וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות מחדר המיטות: מגבות ומצעים חדשים שכדאי לכם להכיר

מערכת וואלה! בשיתוף ורדינון

28.3.2017 / 9:40

צפיפות הבד והמגע הישיר של המצעים על העור עשויים להשפיע על איכות השינה שלכם. אך מעבר לאלו יש עוד כמה חידושים והמצאות ששווה לכם לראות

מערכת וואלה!

שוק המצעים בשנים האחרונות עבר מהפך של ממש. המצעים הפכו למצרך נגיש, ניתן להשיג דגמים נוחים, נעימים ואסתטיים במחירים השווים לכל כיס.

צמד המילים הראשון שיש להכיר בעת רכישת מצעים הוא "צפיפות הבד". המשמעות מתייחסת למעשה לצפיפות של מספר החוטים הנמצאים באינץ' מרובע, במארג של שתי וערב. אבל לא נלאה אתכם בחישובים מסובכים, כל שעליכם לעשות הוא לחפש את התווית הקטנה שעל המוצר ולראות עד כמה המספר של צפיפות הבד גבוהה. ככל שהמספר הזה גבוה - הבד חזק יותר ומכאן, אתם יכולים להבין שהוא איננו נשחק במהירות בכביסה, ויתרון נוסף שהוא מציע הוא תחושה נעימה ורכה למגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצעים כמשפיעים על עיצוב חדר השינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המצעים הנחשבים נוחים לרוב האוכלוסייה ובמיוחד בישראל מורכבים מ-100% כותנה. הם מתאימים במיוחד גם לקיץ וגם לחורף, לא מזיעים איתם והם עמידים בכביסות מרובות. אך אם יש לכם פטיש למראה ישר, רצוי לקחת בחשבון את העובדה שמצעי כותנה מתקמטים בקלות ומצריכים גיהוץ. הבשורה המשמחת בתחום היא שעם השנים נכנסו לשוק דגמים שנעשו בטכנולוגיה המונעת קמטוטים על גבי הבד. את המצעים מהסוג הזה אין סיכוי שתפספסו – הכיתוב על גביהם בנוסח: "אל קמט", תמיד יהיה ברור ובולט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצעי כותנה מצרית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף למצעים גם המגבות עברו שדרוגים בעולם הטקסטיל. הבשורה החדשה בתחום מביאה איתה מגבות שעשויות בטכנולוגיה מתקדמת הגורמת להן להתייבש במהירות אחרי השימוש. וכך, נעים להשתמש בהן ברחצה הבאה. אלו מתאימות במיוחד לקצב החיים האורבני והמהיר.

לטיפים נוספים ומיעד על מגבות ומצעים חדשניים צפו בראיון הווידאו שמופיע למעלה.

למידע על מבצעים ומוצרים של חברת ורדינון לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להתקלח, להתנגב ולצאת. עד הפעם הבאה המגבת תהיה יבשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully