וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משזלונג ועד דו מושבית: מה הספה שלכם אומרת עליכם?

2.1.2017 / 9:02

הספה המרכזית שניצבת בסלון מגלה לא מעט על אופי הדיירים. מספה שירשתם מהסבתא ועד הספה הפיסולית שאסור לגעת בה -האם בחרתם אותה על פי נוחות או נצמדתם לסגנון העיצובי? הנה כל מה שהרהיט הזה אומר עליכם

ספה. ShutterStock
הרהיט הדומיננטי ביותר בבית/ShutterStock

סופר מודרנית או קלאסית? בצורת ר' או דו מושבית? עיצוב החלל המרכזי, היא המשימה המאתגרת ביותר בדרך לעיצוב הבית. החלק החשוב והגורלי ביותר הוא בחירת מערכת ישיבה. ומאחר ומערכת הישיבה היא הפינה החשובה והשימושית ביותר בבית, אנו דואגים שתהיה פונקציונלית, פרקטית ותתפקד גם כאלמנט עיצובי. אחרי הכל, אנחנו מארחים בה, מבלים בה זמן איכות משפחתי וגם לא מעט שעות של רביצה מול הטלוויזיה. וכשנותנים על כך את הדעת לעומק - אפשר ללמוד לא מעט על דיירי הבית רק לפי הספה שניצבת בסלונם. אז מה הספה שלכם מגלה עליכם? האם הבחירה שלכם מבוססת על נוחות, סגנון או אולי המחיר? בואו וגלו מה הספה שלך אומרת על האישיות שלך.

ספה מעוצבת. ShutterStock
אלא לראותה בלבד/ShutterStock

מחוץ לתחום: הספה שאף אחד לא מורשה לשבת עליה
הספה שלכם היא רק חלק מאיזור הסלון הרשמי שאסור להתקרב אליו (רוצים לרבוץ בכיף? גשו לחדר הטלוויזיה הצמוד). אתם ממשיכי הדור הישן שניילן את הספות ומאמין שסלון צריך להיות ייצוגי. בקיצור, אתם פרפקציניסטים גאים שאוהבים סדר מופתי- הזזת הכריות בסלון או שינוי מיקומו של האגרטל לא יעבור בלי שתבחינו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ספה. ShutterStock
יד עשירית מסבתא/ShutterStock

הכל נשאר במשפחה: הספה שעוברת מדור לדור
יש לכם את אותה ספה חיוורת מאז שאתם זוכרים? אולי זה מפני שלפני שהיא הגיעה לסלון שלכם, היא הייתה בסלון של ההורים. אז פיזרתם עליה כמה כריות חביבות ושכנעתם את עצמכם שהיא סופר נוחה. בעוד שאנשים עשויים לתאר אתכם כחסכנים, אתם סולדים מההגדרה הזו. מבחינתכם, למה לזרוק משהו שיכול להמשיך לשרת אותך?

שזלונג ורוד. ShutterStock
אפשר למתוח את הרגליים/ShutterStock

הספה הבלתי נגמרת: ספת פינתית
אתם אנשים עסוקים שמעריכים את רגעי הרביצה מול הטלוויזיה בסלון. אתם רוצים שזמנכם הפנוי יעבור עליכם בנוחות מירבית מבלי שתצטרכו להתחשב בשאר השותפים לספה. אפשר לומר שאתם אנשים שדואגים לפנק את עצמכם בכל דבר שאתם עושים- אם זו מקלחות ארוכות, טקסי בוקר מפנקים. בסופו של דבר, חשוב לכם לבלות זמן איכות עם עצמכם.

ספה אדומה. ShutterStock
נוטפת סטייל - לא בהכרח עכשווי/ShutterStock

נוטפת סטייל עכשווי: המודרנית
היא נראית בכלל כמו פריט פיסולי, מפזרת כמויות של סטייל בסלון- אבל לא כל כך נוח לשבת עליה? הספה המודרנית שבחרתם מסגירה את סדר העדיפויות שלכם. המוטו שלכם הוא יופי על פני נוחות! זה אומר שלא יתפסו אותכם לעולם בכפכפים או שיער מרושל, כי בתפיסת העולם שלכם- החיים הם במה ואתם כאן כדי לתת שואו.

זוג יושב על הספה. ShutterStock
טובים השניים בצפיפות ובאינטימיות/ShutterStock

הדו מושבית: אוהבי הכירבולים
זה לא במקרה שיש לכם ספה שמעודדת נגיעה. אתם פשוט אוהבים להתכרבל! צפייה בסרט עם בת/בן זוגכם לא תהיה נוחה, ללא תהיו שזורים זה בזו. בעיקרון, אתם אנשים שלא אוהבים להיות לבד וזקוקים לחברה תמידית. כל המרבה הרי זה משובח (גם אם זה צפוף).

ספה מעור. ShutterStock
מוקפדת ומדויקת בדיוק כמו בעליה/ShutterStock

ספה קלאסית: משהו ישן וטוב
בכל מה שנוגע לעיצוב, אתם חיים בעולם מקביל שמקדש את הפנינים ואגדות כמו גרייס קלי ואודרי הפבורן. באופן טבעי, הספה שלכם תציע גלאם שמתאים לתקופה. בכלל, אתם מאלה שהנעליים שלהם תמיד מצוחצחות והבגדים שלהם תמיד מגוהצים למשעי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשביל דבר כזה צריך סלון גדול במיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספת שזלונג: לאוהבי הדרמה
אולי אתם לא גילה אלמגור, אבל יש לכם נטייה קלה לדרמה. אתם מעדיפים את החיים מעניינים ונוטים להשתעמם בקלות. ובין אם תודו בכך או לא, אתם אוהבים את החיים הטובים וכדי לספק אתכם צריך לא מעט משאבים.

ספת וינטג'. ShutterStock
ניחוחות של וינטג' באוויר/ShutterStock

בטעם של פעם: וינטאג'מניה
אתם בטוחים שנולדתם בעידן הלא נכון או שאתם פשוט מתגעגעים לפעם. בשני המקרים, סביר להניח שהבחירה בריהוט נוסטלגי לא נגמרת בספה. הבית שלכם הוא למעשה סוג של מוזיאון קטן שבתוכו אתם משוכנעים שהזמן עצר מלכת.

כלב מכוסה בשמיכה על הספה. ShutterStock
אל תשכחו לעשות מקום גם לדיירים הפרוותיים/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully