וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסנתר המגונדר של ג'ון לנון עומד למכירה פומבית

11.12.2016 / 12:03

הפסנתר המפונפן שעליו הלחין ג'ון לנון את "לוסי ברקיע עם יהלומים" עומד למכירה פומבית. אם אתם מעריצים נלהבים - כדאי שתכינו שני מיליון דולרים

רויטרס

(בווידאו: מכירת מרצ'נדייז של פרטי הביטלס בארגנטינה)

הוא נחשב לפריט בעל ערך היסטורי וסנטימנטלי. מיליוני מעריצים ברחבי העולם מפנטזים להניח את אצבעותיהם על הקלידים שלו ועכשיו, יש הזדמנות נדירה לעשות זאת - לכל המרבה במחיר כמובן. הפסנתר היוקרתי והמעוצב של ג'ון לנון עומד בימים אלה למכירה פומבית כפריט אספנים. על הפסנתר המיתולוגי הזה הלחין לנון את שיר הרוק הפסיכדלי "לוסי ברקיע עם יהלומים" ועוד כמה להיטים של הביטלס שהגיעו אחריו. הפסנתר שנרכש על ידי לנון בשנות ה-60 ועוצב ב-1872 על ידי John Broadwood and Sons (יצרנית פסנתרים אנגלית שהוקמה באמצע המאה ה-18).

מדובר בפסנתר מדגם עומד בצבע שחור עם חיפוי בד בגוון ארגמן בתוספת של עיטורים מוזהבים. הכוכב המנוח התקין על הפסנתר זוג פמוטי פליז כדי להעניק לו מראה עתיק המזכיר את סגנון הרוקוקו וגם הצמיד לו לוחית מאותו החומר עם חתימתו. לנון השתמש בפסנתר האמור בשנות ה-60 עת התגורר בעיירת וויברידג' במחוז סארי שבאנגליה, סמוך לאולפן ההקלטות הפרטי שלו. הפסנתר שעומד למכירה בבית המכירות הפומביות בניו יורק סותביס נחשב לחשוב ביותר מבחינה מוסיקלית של לנון ומכאן מחירו נאמד בין 1.2 ל-1.8 מיליון דולרים.


עוד בנושא:
דירת הרווקים של הביטלס עומדת למכירה
רינגו סטאר מוכר את האחוזה באנגליה

הפסנתר של ג'ון לנון עומדת למכירה פומבית. אינסטגרם, צילום מסך
לנון העניק לו לוק בסגנון רוקוקו/צילום מסך, אינסטגרם
הפסנתר של ג'ון לנון עומד למכירה פומבית. ספלאש
תוספות של פמוטי פליז/ספלאש
הפסנתר של ג'ון לנון עומד למכירה פומבית. ספלאש
פסנתר שעוצב במאה ה-18/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully