וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תעצבו את הבית לפי המזל שלכם

15.12.2016 / 9:33

עיצוב הבית משקף את אישיות דייריו, את חשקיהם וחלומותיהם. לכן, התאמה של גלגל המזלות לסביבת המגורים יכולה לחולל פלאים. לקשתים שביניכם כדאי לשלב צמחייה ולבני מזל דגים מומלץ לאמץ הרבה כחולים

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: פנטון מכריזה על הצבע הירוק כצבע לשנת 2017 שיתאים במיוחד לבני מזל מאזניים)

הבטחתם לביתכם מתיחת פנים שתרענן אותו לקראת השנה החדשה? והנה, השנה החדשה כבר בפתח ואין לכם מושג איפה להתחיל ומהו הצעד הנכון עבורכם? אולי התשובה נמצאת ממש מעל ראשכם וכל שצריך זה להביט לכוכבים. שינוי ועיצוב מחדש של הבית עשוי להיות תהליך סוחט רגשית. תורות כמו ה"פנג שואי" וה"זן" נועדו לסייע לנו בתהליך המורכב ולפעול להרמוניה בין הנפש והחלל. פנינו אל גלגל המזלות, במטרה להציע לכם עזרה בשינוי המיוחל ולמצוא את ההתאמה המדוייקת עבורכם. המדריך הבא יעזור לכם לקבוע אחת ולתמיד מהם הצבעים שהכי מתאימים למרחב הביתי שלכם. בואו וגלו כיצד המזל האסטרולוגי שלכם מציע לכם לעצב את הבית.

סלון בצבע אפור. שאטרסטוק, ShutterStock
מינימליזם שאיננו סגפני - לבני מזל גדי/ShutterStock, שאטרסטוק

גדי - אפור
22 בדצמבר- 19 בינואר

בני מזל גדי נחשבים ליעילים והאמביציוזיים ביותר בגלגל המזלות. הם ידועים בטבעם השמרני וחרוץ. הגדיים מעדיפים אורח החיים מסורתי ואינם מתפתים לקחת סיכונים. לקחנו את כל זה בחשבון והחלטנו לא לזעזע את עולמכם בצבעוניות מוגזמת. הצבע שישביע את רצונכם למהפך הנדרש הוא – הצבע האפור. הוא פשוט, רגוע ובעל קשת גוונים מרהיבה ועדינה שתספק מתיחת פנים אלגנטית לחלל שלכם. הגוון האפור ישתלב כצבע חדש על הקיר, על ארונות המטבח, ואפילו בפרטי טקסטיל משלימים, ויעניק לטלה מידה נכונה ומדויקת של שינוי. מכאן אתם יכולים להבין שגם קצפת בטון תבוא לכם טוב בסביבת המגורים וחללים מינימליסטים בלי יותר מדי עיצורים ותוספות דקורטיביות.

טיפ: הגוון הניטרלי הוא הבחירה המושלמת עבורכם. אישיותכם שעומדת איתן ולא נכנעת לטרנדים עיצוביים, תוכל למצוא את הגוון שמתאים עבורה ולהעניק שינוי לחלל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מטבח סגול. ShutterStock
לא מפחדים מצבעים בני מזל דלי/ShutterStock

דלי- צבעים מטאליים
20 בינואר- 18 בפברואר

אתם ללא ספק המיוחדים והמוזרים ביותר בגלגל המזלות. טעמכם נוטה לכיוון הבלתי רגיל – אתם אוהבים לשדך בין סגנונות וליצור שילובים מקוריים וייחודיים. למעשה, התכונה הכי מעוררת קנאה שלכם היא מקוריות. אתם נאמנים לטעמכם ללא שום התנצלויות. אולי הבית שלכם לא הכי נינוח, אך הוא מעוצב בקפידה ומאובזר בריהוט מודרני ואמנות מושקעת. בשל היותכם כאלה, אתם אוהבים לחרוג מהגבולות ולחשוב מחוץ לקופסה, במיוחד כשזה מגיע לעיצוב הבית. המזל שלכם מושך אתכם לפלטת צבעים מגוונת ויוצאת דופן: גוונים מטאליים ומשפחת הסגלגלים. כאנשי חזון סביבת המגורים שלכם צריכה להיות מלא בחיים. שלבו את קשת הגוונים על ידי התקנת טפט מעניין, מנורות זהובות, שולחנות צד ועוד.

טיפ: בחרו בצבעים שיעוררו בכם השראה ומקמו אותם במקומות מפתיעים, גם הדום מתחת לחלון זאת יציאה מעניינת.

סלון כחול. ShutterStock
לא מפתיע שהצבע הכחול שולט בבני מזל דגים/ShutterStock

דגים- כחול
19 בפברואר – 20 במרץ

כמזל מים אמתי, אתם נמשכים באופן טבעי לגווני הים, שכן יש להם השפעה מרגיעה עליכם. אתם רגישים, בעלי דמיון ואוהבי שקט. הגוונים הכחולים מיצגים את הטבע החולמני שלכם, ולכן אתם נוטים לעצב את ביתכם כמקום שליו ורגוע. הנטייה שלכם היא לבחור בגוונים הכהים יותר כדי למנוע הסחי דעת. מומלץ לשלב את הגוונים הכהים בעדינות כדי שלא יתקבל חלל קודר מידי.

טיפ: שילוב גוונים כהים ועמוקים צריך להיעשות בזהירות ובחוכמה על מנת ליצור את האפקט המרגיע. שמרו על שאר החלל נקי ומינימליסטי ושלבו את הגוונים הכהים בנגיעות עדינות.

עציצים ורודים. ShutterStock
גישה רכה ומתוקה לבני מזל טלה/ShutterStock

טלה- ורוד
21 במרץ- 19 באפריל

אתם דינמיים, בטוחים בעצמכם, ומעט הרפתקנים. המזל שלכם קשור באלמנט האש, מה שמושך אתכם באופן טבעי לגוונים החמים. אם תמיד חשתם צורך להעיז ולהכניס את הגוונים הלוהטים אל ביתכם- לכו על זה. לצד החיבה שלכם למראה הקלאסי והנקי, תוכלו לשלב פריטים בגוונים מלאי חיים ממשפחת הוורודים. הצבע הוורוד זכה לתדמית ילדותית, אבל זה לגמרי לא כך. ורוד הוא צבע עוצמתי ונועז, אם משתמשים בו נכון, הוא יכול לתת את האמירה הנועזת שחיפשתם.

טיפ: תנו לאימפולסיביות שלכם לפרוץ ושלבו פריטים עליזים ממשפחת הוורודים כמו: פוף ורוד, שידה ורדרדה או כריות דקורטיביים.

חדר שינה בגוונים טבעיים. ShutterStock
חומרים טבעיים ומראה מרגיע לבני מזל שור/ShutterStock

שור – צבעים אורגניים
20 באפריל- 20 במאי

הבית שלכם הוא החלון ראווה לטעמכם המשובח. יש כאלה שיכנו אתכם עקשניים, אבל אתם פשוט יודעים מה אתם אוהבים- חלל נוח ומעוצב בכל טוב. אתם מאוד מעריכים יופי ואסתטיקה והנראות של ביתכם חשובה לכם מאוד. הצבעים שהכי מתאימים לכם הם גוונים טבעיים – מגוונים של לבן ושמנת ועד לגוונים חומים. המזל שלכם קורא לכם לבחור בצבעים עשירים: ריהוט שעשוי מעץ טבעי, שטיח בגוונים בהירים ואביזרים משלמים במראה הטבעי יעשו את העבודה.

טיפ: תנו את הפוקוס על פינות ישיבה נוחות ועיצוב סלון ביתי מפנק ומלא בסטייל.

כורסה בצבע מנטה. ShutterStock
גווני מנטה מרעננים לבני מזל תאומים/ShutterStock

תאומים- ירוק מנטה
21 במאי- 20 יוני

אתם בעלי אישיות תוססת, סקרנים, חדים, חסרי מנוח ונורא אוהבים לגוון. בשל מכלול התכונות הססגוני שלכם, אתם מתקשים להתחייב לסגנון מסוים ואוהבים לערוך שינויים לעיתים תכופות. מזל תאומים חובב הדפסים אקלקטיים, צבעים עזים וטקסטורות. בחירה בריהוט בעל צבע נועז כגון: כתום, ירוק, ורוד או צהוב, היא לגמרי אופיינית לכם. אם אתם מחפשים צבע או גוון שיתאים לביתכם ויישקף את עיצובכם, הצעה שלנו היא: ירוק מנטה. הגוון הנעים ממשפחת הפסטליים, הוא בעל כריזמה אדירה שתרכך את הנטייה לצבעוניות מוגזמת. בין אם תבחרו לצבוע את הקירות או להוסיף נגיעות של פריטים משלימים וטקסטיל, הבחירה בגוון הזה היא הדרך הנכונה לעיצוב הבית שישלים אתכם.

טיפ: נסו לרכך מעט את הנטייה לצבעוניות מוגזמת. שמרו את הבחירות הנועזות שלכם לכמה פרטי ריהוט עם נוכחות שתפזרו ברחבי הבית. בחרו פינה אחת כגון: פינת אירוח או חדר עבודה שבהם תתפרעו כאהבת נפשכם.

מיטה בגווני תכלת. ShutterStock
סקלת צבעים רכים שנעים בין התכלת לפנינה והאפור בהיר - לבני מזל סרטן/ShutterStock

סרטן- תכלת
21 ביוני- 22 ביולי

לבני מזל סרטן הרגישים יש נטייה למצבי רוח משתנים. הם זהירים וחשדנים, עוצמתיים ואוהבי טיפוח. צבעי רכים כמו: פנינה, כסף, כחול רך, אפור בהיר- הם סקלת הצבעים שמתאימים לביתכם. גווני הכחול הבהירים הם בדיוק הגוונים שיצרו את האווירה המושלמת עבורכם. שילוב הגוונים הללו ברחבי הבית יאפשרו לכם להטעין מצברים וליהנות מהחלל, מבלי שתרגישו שהעזתם יותר מידי.

טיפ: השקיעו בטקסטיל מפנק ורך כגון: שמיכות, כריות ושטיחים, ושדרגו את זמן שהותכם בסלון הביתי להירגעות ומנוחה.

מטבח עם ארונות בצבע צהוב. ShutterStock
תודו שזה נותן אור במטבח ולא רק לבני מזל אריה/ShutterStock

אריה: צהוב זהוב
23 ביולי-22 באוגוסט

כמלכי הג'ונגל, ביתכם הוא מבצרכם! אתם אוהבים השפעות אקזוטיות, המון אור טבעי ושילוב של צבעים נועזים. כמזל אש אתם מקיפים את עצמכם בצבעי קיץ, מתאימים לכם במיוחד צבעים זהובים, אדומים וצהבהבים. אנו ממליצים לכם לבחור בפריטים בעלי נוכחות ולשלבם בחלל בהיר ומלא אור. גוון הדבש משקף היטב את החוש העיצובי שלכם שמומחה ביצירת חלל מעוצב ונונשלנטי.

טיפ: אתם אוהבים לארח ולעצב חללי אירוח מרשימים- שילוב אלמנטים בגוונים זהובים כגון: תמונות בעלי מסגרת זהובה, שידה בגוונים צהבהבים ושולחן בעל מסגרת מוזהבת יחמיאו לעיצובכם.

חדר מגורים בגוון אפרסקי. ShutterStock
שלווה מרגיעה עם צבעים שלווים לבני הבתולה/ShutterStock

בתולה- ורוד אפרסק
23 באוגוסט- 22 באוקטובר

אתם נחשבים לפרפקציוניסטים ביותר בחבורה. אתם מדויקים, רהוטים וגם מלאי ביקורת עצמית. אתם אוהבים את ביתכם, נקי, מאורגן ומאובזר. אינכם אוהבים קישוטיות יותר ומעדיפים להשקיע במידוף, שידות ופתרונות אחסון לטובת סדר וארגון. הצבעים שהכי מתאימים לאופיים של בעלי מזל בתולה הם: גוונים בהירים של שמנת ולבן. למרות שאנו מכבדים את טעמכם הפרקטי והמאופק, אתם בסכנה שעלולה להפוך את ביתכם למשעמם! הגיע הזמן להעיז (רק קצת) ולשלב גוונים רכים אך מחממים כגון: ורוד אפרסק. הגוון המסמיק יעניק לביתכם מראה יוקרתי, שופע ומאופק. ההצעה שלנו- תעיזו ושלבו נגיעות של הגוון הנעים במעטפת הניטרלית.

טיפ: אם אתם מתקשים לשלב פריטים דקורטיבים בסביבתכם ונמנעים מקישוטיות יותר. אנו ממליצים לכם לבחור בפריטים בסיסיים כגון: אגרטלים, פרחים טריים וטקסטיל טבעי.

צבע השנה ל-2017 ירוק.
שנת 2017 היא השנה שך בני מזל מאזניים

מאזניים- ירוק
23 בספטמבר - 23 באוקטובר

אתם ניחנים בטעם משובח וחוש אסתטי מפותח. אתם ידועים באהבתכם לאומנות ותרבות - ואין זה פלא שהרי אתם נשלטים על ידי ונוס. מזלכם נחשב לאומנותי ביותר בגלגל המזלות. כשרונכם בא לידי ביטוי בעיצוב סימטרי ויצירת חללים מאוזנים בצבע וסידור הריהוט. אתם בעלי ראש פתוח ולכן אנחנו לא מתפלאים שגווני הירוק הרעננים, אשר נבחרו על ידי פנטון לצבע הנבחר של השנה, הוא שידוך מוצלח עבורכם. כחלק ממרדפכם להשיג שלווה ואיזון – הצבע הירוק שמסמל יותר מכל הרמוניה ישתלב נהדר בביתכם.

טיפ: יש לכם נטייה להעמסת יתר, לכן כדאי לשלב את הצבע הנבחר בנגיעות עדינות ולאזן אותו עם יתר הפרטים.

חדר שינה עם מצעים בצבע אדום. ShutterStock
תשוקה העקרב באה לידי ביטוי בגווני אדום/ShutterStock

עקרב- אדום
24 באוקטובר - 21 בנובמבר

אתם אנשים שמונעים על ידי תשוקה ונותנים ללב להנחות אתכם בכל דבר שאתם עושים. העקרבים מתחלקים לשניים: אלו שאוהבים את ביתם בהיר ורך עם המון טקסטיל בגוונים לבנים. ומנגד, יש את אלו שנמשכים לצבעים עוצמתיים. ההמלצה שלנו היא לבחור באמצע הטוב- חלל מרגיע ומנחם עם פריטים איכותיים ומדויקים שבולטים בחלל. הצבע שהכי יהלום את המרחב הביתי שלכם הוא הצבע האדום.

טיפ: אל תתכחשו לבערה הפנימית שלכם ושלבו במרחב הביתי פריטים נועזים ויוצאי דופן שישקפו אתכם.

סלון בגוונים טבעיים ושילוב של עץ. ShutterStock
סביבת המגורים של הקשתים מעוררת השראה/ShutterStock

קשת- שוקולד
22 בנובמבר - 21 בדצמבר

אחרונים חביבים בגלגל המזלות- אתם חברותיים, עליזים, נחושים, שוחרי שלום ופילוסופים. מזל קשת הם אנשים של צבע אשר מרבים לשלב צבעוניות ואופטימיות בחלל ביתם. הגוון הנכון עבורכם הוא שוקולד עמוק- הוא עוצמתי וגם מרגיע בעת ובעונה אחת. הגוון העשיר יראה נהדר כקיר בסלון או בפינת האוכל. ובכלל, אופייכם הלא מתנצל והישיר והבחירה בחיים ליברליים ומפנקים, מסמיך אתכם לעצב את ביתכם באופן מעורר השראה מבלי להתייחס לטרנדים חולפים.

טיפ: אתם מחוברים לחוץ לא פחות מלפנים - שילוב צמחיה ברחבי הבית, סידור של פירות וירקות עונתיים בקערות דקורטיבית יעזרו לכם להתחבר לביתכם. מפני שאתם אנשי העולם הגדול ואוהבי הרפתקאות- כדאי לשלב ולאסוף פריטים בעלי ערך סנטימנטלי ממקומות שונים ולשלבם ברחבי הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully