטפורמה שמטרתה לשפר את חוויית הביקור במוזיאון. "זה בעצם כלי תיווך בין מוצגים במוזיאון לילדים ובני נוער, בשילוב של משחק ותוכן ליצירת חוויה אינטראקטיבית ומשמעותית", הוא מסביר. בזמנם הפנוי אוהבים השניים לטייל ולבלות זמן איכות עם חברים.

טל ודור דיריים בשדרות יהודית בתל אביב. מגד גוזני
כשמעצבת גרפית וסטרט-אפיסט בתחום האמנות נפגשים. טל ודור/מגד גוזני

יגעת ומצאת
אחרי מספר שנות מגורים בדירות שותפים במרכז תל אביב החליטו בני הזוג לעבור לגור ביחד לפני שנתיים וחצי. "חיפשנו דירה עם חנייה, בתקציב שפוי, מה שהוביל אותנו לאזור הזה", הם נזכרים. על אף החשש ממיקום פחות מרכזי, השכונה התחבבה עליהם במהרה, כמו גם בעלי הדירה שחתמו איתם חוזה ארוך טווח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
איזון בין צבעים עזים וגוונים ניטרליים, יוצר הרמוניה נעימה בסלון. מגד גוזני
איזון בין צבעים עזים וגוונים ניטרליים, יוצר הרמוניה נעימה בסלון/מגד גוזני

הום סטיילינג
המעבר לדירה משותפת עוררה בבני הזוג התרגשות ורצון ליצור בה אווירה ביתית ומושקעת. "אני מאוד מתחברת לסגנון אקלקטי שמשלב הרבה צבע, אמנות וטקסטורות", מספרת טל, "אז היה לי חשוב שכל אלה יהיו נוכחים בחלל". התחושה שביקשה הדיירת להעביר מורגשת כבר במבואת הכניסה הכוללת קיר עמוס פריטים מעניינים. מראה משוק פשפשים בניו יורק, נוצה ששימשה בעבר כקישוט לעץ כריסטמס וציפור קרמיקה מליסבון, מושכות את העין ויוצרות את המראה המבוקש. בהמשך ממוקם הסלון, גם הוא צבעוני ומלא חיים. השטיח במרכז החדר למשל, נבחר בוורוד ועל הקיר שמעליו נתלה קולאז' תמונות ממוסגרות שמכיל שלל צבעים ודמויות. בכדי ליצור איזון בחלל, נבחרו ספת ר' ופוף בגוונים של אפור ופרטי טקסטיל בשחור לבן.

במטבח- הפאנלים נצבעו בלבן וידיות הארונות הוחלפו. מגד גוזני
במטבח- הפאנלים נצבעו בלבן וידיות הארונות הוחלפו/מגד גוזני

בשל גודלו המרשים של הסלון, יצרו בשטחו הדיירים פינות ייעודיות נוספות. את פינת האוכל הם הרכיבו משולחן וסט כיסאות מדירה קודמת, ולשדרוג המראה הוסיפו יחידת מדפים סמוכה שעליה שלל פריטים מדליקים שנרכשו בטיולים שונים בעולם. פינת העבודה שממוקמת בצדו השני של שולחן האוכל בנישה ייעודית, משמשת את שניהם לעבודה בבית, כמו גם לאחסון חומרי העבודה של טל. "יש לי כל מיני פרויקטים שאני עובדת עליהם מפעם לפעם", מסבירה הדיירת, "מחברות מעוצבות משלי, פוסטרים וכדומה". את לוח ההשראה המונח על שולחן העבודה היא יצרה מרשת מתכת המיועדת במקור לגידול צמחים מטפסים, כשבמקום צמחייה נתלו כאן שלל גלויות נבחרות.

חדר שינה במראה מינימליסטי. מגד גוזני
ביחס לשאר החדרים בבית, חדר השינה מתאפיין במינימליזם/מגד גוזני

סדרת גלויות נוספת אפשר למצוא במיקום פחות שגרתי- המטבח. צבעיהן העזים של הגלויות מחמיאים לצבע הלבן הדומיננטי בחלל. "כדי לעדן קצת את המראה המיושן של הארונות צבענו את הפאנלים שביניהם בלבן והחלפנו ידיות", מסבירים הדיירים. מול ארונות המטבח ניצבת יחידת מדפים מעץ המאחסנת אוסף כלים שטל מטפחת מזה מספר שנים, הכולל קעריות, ספלים וכלי מטבח נוספים שנבחרו בקפידה. בהמשך ממוקם חדר השינה, שביחס לשאר חדרי הבית, מתאפיין במינימליזם. ארון קיר, מיטה ושידת עץ קטנה מספקים את בני הזוג. "גם ככה את כל תשומת הלב תופסת הכילה", הם צוחקים, "היא הכרחית כאן בגלל היתושים, לא שמנו אותה מטעמי עיצוב".

פריטים במבואה. מגד גוזני
פריטים נבחרים מקבלים את פני הנכנסים לדירה/מגד גוזני

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4,500 שקלים לחודש; ארנונה- 350 שקלים לחודשיים; חשמל- 500 שקלים לחודשיים.

פאנלים
חלוקת התפקידים מעוררת ההשראה של בני הזוג מכילה כלל יסוד בסיסי: כל אחד מהם עושה את מה שהשני פחות אוהב לעשות. כך למשל, דור אחראי על כביסות וניקיון השירותים (מטלות השנואות על טל), בזמן שהיא אמונה על הספונג'ה השבועית. "אנחנו לא פנאטיים אבל מקפידים לשמור על הדירה מסודרת ונעימה על בסיס יומיומי", הם מסכמים.

מקרר של דיירים בשדרות יהודית. מגד גוזני
בתוך המקרר: גבינות וזיתים. מחוצה לו: רימונים בשפע/מגד גוזני

דו"ח מקרר
מכיוון שלא ניחנו בכישורי בישול מתקדמים, לדברי השניים התבשילים המרשימים ביותר שלהם מסתכמים בשניצלים וסלטים. מסיבה זו הם אוכלים הרבה בחוץ ובסופי שבוע מתארחים אצל המשפחה על פי רוב. במקרר שלהם יש תמיד זיתים, גבינות וכמות נכבדה מהפרי האהוב עליהם- רימון.

עתידות
לפני חודשים ספורים חתמו בני הזוג על חוזה שכירות לשנתיים, כך שהם צפויים להישאר בדירה לפחות בשנתיים הקרובות. לאחר מכן היו שמחים לחיות בחו"ל תקופה, שבסופה ישובו לארץ. בכל הנוגע לעתיד הרחוק יותר הדעות חלוקות. טל רוצה להישאר בתל אביב, בזמן שדור פחות מחובר אל העיר הגדולה. "זה תלוי מאוד בעבודות שיהיו לנו בעתיד" חותמים הדיירים, "כרגע טוב לנו כאן".

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות? כנסו לכאן

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

מזכרות מטיוליה של הדיילת בעולם, מקשטות את המדפים. מגד גוזני
מזכרות מטיוליה של הדיילת בעולם, מקשטות את המדפים/מגד גוזני
כורסה שעוצבה על ידי הדייר. מגד גוזני
כורסה מעשה ידי קרוב משפחה, מספקת מקום ישיבה נוסף לעת הצורך/מגד גוזני
שולחן אוכל משמש כשטח עבודה נוסף. מגד גוזני
שולחן אוכל משמש כשטח עבודה נוסף/מגד גוזני
רשת גינון לצמחים מטפסים, הפכה ללוח השראה. מגד גוזני
רשת גינון לצמחים מטפסים, הפכה ללוח השראה/מגד גוזני
פריטים צבעוניים פזורים בכל פינה בבית. מגד גוזני
פריטים צבעוניים פזורים בכל פינה בבית/מגד גוזני
אוסף כלי מטבח. מגד גוזני
אוסף כלי המטבח המפואר של טל/מגד גוזני
צילומים, גלויות ואימאג'ים ממוסגרים. מגד גוזני
צילומים, גלויות ודימויים אהובים שמוסגרו, מרכיבים קולאז' שמח וצבעוני/מגד גוזני
איורים של האמן עמית שמעוני מככבים על מדפי המטבח. מגד גוזני
פינות חמד קטנות עם לוק פופי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully